Kawasaki W650 en W800 topic

Gezien in Ruinerwold! Wie is de eigenaar?

DSCF2809.JPG


Hij is en blijft mooi.
DSCF2813.JPG
 
Iemand geïnteresseerd hierin??

Voor onze rubriek ‘Motorleven’ in MOTO73 zijn wij op zoek naar kandidaten! Vind jij het leuk om met jouw motor op vrijdag 6 september naar onze MotorNL-mancave in Hilversum te komen om daar door een professionele fotograaf op de foto te worden gezet met jouw motor? Meld je dan nu aan. Opgeven kan door een mail te sturen naar: redactie@moto73.nl.
 
Welkom terug in het land Iwan. Het is inderdaad erg warm om te rijden. Heb ik die foto's nou al eerder gezien?.
:?:?_O-Jan we zijn de gewoonte dieren, dus volgen vaak de bekende spoor:] en ja vorige jaar was ik daar ok gestopt om wat pompoenen te kopen :t
En ja de clubhuis / afdeling Frankrijk, is weer een slaapkamer rijker *O*
 
Iwan, kijk nou eens even op de melding van 4 augustus. Je geheugen wordt ook wat minder? 😲😲 maar wel een leuke band. 👍👍👍
:o Oooo oh die Jan weer :z natuurlijk heb ik die melding gezien, maar dat is nu een oud brood ( nieuws) Jan en dit is verse nieuws van Dunlop met alle maten en die van ons staat eerbij *O*:}
 
AanTiguan@, MFveteraan,
De foto wordt helemaal verpest door die nieuwe rijstkoker,wat hebben die trouwens te zoeken in "Brikken en klassiekers" maar dat is een ander verhaal.
Jammer, dat de echte oude BSA,s die het echt verdienen om gefotograveerd te worden er maar halfjes opstaan.
Ik rij zelf ook op een retobike ,maar zal deze nooit tussen de "echte" klassiekers"zetten.
Trouwens dit fenomeen zie je ook op het Nat.veteranentreffen in Woerden,begrijp niet dat z,on organisatie dit toelaat.
Sorry Jan ,ik moest dit een keer kwijt , ik wens je verder veel ongeval vrije kilometers,die je ongetwijfeld met de W zult hebben!
Thunderbolt
 
AanTiguan@, MFveteraan,
De foto wordt helemaal verpest door die nieuwe rijstkoker,wat hebben die trouwens te zoeken in "Brikken en klassiekers" maar dat is een ander verhaal.
Jammer, dat de echte oude BSA,s die het echt verdienen om gefotograveerd te worden er maar halfjes opstaan.
Ik rij zelf ook op een retobike ,maar zal deze nooit tussen de "echte" klassiekers"zetten.
Trouwens dit fenomeen zie je ook op het Nat.veteranentreffen in Woerden,begrijp niet dat z,on organisatie dit toelaat.
Sorry Jan ,ik moest dit een keer kwijt , ik wens je verder veel ongeval vrije kilometers,die je ongetwijfeld met de W zult hebben!
Thunderbolt
Ja je hebt wel gelijk maar het scheelt mij weer een paar honderd meter lopen .
 
AanTiguan@, MFveteraan,
De foto wordt helemaal verpest door die nieuwe rijstkoker,wat hebben die trouwens te zoeken in "Brikken en klassiekers" maar dat is een ander verhaal.
Jammer, dat de echte oude BSA,s die het echt verdienen om gefotograveerd te worden er maar halfjes opstaan.
Ik rij zelf ook op een retobike ,maar zal deze nooit tussen de "echte" klassiekers"zetten.
Trouwens dit fenomeen zie je ook op het Nat.veteranentreffen in Woerden,begrijp niet dat z,on organisatie dit toelaat.
Sorry Jan ,ik moest dit een keer kwijt , ik wens je verder veel ongeval vrije kilometers,die je ongetwijfeld met de W zult hebben!
Thunderbolt
Nou Thunerbolt :o je maakt wel een groot denkfout :N W650 is en is geboren als een Klassieker :]*O* en zoals een motor moet zijn :} daarna zijn retrobikes met nep carburateurs en zo :+ dus nog eens De kawa 650 is de laatste echte motor :]:? nou ja Royal Enfield bestond toen ook nog ;):W:t
 
Ik heb vandaag weer bijna 400 km op de teller van de W gezet. En retrobike of niet, ik heb van elke kilometer genoten.
Pictures or it did not happen:
 

Bijlagen

  • IMG_1273.jpg
    IMG_1273.jpg
    190 KB · Weergaven: 11
  • IMG_1274.jpg
    IMG_1274.jpg
    383,6 KB · Weergaven: 12
AanTiguan@, MFveteraan,
De foto wordt helemaal verpest door die nieuwe rijstkoker,wat hebben die trouwens te zoeken in "Brikken en klassiekers" maar dat is een ander verhaal.
Jammer, dat de echte oude BSA,s die het echt verdienen om gefotograveerd te worden er maar halfjes opstaan.
Ik rij zelf ook op een retobike ,maar zal deze nooit tussen de "echte" klassiekers"zetten.
Trouwens dit fenomeen zie je ook op het Nat.veteranentreffen in Woerden,begrijp niet dat z,on organisatie dit toelaat.
Sorry Jan ,ik moest dit een keer kwijt , ik wens je verder veel ongeval vrije kilometers,die je ongetwijfeld met de W zult hebben!
Thunderbolt
Ik ben het met je eens dat deze motor daar niet in Ruinerwold thuis hoort, Ik ga zelf met mijn 18 jarige W 650 daar niet staan. Wij hebben ook ellelange discussies gevoerd met onze ballotage-commissie alvorens de W800 bij ons in dit forum toe te laten. Het zijn echter allemaal reuze aardige kerels dus dat lijkt ons een goede reden en ik wil als fanatiek clublid graag de berijder van die motor leren kennen. Sorry van die verknald BSA foto's maar dat heb ik met die groene geprobeerd goed te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan