Kawasaki W650 en W800 topic

Al weer iets nieuws. Hoe lang zal het duren dat de dijkjes in Nederland hiermee worden opgeleukt. Lijkt me niet zo simpel om de juiste motor uit een groep uit te pikken
FLITSPALEN VOOR GELUIDSOVERTREDERS
Britten starten proef met camera's die te luide motorfietsen vastleggen :]:]:]
11 jun 2019, 18:11 • Nieuws • Door Wim Otten
Laut ist Out! De Duitse overheid laat het bij borden met waarschuwingen voor motorrijders met minimale geluiddemping. Engeland pakt het serieuzer aan. Daar komen flitspalen voor de herriemakers.
En nu allemaal die dempers weer terug in die pijpen boys _O-_O-_O-_O-
komkommertijd is vroeg dit jaar !O-)O-)
 
vakantie tip
1401458
 
Wat een dag zeg, boven verwachting geslaagd, vanwege de goed weer en goede organisatie.
Die Royal Enfields Interceptors :] zijn *O*top, en meteen jullie gerust te stelen_O- niet als vervanging van een W650 maar voor erbij 8-) te hebben :t





1401492
IMG_0805.jpg
 
En, rijden ze beter dan onze W650. Hoe is de kwaliteit van het chroomwerk nu? Dat liet voorheen nogal te wensen over.
Afwerking is goed van wat ik heb gezien. Motor draait soeppel vanwege 270 graden krukas, remt en stuurt goed en voelt minder log dan onze W650.
Dus gewoon leuk om erbij te hebben naast de W650.
 
Wie heeft nog laatst de kleppen laten controleren bij Nol en wat kost dat? en wie heeft zelf dat al gedaan?
Ik zou het zelf willen doen, maar dan heb je zo een hele set shim's nodig😏
Jan wat kost de achterband TT100 tegenwoordig? of voor en achter?
Groeten Iwan
 
Wie heeft nog laatst de kleppen laten controleren bij Nol en wat kost dat? en wie heeft zelf dat al gedaan?
Ik zou het zelf willen doen, maar dan heb je zo een hele set shim's nodig😏
Jan wat kost de achterband TT100 tegenwoordig? of voor en achter?
Groeten Iwan
Ik heb echt geen idee wat e.e.a allemaal kost Iwan maar als je Nol even belt dan zal hij je dat zo vertellen. Banden zijn via het internet goedkoper te vinden maar dan zit je weer met het probleem van monteren en balanceren. Voor die paar euro's ga ik niet moeilijk doen en jij hebt ook een vet pensioen Iwan dus!
 
Ik heb echt geen idee wat e.e.a allemaal kost Iwan maar als je Nol even belt dan zal hij je dat zo vertellen. Banden zijn via het internet goedkoper te vinden maar dan zit je weer met het probleem van monteren en balanceren. Voor die paar euro's ga ik niet moeilijk doen en jij hebt ook een vet pensioen Iwan dus!
:o Vet, vet ;( pensioen ;( heb gisteren net me eerste uitbetaling maar dan de 1/2 van de volle maand :?_O-
Ze moeten weer eens de rente op de spaargeld verhogen naar normale niveau van 4,5 a 5 % dan wordt het een vet pot *O*_O-
Ergens in september naar Nol voor de kleppen en voorjaar nieuwe banden 8-)*O*:W
Groeten Iwan
 
:o Vet, vet ;( pensioen ;( heb gisteren net me eerste uitbetaling maar dan de 1/2 van de volle maand :?_O-
Ze moeten weer eens de rente op de spaargeld verhogen naar normale niveau van 4,5 a 5 % dan wordt het een vet pot *O*_O-
Ergens in september naar Nol voor de kleppen en voorjaar nieuwe banden 8-)*O*:W
Groeten Iwan
Moet je hem horen, hij heeft diverse vastgoed objecten in bezit en een groot vermogen aan spaargeld op de bank. Dan overweegt hij om nog maar een nieuwe motor bij te kopen en zit tegen ons te klagen over de prijs van een nieuwe band. We noemen hem voortaan Dagobert I.p.v. Iwan.
 
Moet je hem horen, hij heeft diverse vastgoed objecten in bezit en een groot vermogen aan spaargeld op de bank. Dan overweegt hij om nog maar een nieuwe motor bij te kopen en zit tegen ons te klagen over de prijs van een nieuwe band. We noemen hem voortaan Dagobert I.p.v. Iwan.
:o Het is nooit goed of je doen het niet goed :+ beste " intergratie" die je kan hebben, zuinig zijn en klagen _O-_O- en dat is voor meneer Jan weer niet goed :o_O- groeten door Sir Dagobert
1564073037060.png
 
Wie heeft nog laatst de kleppen laten controleren bij Nol en wat kost dat? en wie heeft zelf dat al gedaan?
Ik zou het zelf willen doen, maar dan heb je zo een hele set shim's nodig😏
Jan wat kost de achterband TT100 tegenwoordig? of voor en achter?
Groeten Iwan
ik heb het verleden jaar zelf gedaan ,een fluitje van een cent
 
Beste W650/800 vrienden.
Dinsdag 30 juli rijden wij met enkele W 650 bezitters een rondje Biesbosch. Iedereen met een W650 of W800 kan/mag zich hierbij aansluiten. We vertrekken om 11.00 uur vanaf het het Esso tankstation op de hoek N322 / Steenweg 92A, te Zaltbommel.
DSCF2474.jpg
 
20190730_141920.jpg
 

Bijlagen

  • 20190730_122301.jpg
    20190730_122301.jpg
    268,4 KB · Weergaven: 12
  • 20190730_122251.jpg
    20190730_122251.jpg
    349,1 KB · Weergaven: 12
  • 20190730_122242.jpg
    20190730_122242.jpg
    375,7 KB · Weergaven: 12
  • 20190730_122223.jpg
    20190730_122223.jpg
    419,1 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan