Kawasaki W650 en W800 topic

Hier de kickstarter maar even goed geplaatst:
full
 
Verder heel veel moois gezien op allerlei gebieden.
Qua motoren mijn all-time favourite gezien in de meest uitgebreide collectie die ik ooit heb gezien: de creaties van Friedl Münch. Maar ook Horex, Vincent, Indian etc. etc.
Op autogebied helemaal smullen : het was zaterdag American Car Day.
Alles gezien vanaf A-ford tot en met Dodge Challenger Hellcat.
Verder vliegtuigen, ruimtevaart, treinen, legermaterieel, walzen, zagen en nog veel meer.
Jammer dat het zo ver is, anders was het een mooi uitje geweest voor deze club!
 
Ziet er goed uit maar eens onthouden :)

Ik ben paar weken terug in het Motormuseum op de Timmelsjoch geweest en dat is zeker een aanrader als je daar eens in de buurt bent, entree maar € 10,00 vanuit Oostenrijk vlak voor de top (Tolpoort)

Enorme collectie waaronder enkele zeer exclusieve motoren verdeelt over 2 etage's.

En buiten op het terras heerlijke Pizza"s eten.


Top Mountain Crosspoint
 
Laatst bewerkt:
Vraag,
Waarom zit de badge aan de linkerzijde en niet rechts.
Links zit Belstaaf logo, badge komt daar net onder als ik deze links plaats.
Hoor het graag.
 
Hallo W-rijders,

Aangezien mijn vriendin een W650 heeft en ik die regelmatig gebruik als mijn eigen motoren weer uit elkaar liggen mag ik mezelf toch een soort halve W rijder noemen denk ik. :9

Ik heb een vraagje, ik vind dat de W650 nogal zenuwachtig is aan de voorkant.
Aangezien dit de enige W is waar ik ooit op gereden heb kan ik hem niet vergelijken met een andere.
Is dit iets dat jullie bekend voorkomt?
 
Beste W liefhebbers,

Ik word graag lid van het forum en zeker dit topic aangezien ik sinds kort trotse eigenaar ben van mijn eerste motorfiets een Kawasaki w800 black edition; prachtige retro bike.

Kleine 30 jaar geleden eerste keer examen gedaan bij CBR en toen gezakt maar onlangs nieuwe poging gedaan en toen wel direct geslaagd en nu dus motorrijbewijs.

Woon in Rheden Gelderland en maak graag een ritje in de mooie groene omgeving.

mvg Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan