PeterdeGrote
Die hard MF'er
- 14 jun 2015
- 279
- 46
Iwan, de A2 staat bij Breukelen een grote file dus ik ga binnendoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach, gelukkig heb jij nog een foto gemaakt. Ik was het helemaal vergeten. Het was inderdaad weer ouderwets gezellig.Het was toch weer gezellig Brothers, ook al was het Chapter Amsterdam wat te laat.Bekijk bijlage 1429475
en bij voorkeur op een doordeweekse dag , wat was het druk in Woerden geen doorkomen aanAch, gelukkig heb jij nog een foto gemaakt. Ik was het helemaal vergeten. Het was inderdaad weer ouderwets gezellig.
Karel en Peter stelden voor om twee maal per jaar bij elkaar te komen. Ik persoonlijk vind dit een goed idee. Wat vindt de rest van onze leden hiervan?
Mee eensen bij voorkeur op een doordeweekse dag , wat was het druk in Woerden geen doorkomen aan
Ja, mijn voorkeur gaat ook uit naar een door de weekse dag maar dat is wellicht problematisch voor de niet pensionada onder ons. De gepensioneerden kunnen zoveel rijden als wij willen maar ik wil toch graag de mening van de overige horen. Ik persoonlijk heb geen problemen gehad met de drukte dus ik zie het probleem niet zo.en bij voorkeur op een doordeweekse dag , wat was het druk in Woerden geen doorkomen aan
dat is nu precies het probleemJa, mijn voorkeur gaat ook uit naar een door de weekse dag maar dat is wellicht problematisch voor de niet pensionada onder ons. De gepensioneerden kunnen zoveel rijden als wij willen maar ik wil toch graag de mening van de overige horen. Ik persoonlijk heb geen problemen gehad met de drukte dus ik zie het probleem niet zo.
dat is nu precies het probleem
Ed zou je een beetje rekening willen houden met onze oudste lid,penningmeesterr, voorzitter en nog veel meerdat is nu precies het probleem
Ed zou je een beetje rekening willen houden met onze oudste lid,penningmeesterr, voorzitter en nog veel meer
Juist ja, Iwan opvoeden die gasten, een beetje meer respect bijbrengen.Ed zou je een beetje rekening willen houden met onze oudste lid,penningmeesterr, voorzitter en nog veel meer
Respect is iets dat verdient moet worden ,en dat kan door het tellen der jaren zijn of algemene levenshouding maar ook door enige vorm van empathie met je mede weggebruikers maar zoals Jan schrijft boeit hem dat niet erg zolang hij er maar geen hinder van ondervindt en dat is iets dat mij tegen de borst stuit , al met al
Ja dat weet ik maar die gaan er mee stoppen en alle grote pompen moeten van onze overheid E5 gaan vervangen door E10 dus ook geen Shell V power meer te krijgen.Ik heet dan wel geen Ed, maar tank altijd 102. Start-ie na de winter ook gelijk!
Ja, dat artikel heb ik dus ook gelezen. Hieruit maak ik op dat er na october geen competitie 102, geen BP Ultimatum 98 en geen Shell V Power meer te koop zal zijn en mijn vraag is, wat is het alternatief c.q. oplossing?Ja we zijn weer bij die oude discusieEthanol-loze Competition102-benzine verdwijnt (bijna) - MotorNL
Wat ik heb vernomen is dat de kleine pomphouders, niet gedwongen worden tot die overstap maar het is wel klote voor alleouderee voertuigenJa, dat artikel heb ik dus ook gelezen. Hieruit maak ik op dat er na october geen competitie 102, geen BP Ultimatum 98 en geen Shell V Power meer te koop zal zijn en mijn vraag is, wat is het alternatief c.q. oplossing?
Ja, dat had ik ik ook zo begrepen, en anders Forte moto Power in de tank.Wat ik heb vernomen is dat de kleine pomphouders, niet gedwongen worden tot die overstap maar het is wel klote voor alleouderee voertuigen
nou daar zijn we dan weer mooi klaar mee en alles voor een zg. beter milieu nou ze zien maar ik voeg wel ethanol killer toe en of dat nou goed voor het milieu is of niet maakt mij niks uit .Motorfietsen en E10
Niet alleen bezitters van wat oudere auto’s moeten opletten wat ze in hun tank gooien. Ook motorrijders krijgen te maken met de verschillen tussen Euro 95 en E10. Motorfietsen die nog van carburateurs zijn voorzien, zouden problemen kunnen ondervinden wanneer er afdichtingen of leidingen zijn gebruikt die gevoelig zijn voor ethanol. De stof lost namelijk de weekmakers in sommige kunststoffen op, waardoor ze poreus kunnen worden en er lekkage kan ontstaan.
Ook onbeschermde aluminium delen kunnen beschadigd raken, doordat de ethanol vocht aantrekt. Als de motor langere tijd stilstaat, zou dat voor problemen kunnen zorgen. Motorwebsites meldden in de voorgaande jaren dat motorrijders hiervoor op moeten passen. Alleen moderne motoren, met injectie, lopen probleemloos op E10. Wie twijfelt, doet er goed aan voor het tanken van E10 de handleiding te raadplegen, te informeren bij de garage of de online check te doen.
Zo ouwe anti milieu activist , hier spreekt de echte milieu activist , het zijn de politieke bedriegers die waarheid verdraaiennou daar zijn we dan weer mooi klaar mee en alles voor een zg. beter milieu nou ze zien maar ik voeg wel ethanol killer toe en of dat nou goed voor het milieu is of niet maakt mij niks uit .