Kawasaki VN 800 95

Kawa-Ad

Die hard MF'er
29 jun 2004
611
0
Terheijden NB
hallo,

Ik kan een Kawa Vulcan 800 van 95 kopen voor €2500,-

Is dit een redelijke prijs?.

De motor is licht verbouwd. o.a. dragbar stuur,verbrede voorvork met dikker voorwiel,forward controls .

De snelheidsmeter kabel is gebroken,kan iemand mij vertellen waar deze aangesloten is,want op het voorwiel zit geen opnemer?!.

Alvast bedankt voor uw info!!! :)
 
Met alle respect, ik zou die 2500 pietermannen niet in een VN steken. De meningen zijn hier nogal verdeeld over dit product (gebruik de zoekfunctie maar eens), en dat zegt eigenlijk al genoeg.....

Als het toch moet voor dat geld, koop dan een Shadow ofzo.
 
Mijn vn800 was altijd zeer trouw in 20000km met hobby-onderhoud nooit problemen!
Maar toen gingen mijn ogen open voor iets beters, iets snellers, iets stabielers, iets minder langzaams...iets, iets, iets... :P als een bandit 1200 :W

Maar ik heb nog wel oog voor choppers, dat verlies ik nooit :)
 
Ehm, oja, de snelheidsmeter zit geloof ik op het achterwiel.
Dacht ik na 3,5 jaar nog te weten.

En een 800 is een ander verhaal dan de 700 VN'
Maarja, toch alweer 11 jaar oud, dus even nakijken. Maar 2500 is voor zo een motor zowieso 'niet veel'.
 
ik rij ook op een vn800 maar bevalt me prima..

de uitspraak "smaken verschillen" komt hier mooi van pas..
iedereen vind wat anders mooi, (maar goed ook)

ik vind 2500 niet veel voor zon fiets.. mits ie er een beetje fatsoenlijk uitziet...
 
hallo,

Ik kan een Kawa Vulcan 800 van 95 kopen voor €2500,-
Is dit een redelijke prijs?.

Hier wil ik wel even op reageren.
De VN800, zowel de A alsook de classic B uitvoering, zijn in vergelijking met de oude VN750 en VN1500 zeer goede en betrouwbare motoren.

Probleem is dat de markt voor dergelijke motoren helemaal kapot is en je ze aan de straat stenen niet kwijt kan. Zelf ben ik al 2 jaar aan het 'leuren' met een VN800A, in nagenoeg showroom staat, met nog geen 14000 op de teller.
Totaal heeft die motor met ombouw circa FL21000,- oud hollandse Guldentjes gekost en voor €3300,- wil niemand hem hebben. :?

Om op de vraag terug te komen; Is dit een redelijke prijs?, kan ik alleen maar zeggen dat straks de nieuwe eigenaar deze motor bijna kado heeft gekregen.

full
 
Mooie motor ,hd-forever!. Zal er eens over nadenken!.

In de bijlage de motor in kwestie!.

Ik krijg er een dik voorspatbord bij omdat het originele een beetje iel afsteekt bij het dikke wiel!.
Een breed Harley stuur is ook inbegrepen,omdat er nu een onhandige "broomstick "op zit!.
Moet wel zelf kilometer-kabel vervangen.

Zit er nog steeds over te dubben,maar ga niet over een nacht ijs!. Weg is weg.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/425342/5db78fade07ee8fea8be3e06eea6dc26 (vn-800.jpg)​
 
Even proberen in te voegen!!.

Is in ieder geval de verkeerde in de bijlage.



Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/425344/69836642f15d2bd44567ecdee1a4941e (vn800.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
HD4EVER

Wat raar dat je deze pracht bike niet kwijt kan raken. Mocht ik genoeg geld terug krijgen van de verzekering, dan probeer ik contact met je op te nemen.

Peter
 
Peter,

Eerst even welkom hier!!

Ben dezelfde mening toegedaan, hoop dat je genoeg euro's van je verzekering mag ontvangen om die bike te kunnen aanschaffen. Vind het zelf een hele mooie en je weet ook nog dat de verkoper op MF bekend is (maar of dat een voordeel is....lol);
dus die wil niet dat hij later erop aangesproken wordt.

Succes in ieder geval.
:] :] :]
 
Heb inmiddels bericht gekregen van de verzekering, maar wordt daar niet vrolijk van. Op deze manier raakt HD4EVER nooit zijn schitterende motor kwijt. Ben nu dus op zoek naar een mooi exemplaar van rond de € 2500.00

Maak mij gelukkig want het is een bijzondere motor de VN 800.

Peter
 
Hey Peter,

dat is toch al een behoorlijke aanbetaling, nu kan ik natuurlijk niet in jouw rechter achterzak kijken.
Maar 1 + 1 = 2. Je hebt 2500,--, de prijs is 3300,-- verschil van 800,-- euro's.

Ga kijken naar die mooie bak, betaal evt. aan en spaar even hard door!

Weet natuurlijk dat ik nooit of te nimmer voor een ander de rekening kan maken, maar die 800,-- euro (is natuurlijk geld) is toch wel bijeen te sparen.

Wat het ook wordt voor jou: Heel veel suc6 en nog meer plezier!
:] :] :] :] :]
 
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ben al blij dat ik dit heb. Meer zit er voor mij, met de beste wil van de wereld, niet in.

Zal met minder genoegen moeten nemen, maar het is niet anders.

Peter
 
@ HD4EVER

Kun jij aangeven of € 3300.00 nog steeds de prijs is die je er voor wilt hebben. Begrijp dat je een hoop geld hebt uitgegeven, maar probeer toch om de nieuwe eigenaar te worden van dit pracht exemplaar. Echter voor dit bedrag blijft het voor mij bij dromen O-)

Peter
 
Het is zover, vandaag ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de, inmiddels, ex motor van HD4EVER. Ik kan niet uitdrukken hoe blij ik ben dat deze prachtige machine mijn eigendom is geworden. Dus mochten jullie in de omgeving van Amsterdam een zwarte VN 800A zien rijden waarvan de bestuurder een grote smile op zijn gezicht heeft, dat ben ik!!
 
Het is zover, vandaag ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de, inmiddels, ex motor van HD4EVER. Ik kan niet uitdrukken hoe blij ik ben dat deze prachtige machine mijn eigendom is geworden. Dus mochten jullie in de omgeving van Amsterdam een zwarte VN 800A zien rijden waarvan de bestuurder een grote smile op zijn gezicht heeft, dat ben ik!!

Proficiat Peter met je droom!
Wij wachten geduldig op de pictie's... :W
 
Een stukje hierboven staat een post van HD4ever, en dat is de Vulcan die ik heb gekocht. Zo zie je maar hoe nuttig een forum kan zijn. *D Heb wel meer foto's maar die heeft HD4ever zelf gemaakt, en vindt het niet netjes om deze te plaatsen. Zal zelf wat foto's schieten en jullie mijn schoonheid laten zien.
 
Een stukje hierboven staat een post van HD4ever, en dat is de Vulcan die ik heb gekocht. Zo zie je maar hoe nuttig een forum kan zijn. *D Heb wel meer foto's maar die heeft HD4ever zelf gemaakt, en vindt het niet netjes om deze te plaatsen. Zal zelf wat foto's schieten en jullie mijn schoonheid laten zien.

Dag Kawapeter. Je mag beste een kopie van de foto's hier plaatsen hoor. Er zit geen copyright op. Het is tenslotte JOU brommer. :W

gr. HD4ever. :]
 
Een stukje hierboven staat een post van HD4ever, en dat is de Vulcan die ik heb gekocht. Zo zie je maar hoe nuttig een forum kan zijn. *D Heb wel meer foto's maar die heeft HD4ever zelf gemaakt, en vindt het niet netjes om deze te plaatsen. Zal zelf wat foto's schieten en jullie mijn schoonheid laten zien.


Dat zou ik maar zeker doen.... want HD4ever had er niet zo'n geweldige MF sticker opzitten. En dat maakt zo'n Vulkaantje toch echt helemaal af. Hij rijdt er ook een stuk sneller door... heb je dat al gemerkt :?

En ehhh........ ik dacht dat jij van jouw schoonheid juist helemaal niet mocht motorrijden... :X


:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan