kawasaki vulcan 1500 classic 1998 forward controls

G

gavertje

Guest
Hi Lui,

Pas een kawa 1500 classic uit 98 gekocht.
Ben op zoek naar forward controls. Zie veel staan voor de 800 versie, maar de 1500 is wat minder dik gezaaid

Dus waar kan ik forward controls voor een 1500 classic uit 98 vinden?
Zijn er controls voor andere kawa types die passen?
Is aanpassen mogelijk?

Ik heb geen haast ( Blijft dure hobbie die FWC's) Maar ben liever goed voorbereid als het zover is
Groeten Kees
 
Nu heb ik jaren een 1500 gereden en ben 2 meter lang, maar ik heb eigenlijk geen meter behoefte gehad aan FWC;s, das nu op de 800 soms wel wat anders, maar ik heb geen knappe gezien, tenzij je aftermarket gaat aanschaffen. Ik denk dat je met wat aanpassingen de harleyversies kan nemen.
 
BEdankt voor de reactie,

HEt gaat me niet om de afstand, maar ik vind die floorboards gewoon niet mooi ;)
Wat bedoel je met aftermarket?

Groeten Kees
 
BEdankt voor de reactie,

HEt gaat me niet om de afstand, maar ik vind die floorboards gewoon niet mooi ;)
Wat bedoel je met aftermarket?

Groeten Kees

Hallo Kees,

Ik ben niet Bitchin, maar het antwoord kan ik ook geven :).

Aftermarket of 3rd (Third) party zijn alle leveranciers behalve de OEM, of originele leverancier. Een bekende voor dit soort accessoires is Kuryakin (ook in NL te verkrijgen; niet goedkoop, meestal wel mooi, en kwaliteit), Highway Hawk (is volgens mij in ieder geval oorspronkelijk Nederlands, ook goed), en er zijn nog talloze andere leveranciers, ook in Nederland.

Let wel dat bij import uit Amerika je nu momenteel behalve de gebruikelijke BTW en administratiekosten, ook nog eens 25% extra betaalt dankzij Trump.

Mvg, Wim
 
Ah ok, bedankt voor de info.
Had er al een paar gevonden, maar die hebben helaas niet wat ik zoek.
Groeten kees
 
Ik heb ze er op zitten, en de hele motor staat te koop, mocht de nieuwe eigenaar ze niet willen zijn ze evt los te koop :)

full
 
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb een ander model Vulcan ( dus dat gaat niet passen). En als ik eerlijk ben vindt ik ze te "grof". Toch bedankt voor de reactie
Groeten kees
 
Ik heb een set liggen weet niet of ze passen op je 1500
 

Bijlagen

  • IMG_3495.jpeg
    IMG_3495.jpeg
    308,6 KB · Weergaven: 14
  • IMG_3496.jpeg
    IMG_3496.jpeg
    321,2 KB · Weergaven: 15
  • IMG_3497.jpeg
    IMG_3497.jpeg
    280,1 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan Onderaan