Kawasaki W650 en W800 topic

Mijn vrouw heeft deze week de W650 badge weer op mijn jack gemaakt, mijn veligheid hesje gewassen en mijn leder hose in de wax gezet. Ik was het ook vergeten.😶😇😗
 
Jeetje Jan, dat is heftig! Is er al zicht op wanneer je weer naar huis mag?
Hoe dan ook, nogmaals sterkte en beterschap gewenst!
Je hebt mij niet goed begrepen Pieter, dat verzorgingshuis bevind zich op mijn huisadres. Maar om iets tezeggen m.b.t. mijn gezondheid, het begint nu iets beter te gaan. De bloedwaarden bevinden zich nu sinds enkele dagen binnen de normen en dat voel ik ook wel aan mezelf. Maar ik ben vreselijk ziek geweest. Hopelijk kan ik dit seizoen mijn W tje weer uitlaten. 😃😃😃
 
Beste mensen,
Svp de volgende vraag (heb me overigens van de zomer in het forum voorgesteld).
Langere tijd boven de 100 of 110 km is niet zo comfortabel op mijn W800 dus ik overweeg een windscherm of wellicht stuurkuipje aan te schaffen. Liefst iets wat er weer vlot af te halen is.
Hebben jullie ervaring wat een goed product is en ook op de W past?
Maakt het stuurkuipje wat uit voor de wind, of niet echt? Beter windscherm?
Hartelijk dank!
 
Beste mensen,
Svp de volgende vraag (heb me overigens van de zomer in het forum voorgesteld).
Langere tijd boven de 100 of 110 km is niet zo comfortabel op mijn W800 dus ik overweeg een windscherm of wellicht stuurkuipje aan te schaffen. Liefst iets wat er weer vlot af te halen is.
Hebben jullie ervaring wat een goed product is en ook op de W past?
Maakt het stuurkuipje wat uit voor de wind, of niet echt? Beter windscherm?
Hartelijk dank!
Ik dacht dat Eddie (Edson) er nog een in zijn schuur heeft liggen.
 
ja ergens op zolder en het haalt wel de wind weg ik gebruikte het met het hoge stuur wat ik toen had
 
Hè Ed. Jij beweerde toch zoiets van" hoe hoger de leeftijd hoe korter het geheugen maar dat geldt niet voor iedereen zie je wel. 🤓🤓🤓
 
Beste mensen,
Svp de volgende vraag (heb me overigens van de zomer in het forum voorgesteld).
Langere tijd boven de 100 of 110 km is niet zo comfortabel op mijn W800 dus ik overweeg een windscherm of wellicht stuurkuipje aan te schaffen. Liefst iets wat er weer vlot af te halen is.
Hebben jullie ervaring wat een goed product is en ook op de W past?
Maakt het stuurkuipje wat uit voor de wind, of niet echt? Beter windscherm?
Hartelijk dank!
Jeroen, ik heb een windschermpje van kawasaki (bedoeld voor de W800 maar past ook op de 650) . I.v.m met mijn lengte rijd dit wel een stuk prettiger. Ik rij een w650 met hoog stuur.
 
20190306_132734.jpg
uitlaat zit er onder!
 
Goedemiddag,

Ben sinds kort in het bezit van een w650 bj 2004/32000km. Heb hem vlak voor de winter gekocht, een paar kleine tochtjes gemaakt en gisteren bij Nol Bikker een grote beurt laten uitvoeren om zeker te weten dat alles tiptop in orde is voor komende seizoen.

Als jullie in de buurt van Wijk bij Duurstede zijn zou je me tegen kunnen komen op mijn W650.

IMG_20181107_100033.jpg


Lees al een tijdje mee op dit forum met de verrichtingen van jullie en hoop mijn bijdrage ook te kunnen leveren.

Mvgr. Robert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan