Kawasaki W650 en W800 topic

Road_Runner

Die hard MF'er
28 dec 2004
436
75
Noord-Holland
Nieuw type Dunlop voor de W

• Like
Waarderingen: edson54 en Tigujan

Tigujan

MF veteraan
13 nov 2013
1.334
89
71
Kaatsheuvel
Iemand geïnteresseerd hierin??

Voor onze rubriek ‘Motorleven’ in MOTO73 zijn wij op zoek naar kandidaten! Vind jij het leuk om met jouw motor op vrijdag 6 september naar onze MotorNL-mancave in Hilversum te komen om daar door een professionele fotograaf op de foto te worden gezet met jouw motor? Meld je dan nu aan. Opgeven kan door een mail te sturen naar: [email protected].

• Wow
Waarderingen: iwan de erste

iwan de erste

Die hard MF'er
12 dec 2005
961
23
Diemen
Welkom terug in het land Iwan. Het is inderdaad erg warm om te rijden. Heb ik die foto's nou al eerder gezien?.
:?:?_O-Jan we zijn de gewoonte dieren, dus volgen vaak de bekende spoor:] en ja vorige jaar was ik daar ok gestopt om wat pompoenen te kopen :t
En ja de clubhuis / afdeling Frankrijk, is weer een slaapkamer rijker *O*

• Like
Waarderingen: Tigujan

iwan de erste

Die hard MF'er
12 dec 2005
961
23
Diemen
Hier is ie dan, en ook in onze maat :] 🥳 wie is de eerste het aandurft 8-)
1567235258786.png

iwan de erste

Die hard MF'er
12 dec 2005
961
23
Diemen
Iwan, kijk nou eens even op de melding van 4 augustus. Je geheugen wordt ook wat minder? 😲😲 maar wel een leuke band. 👍👍👍
:o Oooo oh die Jan weer :z natuurlijk heb ik die melding gezien, maar dat is nu een oud brood ( nieuws) Jan en dit is verse nieuws van Dunlop met alle maten en die van ons staat eerbij *O*:}

Thunderbolt

MF'er
20 feb 2011
82
1
70
[email protected], MFveteraan,
De foto wordt helemaal verpest door die nieuwe rijstkoker,wat hebben die trouwens te zoeken in "Brikken en klassiekers" maar dat is een ander verhaal.
Jammer, dat de echte oude BSA,s die het echt verdienen om gefotograveerd te worden er maar halfjes opstaan.
Ik rij zelf ook op een retobike ,maar zal deze nooit tussen de "echte" klassiekers"zetten.
Trouwens dit fenomeen zie je ook op het Nat.veteranentreffen in Woerden,begrijp niet dat z,on organisatie dit toelaat.
Sorry Jan ,ik moest dit een keer kwijt , ik wens je verder veel ongeval vrije kilometers,die je ongetwijfeld met de W zult hebben!
Thunderbolt

edson54

MF veteraan
27 dec 2006
1.056
41
65
de Bilt
De foto wordt helemaal verpest door die nieuwe rijstkoker,wat hebben die trouwens te zoeken in "Brikken en klassiekers" maar dat is een ander verhaal.
Jammer, dat de echte oude BSA,s die het echt verdienen om gefotograveerd te worden er maar halfjes opstaan.
Ik rij zelf ook op een retobike ,maar zal deze nooit tussen de "echte" klassiekers"zetten.
Trouwens dit fenomeen zie je ook op het Nat.veteranentreffen in Woerden,begrijp niet dat z,on organisatie dit toelaat.
Sorry Jan ,ik moest dit een keer kwijt , ik wens je verder veel ongeval vrije kilometers,die je ongetwijfeld met de W zult hebben!
Thunderbolt
Ja je hebt wel gelijk maar het scheelt mij weer een paar honderd meter lopen .

• Haha
Waarderingen: iwan de erste

iwan de erste

Die hard MF'er
12 dec 2005
961
23
Diemen
Thunderbolt
Nou Thunerbolt :o je maakt wel een groot denkfout :N W650 is en is geboren als een Klassieker :]*O* en zoals een motor moet zijn :} daarna zijn retrobikes met nep carburateurs en zo :+ dus nog eens De kawa 650 is de laatste echte motor :]:? nou ja Royal Enfield bestond toen ook nog ;):W:t

• Like
Waarderingen: Coert65

Tigujan

MF veteraan
13 nov 2013
1.334
89
71
Kaatsheuvel
Thunderbolt
Ik ben het met je eens dat deze motor daar niet in Ruinerwold thuis hoort, Ik ga zelf met mijn 18 jarige W 650 daar niet staan. Wij hebben ook ellelange discussies gevoerd met onze ballotage-commissie alvorens de W800 bij ons in dit forum toe te laten. Het zijn echter allemaal reuze aardige kerels dus dat lijkt ons een goede reden en ik wil als fanatiek clublid graag de berijder van die motor leren kennen. Sorry van die verknald BSA foto's maar dat heb ik met die groene geprobeerd goed te maken.