Kawasaki W650 en W800 topic

Het was toch weer gezellig Brothers, ook al was het Chapter Amsterdam wat te laat.
944A03F8-8587-49D0-8AAA-7FF868055199.jpeg
 
Het was toch weer gezellig Brothers, ook al was het Chapter Amsterdam wat te laat.Bekijk bijlage 1429475
Ach, gelukkig heb jij nog een foto gemaakt. Ik was het helemaal vergeten. Het was inderdaad weer ouderwets gezellig.
Karel en Peter stelden voor om twee maal per jaar bij elkaar te komen. Ik persoonlijk vind dit een goed idee. Wat vindt de rest van onze leden hiervan? 👈👈👈
 
Ach, gelukkig heb jij nog een foto gemaakt. Ik was het helemaal vergeten. Het was inderdaad weer ouderwets gezellig.
Karel en Peter stelden voor om twee maal per jaar bij elkaar te komen. Ik persoonlijk vind dit een goed idee. Wat vindt de rest van onze leden hiervan? 👈👈👈
en bij voorkeur op een doordeweekse dag , wat was het druk in Woerden geen doorkomen aan
 
en bij voorkeur op een doordeweekse dag , wat was het druk in Woerden geen doorkomen aan
Ja, mijn voorkeur gaat ook uit naar een door de weekse dag maar dat is wellicht problematisch voor de niet pensionada onder ons. De gepensioneerden kunnen zoveel rijden als wij willen maar ik wil toch graag de mening van de overige horen. Ik persoonlijk heb geen problemen gehad met de drukte dus ik zie het probleem niet zo.
 
Ja, mijn voorkeur gaat ook uit naar een door de weekse dag maar dat is wellicht problematisch voor de niet pensionada onder ons. De gepensioneerden kunnen zoveel rijden als wij willen maar ik wil toch graag de mening van de overige horen. Ik persoonlijk heb geen problemen gehad met de drukte dus ik zie het probleem niet zo.
dat is nu precies het probleem ;);)
 
Respect is iets dat verdient moet worden ,en dat kan door het tellen der jaren zijn of algemene levenshouding maar ook door enige vorm van empathie met je mede weggebruikers maar zoals Jan schrijft boeit hem dat niet erg zolang hij er maar geen hinder van ondervindt en dat is iets dat mij tegen de borst stuit , al met al :?:?*O**O**O**O**O*
 
Jammer, ik kon alweer niet... En op de een of andere manier krijg ik van MF ook geen meldingen meer over nieuwe berichten in dit topic, dus daar gaan we zo wat aan doen. Jullie hadden in ieder geval mooi weer! en voor wat betreft 2x per jaar : ik ben voor (ook al omdat ik dan 50% meer kans heb dat ik weer een keer mee kan tuffen met jullie ;)
 
Respect is iets dat verdient moet worden ,en dat kan door het tellen der jaren zijn of algemene levenshouding maar ook door enige vorm van empathie met je mede weggebruikers maar zoals Jan schrijft boeit hem dat niet erg zolang hij er maar geen hinder van ondervindt en dat is iets dat mij tegen de borst stuit , al met al :?:?*O**O**O**O**O*
😲😲😲😲😲😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡
 
Ed. Wat voor spul gooi jij nu in je tank i.v.m. de bioscoop ethanol. Wees hebben er vorige week even over gesproken maar ik weet de details niet meer.
 
Ik tank in ieder geval wanneer het maar kan BP Ultimate 98 en als dat niet gaat Shell V-power. Benieuwd naar wat de anderen tanken. Ook geinteresseerd wat jullie in de winter bij langere tijd stilstaan doen. Ik gooi er dan een beetje Putoline of Wynns conserveermiddel bij in de volle tank. Dat werkt tot dusver goed.
 
Ja, dat artikel heb ik dus ook gelezen. Hieruit maak ik op dat er na october geen competitie 102, geen BP Ultimatum 98 en geen Shell V Power meer te koop zal zijn en mijn vraag is, wat is het alternatief c.q. oplossing?
Wat ik heb vernomen is dat de kleine pomphouders, niet gedwongen worden tot die overstap :o maar het is wel klote voor alleouderee voertuigen B|
 
Ik heb net effen gezocht, en het zou kunnen dat Euro 98 blijft als E5 :t en anders hebben we een groot probleem 😱:o
Enige die geschikt zouden zijn voor E10, zijn Kawasaki W800 vanaf modeljaar 2011:X
Lees het hier en huiver E10 brandstof | Nederland | Duitsland | Frankrijk | België - ANWB
En deze ook bevestigd dat 98 E5 blijft 🤔 maar je zult het moetenzoekenn 🕵️‍♂️

En dit 98E5 blijft te koop, en dat gebruik ik al lang
 
Laatst bewerkt:
Motorfietsen en E10

Niet alleen bezitters van wat oudere auto’s moeten opletten wat ze in hun tank gooien. Ook motorrijders krijgen te maken met de verschillen tussen Euro 95 en E10. Motorfietsen die nog van carburateurs zijn voorzien, zouden problemen kunnen ondervinden wanneer er afdichtingen of leidingen zijn gebruikt die gevoelig zijn voor ethanol. De stof lost namelijk de weekmakers in sommige kunststoffen op, waardoor ze poreus kunnen worden en er lekkage kan ontstaan.

Ook onbeschermde aluminium delen kunnen beschadigd raken, doordat de ethanol vocht aantrekt. Als de motor langere tijd stilstaat, zou dat voor problemen kunnen zorgen. Motorwebsites meldden in de voorgaande jaren dat motorrijders hiervoor op moeten passen. Alleen moderne motoren, met injectie, lopen probleemloos op E10. Wie twijfelt, doet er goed aan voor het tanken van E10 de handleiding te raadplegen, te informeren bij de garage of de online check te doen.
 
Motorfietsen en E10

Niet alleen bezitters van wat oudere auto’s moeten opletten wat ze in hun tank gooien. Ook motorrijders krijgen te maken met de verschillen tussen Euro 95 en E10. Motorfietsen die nog van carburateurs zijn voorzien, zouden problemen kunnen ondervinden wanneer er afdichtingen of leidingen zijn gebruikt die gevoelig zijn voor ethanol. De stof lost namelijk de weekmakers in sommige kunststoffen op, waardoor ze poreus kunnen worden en er lekkage kan ontstaan.

Ook onbeschermde aluminium delen kunnen beschadigd raken, doordat de ethanol vocht aantrekt. Als de motor langere tijd stilstaat, zou dat voor problemen kunnen zorgen. Motorwebsites meldden in de voorgaande jaren dat motorrijders hiervoor op moeten passen. Alleen moderne motoren, met injectie, lopen probleemloos op E10. Wie twijfelt, doet er goed aan voor het tanken van E10 de handleiding te raadplegen, te informeren bij de garage of de online check te doen.
nou daar zijn we dan weer mooi klaar mee en alles voor een zg. beter milieu nou ze zien maar ik voeg wel ethanol killer toe en of dat nou goed voor het milieu is of niet maakt mij niks uit .
 
nou daar zijn we dan weer mooi klaar mee en alles voor een zg. beter milieu nou ze zien maar ik voeg wel ethanol killer toe en of dat nou goed voor het milieu is of niet maakt mij niks uit .
Zo ouwe anti milieu activist _O-, hier spreekt de echte milieu activist :}:], het zijn de politieke 🤡👺 bedriegers die waarheid verdraaien 🤑
Overigens is biobrandstof niet per definitie milieuvriendelijk. Als er regenwoud wordt gekapt voor de aanleg van oliepalmplantages of suikerrietvelden is er geen sprake meer van een klimaat neutraal effect.
Groeten van de milieu 🤠:]
Ethanol kost zonder BTV +/- €5 inkoop, en de benzine met de (10% ethanol a €0.50) kost ineens goedkoper dan de "gewone" benzine zonder 🤔🤔🤔 hoe kan dat, en wie wordt beter van 🤔🤡 ik weet het niet, en zeker geen milieu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan