Kawasaki W650 en W800 topic

Ik kon het toch niet laten; ik heb het koekblik genomen en op naar Noordeloos. Prachtig weer en een gezellige drukte. Zo druk dat ik niemand bekent heb kunnen spreken. Ik ben bij de uitgang gaan staan en een poging gedaan om alle W 650 / 800 op de gevoelige plaat vast te leggen maar het ging zo snel dat dit maar gedeeltelijk is gelukt. En wie was de eerste die voor de lens kwam; jawel onze Eddie.


Nog enkele geknipt die ik persoonlijk niet ken en ik hoop dat zij het OK vinden dat ik hun foto hier plaats anders hoor ik dat wel.
Nol Bikker 5.jpg


Nol Bikker 6.jpg


Nol Bikker 7.jpg


En omdat jullie plaatjes altijd leuk vinden nog wat motoren gespot.

Nol Bikker 2.jpg


Nol Bikker 3.jpg


Nol Bikker 1.jpg

Een van onze voorouders. Mooie machine .Wie zijn de eigenaars van deze motoren?

Nol Bikker 4.jpg
 

Bijlagen

  • Nol Bikker 8.jpg
    Nol Bikker 8.jpg
    255,2 KB · Weergaven: 6
Goed bezig Jan, Ik kon jammergenoeg niet. Mooie plaatjes gemaakt van de W's. Kunnen we ook nog een beetje meegenieten.

Is het nog gelukt om het record te breken?
 
Zijn er nog tour ritten voor ons met de W in de planning? Anders kunnen we binnenkort iets inplannen voor de geïnteresseerden. 😉
 
Gisteren mijn mijn uitzwaai borrel gehad, en nu in stapjes afscheid nemen van de werk :?:o:z volgende week nog 3 dagen werken, dan 2 en als laatste afsluiter nog een dag8-) en dan veeeeel :]:]:]:]
Voor de begin vorige week me ingeschreven na een oproep van de MotoPlus, en ik ben uitverkorene :]8-) *O**O**O*

Beste Ivan,

Onlangs heb je je aangemeld voor de Royal Enfield-lezerstest van MotoPlus. Bij deze kan ik je mededelen dat je tot de geselecteerde lezers hoort. Je bent ingedeeld in de middaggroep, wat betekent dat we je op vrijdag 14 juni tussen 12.30 en 13.00 uur verwachten bij MotoMondo, importeur van Royal Enfield, Lorentzlaan 14, 3401 MX IJsselstein. Denk eraan dat je je rijbewijs meeneemt.

In grote lijnen het programma voor de testochtend:

Aankomst 12.30 - 13.00 uur (koffie)

Lunch/briefing/fotografie 13.00 - 14.00 uur

Rijden met de Royal Enfield 14.00 tot 16.00 uur

Lunch/einde +/- 16.30 uur
IMG_0740.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mijn mijn uitzwaai borrel gehad, en nu in stapjes afscheid nemen van de werk :?:o:z volgende week nog 3 dagen werken, dan 2 en als laatste afsluiter nog een dag8-) en dan veeeeel :]:]:]:]
Voor de begin vorige week me ingeschreven na een oproep van de MotoPlus, en ik ben uitverkorene :]8-) *O**O**O*

Beste Ivan,

Onlangs heb je je aangemeld voor de Royal Enfield-lezerstest van MotoPlus. Bij deze kan ik je mededelen dat je tot de geselecteerde lezers hoort. Je bent ingedeeld in de middaggroep, wat betekent dat we je op vrijdag 14 juni tussen 12.30 en 13.00 uur verwachten bij MotoMondo, importeur van Royal Enfield, Lorentzlaan 14, 3401 MX IJsselstein. Denk eraan dat je je rijbewijs meeneemt.

In grote lijnen het programma voor de testochtend:

Aankomst 12.30 - 13.00 uur (koffie)

Lunch/briefing/fotografie 13.00 - 14.00 uur

Rijden met de Royal Enfield 14.00 tot 16.00 uur

Lunch/einde +/- 16.30 uur
Bekijk bijlage 1399338
You lucky bastard *O* *O* enjoy !
 
Leuk Iwan. Die twee cilinder lijkt me een leuke motor maar toch geen W650. Geef ons wel verslag voorzien van plaatjes.
Nou Jan wie kan het beter beoordelen dan ik ;) ik blijf trouw aan mijn W650, maar eens "scheve schaats rijden " _O-_O-_O-*O*
Volgens mij komt verslag in een van aankomende nummers 8-)
Nu alleen hopen dat de weer😇 ons gezien zijn :}:}:}:]
Groeten en fijn weekend alle :]
Iwan
 
Nou Jan wie kan het beter beoordelen dan ik ;) ik blijf trouw aan mijn W650, maar eens "scheve schaats rijden " _O-_O-_O-*O*
Volgens mij komt verslag in een van aankomende nummers 8-)
Nu alleen hopen dat de weer😇 ons gezien zijn :}:}:}:]
Groeten en fijn weekend alle :]
Iwan
Ik heb zelf ook een RE gereden maar dat was 'n eenpitter en dat beviel mij niet en de kwaliteit van de boys uit India laat ook nogal te wensen over.
 
Ik heb verleden jaar er een gekocht bij motozoom ,een revit met een goede pasvorm ,dat valt voor mij niet altijd mee daar ik kort gestuikt ben .
 
Ja... het is de moeite waard om daar even rond te kijken en er springt er natuurlijk één uit. Ook leuk om te zien wie er op zitten. De meeste plaatjes hier zie je zonder de berijder/eigenaar O-) .
1400805
 
Al weer iets nieuws. Hoe lang zal het duren dat de dijkjes in Nederland hiermee worden opgeleukt. Lijkt me niet zo simpel om de juiste motor uit een groep uit te pikken
FLITSPALEN VOOR GELUIDSOVERTREDERS
Britten starten proef met camera's die te luide motorfietsen vastleggen :]:]:]
11 jun 2019, 18:11 • Nieuws • Door Wim Otten
Laut ist Out! De Duitse overheid laat het bij borden met waarschuwingen voor motorrijders met minimale geluiddemping. Engeland pakt het serieuzer aan. Daar komen flitspalen voor de herriemakers.
En nu allemaal die dempers weer terug in die pijpen boys _O-_O-_O-_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan