Kawasaki W650 en W800 topic

Komt Wim uit dussen en had ie vroeger een vrachtwagen en een laverda?
Wim komt inderdaad uit Dussen en hij heeft altijd op een vrachtwagen gereden. Hij had een eigen transportbedrijf. Of hij een Laverda heeft gereden dat weet ik niet. Hij is twee jaar geleden verhuisd van Dussen naar Rijswijk. Hij had twee motoren; een Kawasaki W800 en een Kawasaki zephyr. De W800 heeft hij een tijdje geleden verkocht. Voor de W800 heeft hij ook nog een W650 gehad maar die heeft hij ook verkocht. Ik ga regelmatig met Wim een tochtje maken.
 
Dan is het dezelfde Wim , hij had vroeger een laverda , als die stationair stond te draaien op de middenbok ging ie vooruit , dat maakte indruk op een 10 jarige ( mij)
 
Dan is het dezelfde Wim , hij had vroeger een laverda , als die stationair stond te draaien op de middenbok ging ie vooruit , dat maakte indruk op een 10 jarige ( mij)
Ik heb diverse Nortons gehad, die hadden deze kwaal ook. Als je nog even naar binnen moest nadat de motor was gestart en je kwam weer nar buiten moest je de motor gaan zoeken. :?:?:?
 
Ik heb diverse Nortons gehad, die hadden deze kwaal ook. Als je nog even naar binnen moest nadat de motor was gestart en je kwam weer nar buiten moest je de motor gaan zoeken. :?:?:?

Ik heb nog steeds een Norton Commando 850 (1975): dat is geen kwaal, dat is een kwaliteit ! Elke verbruikte druppel benzine wordt omgezet in beweging (weliswaar achteruit, maar dat nemen we er bij :+) !
 
Ik heb nog steeds een Norton Commando 850 (1975): dat is geen kwaal, dat is een kwaliteit ! Elke verbruikte druppel benzine wordt omgezet in beweging (weliswaar achteruit, maar dat nemen we er bij :+) !
Ben er maar zuinig op. Ik heb altijd spijt gehad dat ik het heb verkocht. Heb je er foto's van?
 
Iwan ik wilde een privé bericht aan je toesturen maar ik krijg een melding dat dit niet is toegestaan???
Ik wilde jouw vragen hoever je bent met het upgraden van je schijfrem.
 
Ik had vorig jaar al eens een zwart origineel spatbord gekocht. Deze ingekort en vandaag met nieuw achterlicht gemonteerd. Ook een moderne koplamp gemonteerd. Bevalt het op termijn niet, kan ik altijd terug naar origineel.
 

Bijlagen

  • IMG_0842 (Large).jpg
    IMG_0842 (Large).jpg
    150,5 KB · Weergaven: 9
  • IMG_0843 (Large).jpg
    IMG_0843 (Large).jpg
    138,2 KB · Weergaven: 10
  • IMG_0844 (Large).jpg
    IMG_0844 (Large).jpg
    145,6 KB · Weergaven: 9
Koplamp goed opvallend . achter terug naar de jaren 50 . sorry Ik zag u remlicht niet . veel suc 6
 
Jan, ik heb het net even nagezocht. Plaatje kostte (huisgeleverd) 65 euro... (!)
Mocht je alsnog interesse hebben, stuur ik je een PM met de gegevens van de leverancier.
 
Google geeft ook een aantal producenten van blauwe platen rond de E20 ~ E30.
Blauwe plaat motorfiets, 210x143mm, persdruk letters. Gebruik op eigen risico als niet aan de RDW eisen wordt voldaan.
- Klassieke Blauwe Kentekenplaten – Velthuis Reclame – Kentekenplaten en totaal belettering
Euro 32
- Kentekenmaken.nl
Euro 25

RDW:
U mag alleen rijden met donkerblauwe kentekenplaten als de datum waarop het voertuig voor het eerst op de weg is toegelaten (datum eerste toelating) vóór 1 januari 1978 ligt en het kenteken uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters bestaat. Indien u toch platen besteld waarbij het nummer niet bestemd is voor oldtimerplaten, dan is dit uw eigen risico!
 
Google geeft ook een aantal producenten van blauwe platen rond de E20 ~ E30.
Blauwe plaat motorfiets, 210x143mm, persdruk letters. Gebruik op eigen risico als niet aan de RDW eisen wordt voldaan.
- Klassieke Blauwe Kentekenplaten – Velthuis Reclame – Kentekenplaten en totaal belettering
Euro 32
- Kentekenmaken.nl
Euro 25

RDW:
U mag alleen rijden met donkerblauwe kentekenplaten als de datum waarop het voertuig voor het eerst op de weg is toegelaten (datum eerste toelating) vóór 1 januari 1978 ligt en het kenteken uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters bestaat. Indien u toch platen besteld waarbij het nummer niet bestemd is voor oldtimerplaten, dan is dit uw eigen risico!
ja ook blablabla 😂 😂 *O* *O* 8-)
 
Tja...staat wel mooi zo'n blauwe plaat op de W. Had er zelf ook al eens na gekeken nadat het hier eerder ter sprake was gekomen. Dacht ze goedkoper te hebben gezien :t.
 
Zeker goedkoper te vinden.... MAAR: op het moment dat je je kenteken doorgeeft en dat voldoet niet aan de richtlijnen, haken de producten (terecht) af.
Want ze mogen het dan niet maken, simpel zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan