Kawasaki W650 en W800 topic

Onze W650 is uitrust met een 13mm rempomp. Theoretisch zou een 12mm rempomp 17% meer remdruk moeten geven, dus een aanmerkelijke verbetering.
Dat zou dan wel eens kunnen kloppen/werken want ik vind de slag van remhendel erg klein op dit moment (korte slag of ik in een steen knijp)

Net alsof de diameter van de hoofdremcilinder te groot is....
 
hoezo verkrachting !
35952.jpg
 
Vandaag eerste ritje gemaakt van het nieuwe seizoen. Slechts 40 km, beetje fris met 11 graden, maar kon me niet langer inhouden. Even de frisse wind in. Redelijk rustig op de weg in verband met je weet wel, dus toch even lekker de W650 feel gehad. Motor loopt pas na ca. 30 km lekker te zijn opgewarmd mooi rond. Helaas hoor ik een vreemd rammeltje, ben er nog niet achter wat het is, maar daar kom ik vast nog wel achter.
:W*O*
 
Inderdaad. Ik verwacht dat om de fiets weer in originele staat te krijgen er minimaal nog zo’n bedrag bij moet. Dan zou ik ook een nette W650 erbij nemen...
 
Inderdaad. Ik verwacht dat om de fiets weer in originele staat te krijgen er minimaal nog zo’n bedrag bij moet. Dan zou ik ook een nette W650 erbij nemen...
Voor 5,5 k koop je een prachtige W650. Als deze W1 in mooie staat was dan was hij de vraagprijs wel waard maar je kunt altijd een bod uitbrengen..
 
Inderdaad, tijd voor het eerste ritje dit jaar. Lekker een stukje over de Lekdijk gereden. Wel een beetje gemist afgelopen regenachtige maanden. We kunnen weer.....
IMG_20200318_124713.jpg

Veel plezier en veilige kilometers gewenst....
 
Lange tijd niets van je gehoord, fijn dat je er weer bent.
Tja..... afgelopen tijd niet veel gebeurt dat het melden waard was.
Een winter die eigenlijk geen winter was, met veel, heel veel regen. De tekorten van afgelopen zomer zullen nu wel aangevuld zijn 😉.

Hopelijk wordt het weer een mooie zomer met vele kilometers 👍.

Hoop dit jaar een keer met jullie een tochtje te kunnen maken. Kunnen we kennis maken.
 
Vandaag eerste ritje gemaakt van het nieuwe seizoen. Slechts 40 km, beetje fris met 11 graden, maar kon me niet langer inhouden. Even de frisse wind in. Redelijk rustig op de weg in verband met je weet wel, dus toch even lekker de W650 feel gehad. Motor loopt pas na ca. 30 km lekker te zijn opgewarmd mooi rond. Helaas hoor ik een vreemd rammeltje, ben er nog niet achter wat het is, maar daar kom ik vast nog wel achter.
:W*O*
Maak je geen zorgen Karel, een rammeltje hoort erbij. Denk maar eens even terug aan die old British rubish dat rammelde pas echt 😲😲😲
 
Zaterdag de motor opgehaald bij Nol Bikker kleppen stellen nieuwe tandwielen ketting en nog een heleboel kleine dingetjes.
Hij had me vrijdag gebeld dat hij klaar was en er erg veel werk aan had gehad nou dat kan je wel zeggen schrok me een hoedje.
Totaal €1429,= ;(
Veel achterstallig onderhoud motor 3 jaar terug geleden gekocht bij Sjaak Korteland in Hardinxveld Giessendam met iets meer dan 10.000 km op de teller nu 16768 km.
Wel gelijk even ritje gemaakt motor was wel veel pittiger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan