Kawasaki vn 800 hoe heet het missende onderdeel?

Sandwedge

Rookie
11 mrt 2020
16
5
Hi,

ik heb een vn800 met open uitlaten (vorige eigenaar), nu heb ik de originele besteld en gemonteerd. Scheelt een hoop herrie.....maar het lijkt dat ik een houder mis voor de bovenste einddemper. Uit de einddemper steekt een schroef recht naar beneden en uit het werkplaatshandboek wordt ik niet wijzer. Kan iemand mij helpen het juiste onderdeel te definieren aan de hand van de foto's?

Dank
 

Bijlagen

  • IMG_7386.jpg
    IMG_7386.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 4
  • IMG_7385.jpg
    IMG_7385.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 5
Ik vraag het mij in gemoede af of dit echt wel een originele is, ik kan mij niet herrinneren dat er aan een orignele pijp een beugel gelast zit, dit is niet origineel. Ik zou eens moeten kijken want ik heb geloof ik nog een orignele set ergens in mijn schuur liggen, althans, volgens mij zijn er wel gaten in de eindkappen geboord. Ik weet niet of je in de buurt zit, maar desnoods kan je hem zo afhalen
 
Ik vraag het mij in gemoede af of dit echt wel een originele is, ik kan mij niet herrinneren dat er aan een orignele pijp een beugel gelast zit, dit is niet origineel. Ik zou eens moeten kijken want ik heb geloof ik nog een orignele set ergens in mijn schuur liggen, althans, volgens mij zijn er wel gaten in de eindkappen geboord. Ik weet niet of je in de buurt zit, maar desnoods kan je hem zo afhalen

Dank je, ik stuur je even een pm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan