Kawasaki vulcan vn 1500

laska12

Rookie
3 sep 2006
1
0
apeldoorn
Beste motorrijders,

IK ben een nieuw lid op dit forum maar wil graag jullie mening horen over de kawasaki vulcan vn 1500 bouwjaar 1996 - 2000.

Ik ben voornemens om binnenkort een dergelijke machine aan te schaffen en ben daarom benieuwd naar ervaringen van gebruikers.

Wie heeft er wat commentaar

Groet Laska12
 
Voor echte Vulcan liefhebbers kan je ook kijken bij de VOCN (Vulcan Owners Club Nederland) of anders kijken of er een subforum is bij Choppers.

Succes ermee
 
Ik zou toch goed nadenken voordat je een Vulcan koopt. Ondanks dat ik zelf nooit problemen heb gehad met mijn Vulcan, hoor ik toch maar al te vaak ellende over de motorblokken van deze prachtige fietsen. Even zoeken op het forum en je vindt er genoeg droevige topics over.

In ieder geval succes met de zoektocht!
 
Door laska12 op 03-09-2006 14:47



Beste motorrijders,

IK ben een nieuw lid op dit forum maar wil graag jullie mening horen over de kawasaki vulcan vn 1500 bouwjaar 1996 - 2000.

Ik ben voornemens om binnenkort een dergelijke machine aan te schaffen en ben daarom benieuwd naar ervaringen van gebruikers.

Wie heeft er wat commentaar

Groet Laska12


Ik rijd zelf op een vulcan 1500 vn van 1993. Een hele fijne motor. Voor zover ik weet is het typische vulcan probleem (vooral bij de vn 750) van dynamo en startmotor opgelost vanaf de '93 versies. Overigens is dat probleem te voorkomen door op tijd de accu te verwisselen op het moment dat de motor slechter gaat starten.

Succes met de keus!

herman
 
Terug
Bovenaan Onderaan