Tigujan
MF veteraan
Het weer was perfect dus gaan met die W. De afgedamde Maas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja dat was zeker fijn, maar moet niet veel leunen op mijn rechter polsWat fijn om te lezen Iwan en ook fijn om te lezen dat jij gewoon weer opgestapt bent!
Een pak van mijn hart Iwan, gelukkig is het allemaal uiteindelijk nog goed afgelopen. Joost en ik hebben er gister nog over gesproken stel je voor dat je recht achter op die auto was gereden dan was het geheel anders afgelopen. Was je niet nerveus toen je weer bent opgestapt?Ja dat was zeker fijn, maar moet niet veel leunen op mijn rechter polsis nog een beetje gevoelig van de klap.
Was wel spannend, maar zodra motor rolde was vanouds en vertrouwdEen pak van mijn hart Iwan, gelukkig is het allemaal uiteindelijk nog goed afgelopen. Joost en ik hebben er gister nog over gesproken stel je voor dat je recht achter op die auto was gereden dan was het geheel anders afgelopen. Was je niet nerveus toen je weer bent opgestapt?
Maar het waren nog zomerse temperaturen vanmiddag. Ik heb tezamen met mijn schoonzoon een ritje gemaakt door de Biesbosch.
Philips H4-LED 18W voordelig | LouisHet is mij opgevallen dat een LED lamp in de koplamp, veel beter opvalt als die gloeiende spijker die er standaard in zit, dus ook veiliger is. Wie heeft ervaring met een LED lamp in de koplamp? Welke is de juiste keuze.
Jan, hoevaakHet is mij opgevallen dat een LED lamp in de koplamp, veel beter opvalt als die gloeiende spijker die er standaard in zit, dus ook veiliger is. Wie heeft ervaring met een LED lamp in de koplamp? Welke is de juiste keuze.
Ik rijd nooit in het donker Iwan maar overdag rijd ik altijd met de lamp aan. Vorige zaterdag ben ik samen met mijn schoonzoon wezen rijden en zijn Z650 heeft LED verlichting en dat is toch een groot verschil met de standaart gloeilamp en daardoor ben je veel beter zichtbaar en dat is dus veel veiliger. En ik wil graag iets te doen hebben.Jan, hoevaak![]()
jij in donker? ik zogoed als nooit, dus probleem
![]()
Ik geloof niet dat er in mijn koplamp een halogeen lamp zit maar ik weet het niet zeker. En Louis kan ook Philips X-tremeVision moto H4 lampen leveren misschien moet ik dat eens proberen. Zo'n LED lamp heeft aan de achterzijde een groot koellichaam en ik weet niet of allemaal past in mijn koplamp. Wat zit er bij jou in Joost?Philips H4-LED 18W voordelig | Louis
Ik verwacht een H4 lampje,,, het geeft meer licht, gaat minder snel stuk door trilling.
Maar of het echt zo veel voordelen heeft, ten opzichte van een halogeenlamp? (Prijs technisch ook een heel stuk duurder)
Vind juist de warme gloed van de koplamp erg mooi, en dan z’n strak wit-blauwe kaars er in![]()
Een W800 heeft een H4 lamp, dacht dat dit ook gewoon halogeen is.Ik geloof niet dat er in mijn koplamp een halogeen lamp zit maar ik weet het niet zeker. En Louis kan ook Philips X-tremeVision moto H4 lampen leveren misschien moet ik dat eens proberen. Zo'n LED lamp heeft aan de achterzijde een groot koellichaam en ik weet niet of allemaal past in mijn koplamp. Wat zit er bij jou in Joost?
Heeft er niemand een LED lamp in de originele koplamp geplaatst en zo ja welk fabrikaat en type is dat dan?
Ja, ik wil graag een LED lampje in mijn bestaande koplamp. Op de foto laat jij een nieuwe koplamp met LED zien.Of bedoel je alleen het lampje zelf Jan?