Kawasaki versys 650 deel 4

Hey, ik ga donderdag een testrit doen en hoogstwaarschijnlijk ga ik de Versys 650 kopen.
Ik wil echter een nieuwe 2018 model in donker groen beetje mat kleurig.
Weet iemand of die nu nog leverbaar zijn?
Ik ga m pas eind dit jaar kopen want dan heb ik het geld bij elkaar.
En valt er bij een nieuwe motor nog te onderhandelen over de prijs?
 
Er is maar één risico verbonden aan zo'n proefrit, je bent waarschijnlijk snel verkocht. In mei ook een mat groene gekocht. Schitterende kleur en uitstraling en hij rijdt heerlijk. Heel veel plezier donderdag :]
 
Te Koop , ( VERKOCHT )
Na lang nadenken ga ik hem met spijt verkopen.
Mijn Versys 650 van 2018 met nu amper 2700 km op de teller.
Reden : Terug zelfstandig bijberoep begonnen , agenda staat al vol tot April 2019 dus de motor zal steeds blijven staan en dat vind ik dan ook spijtig .
Een mens moet keuzes maken in zijn leven zeker.
Opties zijn :
> 2 zijkoffers met tassen binnenin
> Gps mount + Gps TomTom 450 erbij
> Achterspatbord en verlengd voorspatbord
> verstralers
> Tankpad en tankbescherming aan knieen
> Handbescherming

Er is nog fabrieksgarantie tot Mei 2020
Alles bij elkaar zat ik aan 9900 €
Mijn vraagprijs is 8000€

Doe AUB geen zotte biedingen , motor staat perfect in orde.
IMG_14.jpg
IMG_18.jpg
IMG_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik ga donderdag een testrit doen en hoogstwaarschijnlijk ga ik de Versys 650 kopen.
Ik wil echter een nieuwe 2018 model in donker groen beetje mat kleurig.
Weet iemand of die nu nog leverbaar zijn?
Ik ga m pas eind dit jaar kopen want dan heb ik het geld bij elkaar.
En valt er bij een nieuwe motor nog te onderhandelen over de prijs?

Ik heb ook een matgroene Versys. Daar ga je geen spijt van krijgen, wel even speciale shampoo voor mat kopen. Je weet maar nooit he! Was vorige week voor een beurt bij de dealer. De 2018 kleuren zijn niet meer te bestellen. Ze hebben vanaf deze week ook de 2019 kleuren binnen gekregen. Vonden ze wel jammer want ze krijgen nog steeds belletjes vanuit het land of ze niet nog een groene hebben staan, verweg de populairste kleur bij mijn dealer. Denk dus dat de kans groot is dat je naar een 2e hands groene uit moet kijken. Onderhandelen over de prijs, paar 100 euro kan er meestal wel vanaf. Schijnt niet zo heel veel marge te zitten op de modellen dus je kan beter kijken wat voor accessoires je wilt. Kreeg flinke korting op een hoop accessoires zoals handvatverwarming, ruitje, middenbok, kleding. Allemaal aanraders! En net terug van een paar dagen sturen in Luxemburg, 370 km per dag en nergens last van. Menig racer en naked die mee waren, waren niet zo blij met de lange dagen op de moto!

WhatsApp Image 2018-09-23 at 21.18.21.jpeg
 
Laatst bewerkt:
:9~:9~
Zonde hoor.

Te Koop ,
Na lang nadenken ga ik hem met spijt verkopen.
Mijn Versys 650 van 2018 met nu amper 2700 km op de teller.
Reden : Terug zelfstandig bijberoep begonnen , agenda staat al vol tot April 2019 dus de motor zal steeds blijven staan en dat vind ik dan ook spijtig .
Een mens moet keuzes maken in zijn leven zeker.
Opties zijn :
> 2 zijkoffers met tassen binnenin
> Gps mount + Gps TomTom 450 erbij
> Achterspatbord en verlengd voorspatbord
> verstralers
> Tankpad en tankbescherming aan knieen
> Handbescherming

Er is nog fabrieksgarantie tot Mei 2020
Alles bij elkaar zat ik aan 9900 €
Mijn vraagprijs is 8000€

Doe AUB geen zotte biedingen , motor staat perfect in orde.
Bekijk bijlage 1329937Bekijk bijlage 1329941Bekijk bijlage 1329944
 
Ik heb ook een matgroene Versys. Daar ga je geen spijt van krijgen, wel even speciale shampoo voor mat kopen. Je weet maar nooit he! Was vorige week voor een beurt bij de dealer. De 2018 kleuren zijn niet meer te bestellen. Ze hebben vanaf deze week ook de 2019 kleuren binnen gekregen. Vonden ze wel jammer want ze krijgen nog steeds belletjes vanuit het land of ze niet nog een groene hebben staan, verweg de populairste kleur bij mijn dealer. Denk dus dat de kans groot is dat je naar een 2e hands groene uit moet kijken. Onderhandelen over de prijs, paar 100 euro kan er meestal wel vanaf. Schijnt niet zo heel veel marge te zitten op de modellen dus je kan beter kijken wat voor accessoires je wilt. Kreeg flinke korting op een hoop accessoires zoals handvatverwarming, ruitje, middenbok, kleding. Allemaal aanraders! En net terug van een paar dagen sturen in Luxemburg, 370 km per dag en nergens last van. Menig racer en naked die mee waren, waren niet zo blij met de lange dagen op de moto!

Bekijk bijlage 1330077
Daar was ik dus al bang voor.
Hopelijk kunnen we nog wat regelen, anders ga ik voor de zwart/wit(silver?)
Ik wil een hele nieuwe motor kopen waar nog geen km op gereden is 😄
Ga denk ik voor de volgende accessoires:
Valbeugels
Topkoffer
Middenbok
Mistlampen
Als het binnen mijn budget valt en anders nog een maandje wachten voor ik dat ga doen.
 
Daar was ik dus al bang voor.
Hopelijk kunnen we nog wat regelen, anders ga ik voor de zwart/wit(silver?)
Ik wil een hele nieuwe motor kopen waar nog geen km op gereden is 😄
Ga denk ik voor de volgende accessoires:
Valbeugels
Topkoffer
Middenbok
Mistlampen
Als het binnen mijn budget valt en anders nog een maandje wachten voor ik dat ga doen.
Als ik je nog een tip mag geven? Ik had mij zelf ook aardig verdiept in deze motor en kwam op verschillende fora reacties tegen over de 'winter- en regenkwaliteit' van de standaard gemonteerde banden (Dunlop Sportmax D222). Ook bij vergelijkende sites kwam deze band er minder goed uit als regenband. Zelf rij ik ook de winter door en zweer al jaren bij Michelin Pilot Road. Ik heb in dit geval de pilot road 4 gelijk laten monteren en moest voor de banden incl monteren e.d. € 150,- bij betalen. Uiteraard heb ik zelf geen ervaring met de originele Dunlops, maar na 3.000 km nu op de Versys, ook in de regen, ben ik hel tevreden.
 
Vandaag een testrit gehad.
De motor had maar 5km op de teller dus it had de eer om m in te rijden.
Hij is een stuk hoger dan ik had verwacht want ik kan niet makkelijk met beide benen vlak op de grond.
De zithouding is echt super, ben meteen verkocht en denk dat ik m eind dit jaar ga kopen nu nog even bekijken welke kleur want ik wou echt heel graag de mat groene.
De mat groene versie is al sinds juli uitverkocht en niet meer leverbaar.
Als die al ergens te vinden is betreft het een demo model.
 
Vandaag een testrit gehad.
De motor had maar 5km op de teller dus it had de eer om m in te rijden.
Hij is een stuk hoger dan ik had verwacht want ik kan niet makkelijk met beide benen vlak op de grond.
De zithouding is echt super, ben meteen verkocht en denk dat ik m eind dit jaar ga kopen nu nog even bekijken welke kleur want ik wou echt heel graag de mat groene.
De mat groene versie is al sinds juli uitverkocht en niet meer leverbaar.
Als die al ergens te vinden is betreft het een demo model.
Je kunt ook kiezen voor de mooiste kleur 2019 en vervolgens voor een paar honderd euro mat-groen plastidippen. Blijft goed zitten, de kleur die je wilt, kan gewassen worden en beschermt je oorspronkelijke laklaag. Je kunt deze rubber coating er aftrekken als je het zat bent zonder schade.
 
mijn versys is door de vorige eigenaar verlaagd, ik zal nog eens op die van mijn vader gaan zitten maar kan bij de mijne met beide voeten plat op de grond met een licht gebogen knie, ik ben zelf 1,78m.
 
Ik heb vast voor de eerste keer ACF-50 op mijn motor aangebracht, zowel de lak alsmede de elektriek en aandrijving. Dit pakt mooi uit op de matgroene lak vind ik.
 

Bijlagen

  • 631E0E34-CE6F-453E-A16B-83C5203F878C.jpeg
    631E0E34-CE6F-453E-A16B-83C5203F878C.jpeg
    705,8 KB · Weergaven: 66
  • 2F4C28D1-B75B-4A59-8E6C-6DD485C85CB2.jpeg
    2F4C28D1-B75B-4A59-8E6C-6DD485C85CB2.jpeg
    868,9 KB · Weergaven: 64
Hoe vaak breng je acf50 aan?
Het schijnt tot 8 maanden te werken maar gezien ik de hele winter door rijd en 60 km per dag rijd wil ik het denk ik wat vaker gaan toepassen, helemaal nu ik een gloednieuwe motor ga aanschaffen.
 
Hangt ervan af hoe vaak je je motor wast.
Na 3 wasbeurten moet je opnieuw een laagje aanbrengen.
Ik heb vorig jaar slechts 1 laag aangebracht, maar :

- ik reed niet in de natte pekel, wel bij droog zout
- ik spoelde de motorfiets meestal af met koud water, zonder hem echt te wassen.

Resultaat in de lente was prima !
 
zijn er onder jullie die een verlengstuk aan hun voorste spatbord hebben ? (front fender extender)
en indien ja , is deze geschroefd of gewoon vastgeplakt ? degene die ik tegenkom lijken op de illustratie foto's allemaal geplakt met een soort van 3M kleefband . Nu lijkt het mij dat zo'n geplakte versie na een tijd loslaat of ben ik hier fout in ?
 
Ik heb er 1 gemonteerd aan mijn voorspadbord , zat 3M tape al aan , of iets dergelijks en er zaten 4 kunststof borg pinnetjes bij .
Ik heb gaatjes in mijn spatbord geboord en de kunststof pinnetjes als extra borging er door gedaan , ik dacht bij mij zelf als dat 3M loslaat en ik rij en dat verlengstukje schiet mee tussen mijn spatbord en band , weet niet wat er gebeurd maar wil het niet mee maken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan