Kawasaki W650 en W800 topic

Goedemiddag,

Ben sinds kort in het bezit van een w650 bj 2004/32000km. Heb hem vlak voor de winter gekocht, een paar kleine tochtjes gemaakt en gisteren bij Nol Bikker een grote beurt laten uitvoeren om zeker te weten dat alles tiptop in orde is voor komende seizoen.

Als jullie in de buurt van Wijk bij Duurstede zijn zou je me tegen kunnen komen op mijn W650.

Bekijk bijlage 1362134

Lees al een tijdje mee op dit forum met de verrichtingen van jullie en hoop mijn bijdrage ook te kunnen leveren.

Mvgr. Robert.
Welkom Robert, prachtig W
 
Dank jullie wel. Een mooie motor hebben we natuurlijk allen met de W650.
Maar als je erop inzoomt blijven er nog wel wat puntjes om te verbeteren in het chroomwerk. Zo blijft er nog wat te wensen over. Maar eerst genieten van het rijden komende zomer 😀.

Gr.Robert
 
Beste mensen,
Svp de volgende vraag (heb me overigens van de zomer in het forum voorgesteld).
Langere tijd boven de 100 of 110 km is niet zo comfortabel op mijn W800 dus ik overweeg een windscherm of wellicht stuurkuipje aan te schaffen. Liefst iets wat er weer vlot af te halen is.
Hebben jullie ervaring wat een goed product is en ook op de W past?
Maakt het stuurkuipje wat uit voor de wind, of niet echt? Beter windscherm?
Hartelijk dank!
Ik dacht dat Eddie (Edson) er nog een in zijn schuur heeft liggen.

Hierbij een update. Eddie was zo vriendelijk om zijn windscherm aan mij te geven. Was bij hem gesneuveld bij schoonmaken. Lijm van bevestiging aan scherm was uitgedroogd. Scherm was los van beugels. Heb het geprobeerd te maken, maar durf het niet aan. Moet er niet aan denken dat met 120 per uur het herlijmde scherm toch los schiet. Ik ga nu verder kijken voor W800 scherm. Dank aan Eddie voor de probeermogelijkheid. Ook dank aan Peter voor de tip.
 
Eddy,
Zal de Lekdijk in de gaten houden. Is een heel mooi stukje toeren van Nieuwegein naar Amerongen. Dat laatste stuk rijd ik bijna elke dag naar mijn werk. Helaas met de auto. Komende zomer op de mooie dagen pak ik de W 😉.

Gr.Robert.
 
  • Leuk
Waarderingen: OMB
Ik kan niet wachten dat ik weer kan gaan rijden. Langzaam aan gaat het een beetje beter. Wat is hij mooi hè
DSC01431-1.JPG
 
:?:?:? Was ik in slaap :z:z:z gevallen, of is iets anders aan de hand 8)78)7 maar ik heb geen enkele melding ontvangen over de post's op de laatste 5 pagina's :o
Dus bij deze welkom *O**O*Robert en Bertus :]:]:t
Groeten Iwan
 
Ik lees hier alleen mee, maar ik ga wel naar Nol. Met een Kawa 650.Het is alleen geen W. En sta in het 1978 vak met een Z650. Mocht ik 1 van jullie tegenkomen maak ik wel een praatje. Ik vind de W650 echt zeer mooi.:]:t
 
Iwan, wel even bij de les blijven hè.. 😴😴😴 Wie gaat er naar Nol Bikker op 25 mei voor de record poging?
:Z;)_O- Misschien dat ik dan naar toe zal gaan :]:]:] aangezien ik nog alles moet regelen voor mijn pensioen per 11 juli, en dat ik nog 10 weken 8-)*O*8-) vakantie moet opnemen :o is ook mogelijk dat al op de weg ben naar La France :]8-)
 
:Z;)_O- Misschien dat ik dan naar toe zal gaan :]:]:] aangezien ik nog alles moet regelen voor mijn pensioen per 11 juli, en dat ik nog 10 weken 8-)*O*8-) vakantie moet opnemen :o is ook mogelijk dat al op de weg ben naar La France :]8-)
Iwan wat moet je daar nou voor regelen? In mijn ogen hoef je alleen maar de wekker te verzetten s'avonds voordat je met pensioen gaat. Wat een klus hé! :z:z:z
 
Die Jan weet alles van :Y uit eigen ervaring _O-_O-_O- :W*O*
Maar alsnog Iwan, gefeliciteerd met je pensioen. Pas op dat je je vrouw niet te veel voor de voeten gaat lopen, -O--O--O- want dat komt nog al eens voor bij mannen die met pensioen gaan en hier spreek ik ook uit ervaring *O**O**O* Hoe gaat het met de verbouwing van ons nieuwe clubgebouw:}:}:} in Frankrijk?
 
Maar alsnog Iwan, gefeliciteerd met je pensioen. Pas op dat je je vrouw niet te veel voor de voeten gaat lopen, -O--O--O- want dat komt nog al eens voor bij mannen die met pensioen gaan en hier spreek ik ook uit ervaring *O**O**O* Hoe gaat het met de verbouwing van ons nieuwe clubgebouw:}:}:} in Frankrijk?
8)7Ho ho Jan niet zo snel van de stapel lopen, officieel ben ik uitgerekend op 11 juli :}_O-*O* maar ze zijn al in me nek aan hijgen dat ik mijn vrije dagen moet gaan opnemen :o wat een terreur zeg :o mag je als een fatsoenlijke mens niet gewoon blijven werken _O- clubhuis is in afrondende fase gekomen *O*:t
1552565564202.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan