Kawasaki W650 en W800 topic

Ik wist dat dit discussie stof zou opleveren, ik blijf bij mijn mening dat een "jong-timer "niets tussen de echte klassiekers te zoeken heeft.
Verder wens ik jullie allemaal veel plezier aan het motorrijden , geniet er van.
Wat mij betreft is de discussie over dit thema gesloten.
O ja ,classic biker ,je hebt gelijk ik hoef dit Forum niet te lezen.
gegroet,Thunderbolt
 
Ik wist dat dit discussie stof zou opleveren, ik blijf bij mijn mening dat een "jong-timer "niets tussen de echte klassiekers te zoeken heeft.
Verder wens ik jullie allemaal veel plezier aan het motorrijden , geniet er van.
Wat mij betreft is de discussie over dit thema gesloten.
O ja ,classic biker ,je hebt gelijk ik hoef dit Forum niet te lezen.
gegroet,Thunderbolt
Zoals je hebt kunnen lezen zijn we het daar allen over eens, hij past daar niet maar wij hebben hem daar ook niet neergezet.
 
Ik ben het met je eens dat deze motor daar niet in Ruinerwold thuis hoort, Ik ga zelf met mijn 18 jarige W 650 daar niet staan. Wij hebben ook ellelange discussies gevoerd met onze ballotage-commissie alvorens de W800 bij ons in dit forum toe te laten. Het zijn echter allemaal reuze aardige kerels dus dat lijkt ons een goede reden en ik wil als fanatiek clublid graag de berijder van die motor leren kennen. Sorry van die verknald BSA foto's maar dat heb ik met die groene geprobeerd goed te maken.
Hear Hear !
 
Gister nog even in ons clubhuis geweest in de Vlist. Daar zag ik een affiche waar jullie wellicht interesse in hebben.
 

Bijlagen

  • Klassieke races Schoonhoven.pdf
    709,2 KB · Weergaven: 7
Deze middag op het oldtimer treffen te Dongen Vaart. De Vegan Strike Group zal hier wel tegen in actie komen zeker?
DSCF2838.JPG


DSCF2839.JPG
 
Ik heb zowel voor als achter Dunlop TT100 banden op mijn motor. Mijn achterband is bijna aan vervanging toe. Dunlop heeft nu de TT100GP uitgebracht. Wat denken jullie van , achterband TT100GP en voorband TT100. Graag jullie mening!
 
Ik heb zowel voor als achter Dunlop TT100 banden op mijn motor. Mijn achterband is bijna aan vervanging toe. Dunlop heeft nu de TT100GP uitgebracht. Wat denken jullie van , achterband TT100GP en voorband TT100. Graag jullie mening!
Ik moet ook vervangen, maar dan doe ik beiden tegelijk. Door elkaar kan voor problemen zorgen.
 
vlist en de datum met mooi weer , wat zullen we doen , 11:30 a 12:00 verzamelen en een uitsmijter en dan een stukje de polder in?
 
vlist en de datum met mooi weer , wat zullen we doen , 11:30 a 12:00 verzamelen en een uitsmijter en dan een stukje de polder in?
OK, Dus 21 september om 11.30 / 12.00 uur samenkomst bij de Vlist, mits goed weer en voldoende belangstelling. Dus heren graag even aanmelden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan