Kawasaki vn1500 blijft staan als ik hem in versnelling steek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sikiniks

Rookie
12 jul 2020
6
3
Ik heb het volgende probleem met mijn kawasaki vn1500. Als ik hem in versnelling steek en koppelingshendel los blijft de motor staan. Zit ondertussen al nieuwe koppelingsplaten in maar blijft zelfde. Wie kan me helpen
 
Kijk eens naar de bediening van je koppeling, voelt je hendel normaal , hydraulisch of kabelbedient, genoeg vloeistof in het reservoir, werkt je slave unit enz enz.
 
Of hij staat toch nog niet in versnelling (probeer eens verder te schakelen), of hij blijft volledig ontkoppeld. Zie je, als je naar het koppelingshuis kijkt, iets bewegen als je de koppelingshendel inknijpt en loslaat?
 
Of hij staat toch nog niet in versnelling (probeer eens verder te schakelen), of hij blijft volledig ontkoppeld. Zie je, als je naar het koppelingshuis kijkt, iets bewegen als je de koppelingshendel inknijpt en loslaat?
Staat zeker in versnelling. Blijft volledig ontkoppeld. Na nieuwe koppelingsplaten( voor zekerheid vervangen omdat ik dat probleem had) en hendel te hebben ontlucht deed hij zoals het moet. Nu 50km verder terug zelfde
 
heeft de koppeling met de nieuwe platen wel goed gewerkt voor 50km?
zoja, dan is misschien het compensatie gaatje in de hoofdcilinder op het stuur verstopt.
de koppeling pompt zich dan als het ware op en blijft ontkoppelt staan.
ook niet originele hendels kunnen dit veroorzaken.
kun je controleren door eventjes de ontluchtingsnippel los te draaien.
de druk is er dan af en de koppeling zou het dan weer voor even moeten.
 
heeft de koppeling met de nieuwe platen wel goed gewerkt voor 50km?
zoja, dan is misschien het compensatie gaatje in de hoofdcilinder op het stuur verstopt.
de koppeling pompt zich dan als het ware op en blijft ontkoppelt staan.
ook niet originele hendels kunnen dit veroorzaken.
kun je controleren door eventjes de ontluchtingsnippel los te draaien.
de druk is er dan af en de koppeling zou het dan weer voor even moeten.
Indd 50km goed gewerkt. Ik probeer dit morgen even uit. Merci voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan