Kawasaki W650 en W800 topic

Iwan en Jan trakteren!
Mighty Morphin Power Ranger Ok GIF by Power Rangers
 
Peter, ik ben nog niet uit, of ik in de nieuwe jaar begin met nieuwe "remerij" en die is💰💰
Maar de terrasje kan altijd, maar ja di pensioenen 🥶☃️ stijgen ook niet😵‍💫 maar goed, ik heb nog een oude 🧦 met wat 💶💷🪙
Ik heb wel een wenskaart onder de 🎄 gedaan 😇🎅
niet klagen maar dragen , Iwan , ik heb gelezen in een geheim rapport dat ze de pensioenen gaan indexeren inclusief de achterstallige jaren .
Houdt moed , komt goed .
 
Hoi Eddy, dan gaan we toch een terrasje pakken 🍳🍔🌮🍻
Het is toch niet te geloven, nou is onze Franse kasteelheer hier bij de armste pensionadas een rondje terras aan het ronselen. Iwan bij deze ben je uitgenodigd voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd tesamen met de overige clubgenoten op een nog nader aan te wijzen locatie. En we hebben vandaag allen goed nieuws ontvangen van de Hoge raad want de fiscus is in het ongelijk gesteld m.b.t. de IB over de inkomsten uit beleggen en sparen, dus we krijgen allemaal duizenden euro's terug.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch niet te geloven, nou is onze Franse kasteelheer hier bij de armste pensionadas een rondje terras aan het ronselen. Iwan bij deze ben je uitgenodigd voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd tesamen met de overige clubgenoten op een nog nader aan te wijzen locatie. En we hebben vandaag allen goed nieuws ontvangen van de Hoge raad want de fiscus is in het ongelijk gesteld m.b.t. de IB over de inkomsten uit beleggen en sparen, dus we krijgen allemaal duizenden euro's terug.
Die Jan _O-_O-_O- En ik verheugen me al op onze volgende samenzijn :]:]:]:]:] 🍔🍳🍩☕
Of ik dan :] met nieuwe rem kom 🤔
En die teruggave 💶💰 🤔 als die net zo snel wordt afgehandeld als bij de kinderopvangtoeslag affaire 🥶 dan kunnen we lang wachten 👨‍🦼
Ik wens jullie fijne feest dagen 🎅🎄
Groeten van 🤴 kasteel heer (volgens Jan 😉)
PG200050820191116165243.jpg
 
Die Jan _O-_O-_O- En ik verheugen me al op onze volgende samenzijn :]:]:]:]:] 🍔🍳🍩☕
Of ik dan :] met nieuwe rem kom 🤔
En die teruggave 💶💰 🤔 als die net zo snel wordt afgehandeld als bij de kinderopvangtoeslag affaire 🥶 dan kunnen we lang wachten 👨‍🦼
Ik wens jullie fijne feest dagen 🎅🎄
Groeten van 🤴 kasteel heer (volgens Jan 😉)
Bekijk bijlage 1708130
Dat is voor jou niet zo erg als de belastingdienst niet zo snel terug betaald, jij hebt tenslotte een schatrijke vrouw getrouwd, dus geld zat.
 
Kwam deze tegen 🤓 leuk om het te weten 😉
 
En nog een kijk in de geschiedenis van de W650 / 800
 
Vind hem niet verkeerd maar ik zag toch liever dat de Meguro K3 in Nederland leverbaar wordt. Heb dat nagevraagd maar helaas. Het is ook niet mogelijk om via officiële kanalen de tank van de Meguro K3 hier te krijgen.
 
Vind hem niet verkeerd maar ik zag toch liever dat de Meguro K3 in Nederland leverbaar wordt. Heb dat nagevraagd maar helaas. Het is ook niet mogelijk om via officiële kanalen de tank van de Meguro K3 hier te krijgen.

Ik heb jou vraag voorgelegd aan Jay Soo en hij heeft mij het volgende geantwoord. Mogelijk dat je via deze weg iets kan vinden.

Jay Soo

Beheerder
· GliSsp8teren oo07tmo1 100u:0d1 ·

Q&A - KAWASAKI MEGURO K3 FUEL TANK:
One of the KAWASAKI W Series texted us. Asking if we know whereabout to purchase a genuine Kawasaki Meguro K3 fuel tank. We only understand Thailand and Japan distribute the Meguro K3 motorcycle. Let's us know if you know whereabout to but the fuel tanks and stuffs. Need to deliver to Europe. Netherlands etc. Thanks
Kan een afbeelding zijn van motor



1414
 
Dank voor je hulp. Ben zeer benieuwd of daar wat uit komt. Ik zal de vraag ook eens stellen bij n contactpersoon bij Kawasaki Nederland,
 
Was eigzins frisjes zeker? Ik moet er niet aan denken, mij te koud.
Koud is relatief. En misschien is het ook wel een kwestie van gewenning na een jaar of 25 woon-werkverkeer in de winter. Ik ken meer mensen die het momenteel te koud vinden, maar ik vond het zelf prima te doen vrijdag. Nou ja.. het is hobby denk ik dan maar, geen wedstrijd. Indien niet leuk: laten staan. :) :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan