Kawasaki Voyager

de 1149 ja werkt wel (heb er 3) maar als ik eerlijk ben zou ik die niet gebruiken. deze zijn namelijk over omdat deze een fabrieksfout hebben. alle 86 en begin 87 modellen zijn met deze geleverd en in amerika althans onde rgarantie tot 2003 vervangen. die dingen laten namelijk door een tevroeg onstekingstijdstip bij starten de motor terug slaan en je startketting breken als de accu zwakker wordt.

verder pakt hij met de nieuwe unit beter op bij lage toeren en is het verbruik stukken lager (1:20 bij normaal rijden)

maar als je er een wilt, mag je hem zo ophalen. zou het niet op mijn geweten willen hebben als de ketting breekt dus dan op eigen risico
 
oke,
dank voor de info
nog een vraagje, zou het mogelijk zijn om deze units te upgraden?
ik dacht dat in helmond een firma zat die cdi's kon repareren????
heb jij daar ooit naar geinformeerd?
groetjes
 
klopt, maar deze doet het niet. de units staan in hun boek en ze hebben de goeie unit in hun bezit gehad (een van mij) en een "foute" maar ze kunnen hem niet namaken/aanpassen.
 
daar kom ik dan ook niet veel verder, blijft weinig keus.
moet ik toch nog even verder rondkijken ik weet nu i.i.g. dat jij nog werkende expl. hebt liggen.
wat kost het overigens om zo'n dingetje te verzenden?
ben je al lang voyager berijder?
heb je misschien een handleiding ( op cd-rom?) bouwjaar is dacht ik niet zo belangrijk omdat er mi niet veel verschillen zijn.
groetjes
 
ik heb de werkplaats handboek op cd ja. ik rij nu zo'n 6 jaar op dat ding en heb er verschillende opgeknapt en in onderhoud. ik kan via de Voyager club in amerika goedkoop aan gebruikte en nieuwe onderdelen komen, en verschillende mensen kopen dat dan ook via mij (voor kost prijs, of te wel wat ik betaal, betaald die persoon ook)

verzenden binnen nederland is 6.80
 
Laatst bewerkt:
Moguhh heren.
Ook ik heb een voyager.
Ik ben in bezit van een Vll.
Maar ook ik heb problemen met de buffel op de bok zetten.nu las ik stage 1 en 2...waar vindt ik die?
Heb al met de vering bezig geweest en opzoek naar andere achterveren incl lucht slangen.deze zijn door vorige eigenaar flink verknooid en door de buddy flink ingeknepen...
Wie weet waar ik zo.n set weg kan halen?
 
Goedemorgen en hier sinds afgelopen zaterdag ook in het bezit van een Voyager XII. Heb hem geruild tegen mijn Goldwing 1200 interstate. Kom graag in contact met medebezitters.
 
Terug
Bovenaan Onderaan