Kawasaki Voyager

Hé Dontwalk (aad)

Ik bedoelde dat voorstel van de valse tank met Cruis control unit.
Ik had er niet bij gezet dat dit aan jou gericht was, zodoende deed ik ff een aanvulling
Groetjes

Peter Uit Kampen :]
 
Aad ik heb een vraagje, wat moet de druk zijn van de luchtvering?? Ik heb natuurlijk nog weinig of geen ervaring hiermee, dat zat nooit op mijn vorige motoren.
Ik krijg hem namelijk niet p de hoofdstandaard en las ergens dat dan waarschijnlijk de druk op de vering te laag is vandaar mijn vraag

Gr

Peter :]
 
oke daar gaan we dan.voor maximaal 0.8 bar en achter 1.2 bar. maar.......de XII heeft een 2 stage centerstand, eest deel 1 naar beneden en dan deel 2. kind moet dat kunnen. als je niet de centerstand er op krijgt, zelfs al staat alle druk op 0 dan is er eerder iets anders aan de hand. alleen dat moet nader bekeken worden.

de voor spanning is namelijk voordruk en zegt niets over de hoogte van de motor zelf bij onbelaste invering (je staat er immers naast)
 
OK
Bedankt, ik denk dat ik dan in stage 1 de poot niet ver genoeg doortrek.
Maaaar we gaan het weer proberen, ik denk maar zo oefening bvaart kunst

Gr

:] Peter :]
 
aan deel 1 van de bok zitten vlakke poten. deze staan uitgeklapt vlak op de grond je kan dan stage twee optrappen. je zal zien dat dit dan erg gemakkelijk gaat, mijn zoon van 15 kan hen zo op de bok zetten.
 
he KaWaRez, de XII is een 4 cylinder, de 1300 is de 6 cylinder en gemaakt tot 86.
de 86 GTR is in mijn ogen de beste zeker als dat stomme binne pijpje uit de dempers is weggehaald zo weer 10 pk meer.
zie je die gele in de foto ook 86 model US made.

*schaam*

ik was in de veronderstelling dat de voyager een 6pitter was, maar nu je het zegt, "op basis van de kz1300 6 pitters"...

verduurie :P

86 type heeft ook de begrenzing van de latere modellen in de carburateurs niet
blok is zo over te zetten..
wat me wel is opgevallen, is dat de carburateurs van de amerikaanse versie groter zijn dan de europese (of in ieder geval de < '93 versie).
 
Dontwalk

Nou ik ben het weekend bezig geweest om hem op de bok te krijgen,maar er gaat iets fout volgens mij, want als ik stage 1 naar beneden trap en de platen mooi vlak op de grond staan.
Dan staat het pedaal om stage 2 te doen muurvast.
Maar goed we blijven zoeken wat dat kan zijn.

FF ander vraagje als dat mag,
jouw tank met de cruise control unit er op ( die in die mooie blauwe kleur)
Wat wil je er voor hebben als ik dan mijn rode valse tank naar jou doe??

Ik hoor het wel van je

Groeten Uit kampen
:] Peter :]
 
heeej Peter,

dat is balen zeg van die bok.

een oplossing zou zijn jouw bok met die van de onderdelen fiets om te ruilen, en dan maar meteen die dummietank met cruise controll. ik zou zeggen doe eens een voorstel, w ekomen er zeker wel uit. alleen zullen we dat maar via directe mail doen of telefoon?
mail:a_woudenberg@hotmail.com
tel:0647783388

groet aad
 
bij de molen
dat is als je net uit schoondijke naar oostburg rijd
bij mij om de hoek :-)
de meeste die ik daar kan hebben geen motor
zal er eens op letten

groetjes
van Peter
 
woont aan die dijk, en zit in de hydraulica techniek. zijn "plaatdelen" zijn nu naar de spuiter en hij hoopt hem snel weer oke te hebben. hij heet Pascal vanderbeke.

gr aad
 
Goedenavond

ik heb een linker koffer gevonden op ebay
50 $ excl opsturen, dus nu maar wachten en daarna schuren en spuiten
groetjes en dontwalk bedankt voor de tip

gr.v. peter
 
op welke doel je? neem aan de ****-1248. er staat een voyager voor onderdelen op marktplaats. ik heb helaas allen nog de 1179 liggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan