henkie65
Poetsen poetsen bling bling hou ervan
Zoek de verschillen deze motor is een vn1500 c bouwjaar 1995 .
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoek de verschillen deze motor is een vn1500 c bouwjaar 1995 .Bekijk bijlage 1467225
Wat kan het jou allemaal verdommen of het een gepimpte vulcan is of niet ,, oliepeil in de gaten houden en karren met het ding ..(je hebt hem gekocht omdat je hem mooi vindt of niet dan ? ) Rest ik kul bij een motor van die leeftijd ...Veel lol met het dingklinkt goed deze info mannen , ik werd al een beetje moedeloos van deze aanschaf , maar door deze pep talk, ga ik weer eens op zoek
naar leuke spullen voor deze fantastische bike , want ik ben er nog wel trots op hoor .....
Kun jij je nog herinneren hoe het was voor de passagier achterop zal ik maar zeggen , mijn duo klaagt over extreme trilling , ik wil dit nog wel uitzoeken , hij staat nu weer binnen ivm diversen keren totale tijdelijke uitval op de snelweg tijdens inhalen en stotteren onder het cruisen , en een lekkende benzinekraan , ennnnn hij verbruikt momenteel 1:10Ja, bij de classic was dat een D volgens mij, in het blok zal ongetwijfled een nummer staan, aan de voet van.................ik moet even diep nadenken, volgens mij voorste cilinder linkerzijde
Het blok van de classic was iets anders dan de oudere types, iets breder, zwart en wat gedrongener, carb tussen beide cilinders (al had volgens mij de oudere ook, maar die hadden het luchtfilter voor de voorste cilinder zitten.
Maar zoek anders zelf even de verschillen, dat is makkelijker want jij heb de motor voor jje neus en ik heb de mijne verkocht in 2006
Ja Bitchin , je hebt gelijk , je had al eerder verteld over die bijpass , ik heb dat nog niet kunnen bekijken , ik snap het probleem en de oplossing helemaal , ik heb in mijn vakgebied (Airco) ook dat soort problemen gehad ...Maar ik mag aannemen dat een motor van deze leeftijd dit wel achter de rug heeft ???Ik heb nooit klachten gehad van vrouwlief, ja na 500 km een houten kont, maar voor de rest niets.
Het inhouden kan de oorzaak hebben in de lekkende benzinekraan of in een bevriezende carb, vandaar mijn vraag of de carb modificatie al toegepast was. Bij de D1 sowieso , en volgens mij de D2 ook nog waren er wat kinderziektes fabrieksaf. Zo waren de binnenbochten van de uitlaat zwak en braken op de las (hoop gerammel maar vervanging werd betaald door Kawa). Ook de bevriezende carb was een ontwerpfout en op kosten van Kawa werd er dan een bypass gemaakt om de carb te kunnen opwarmen. Menig dealer was niet blij met deze actie want de tijd hiervoor was berekend door Kawa aan de hand van een zeer gespecialisserde monteur bij Kawa
Het trillen kan een aantal oorzaken hebben denk ik, al ken ik ze in ieder geval niet uit de 9 jaar dat ik mijn Classic had.
Mss cardanresonantie, achterwiel niet goed uitgelijnd of uitgebalanceerd, ongelijke instelling achterschokdempers, slechte achterschokdemper. Uitlaat aan beugels zonder trillingsrubber. Aanlopen band ergens op spatbord
Het verbruik ken ik wel, zeker met korte ritten, maar met de montage van een Dynokitje (andere naald en sproeier en naald op 2e clip, reed ik ongeveer 1:16 normaal en 1:20 op lange ritten
@sebas123 Ik had ook de 4 bak, maar ik herken het eigenlijk niet zoals eerder beschreven
Ik blijf het toch vreemd vinden dat die van mij uit 1994 komt en zoveel gelijkenissen vertoont met bijvoorbeeld die van jou uit 97 , er zijn al verschillende theorieën hier verwoord , zoals : kort gereden en opgeknapt , gemodificeerd , 1 uit de reeks (vanwege laag chassis nummer ) uitgekomen in Duitsland ...04-09-1997 volgens de RDW
Vnt 50d