Kawasaki W650 en W800 topic

1579470064419.png
1579470134056.png
 
Het is gewoon de voorkant van de Kawasaki Zephyr 750 met spaakwielen 😜 dus gewoon 👨‍🍳amputeren bij een donor en 👨‍⚕️ transplanteren op een W650
In Duitsland zijn ze verkocht, en in de NL rijden heel weinig en ze zijn te mooi om het te slopen.

1579629087032.png
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een setje valbeugels besteld voor de Kawa. (Niet dat ik iets van plan ben hoor... )
Ze worden vanuit Thailand verstuurd. Ben benieuwd. Als ik ze binnen heb, schiet ik wel een paar plaatjes.
 
Ik twijfel om naar Utrecht te gaan - een klant van ons heeft daar een stand in "Motorreizen in de USA op je eigen motor". Tot dusverre eigenlijk ieder jaar nog geweest, maar de beurs zelf vind ik (te) veel van hetzelfde. Heel eerlijk, wat me nog het meeste boeit zijn de kraampjes met gereedschappen en "hebbedingetjes"...
 
Ben nog bezig. Moet eerst nog even een paar nieuwe blokken halen voor de Nissin klauw, dan kan ik gaan meten en een adapter plaat maken.
Heb er geen haast mee - de Kawa staat lekker gepoetst in een verwarmde garage te wachten op het voorjaar.
 
Hoi Alle W650/W800 :] een kleine melding rondom mijn persoontje 🙂 met hoe en wat.
Ik was een beetje stil de laatste tijd 🤔😴 vanwege de onderzoek vanaf oktober en de operatie op 30 januari jongstleden aan de prostaat.
Vandaag naar AVL geweest voor laatste onderzoek ronde en de resultaat, en die zijn goed en hoopgevend voor de nieuw :]:]:]seizoen 8-)*O*
Groeten Iwan
 
Hoi Alle W650/W800 :] een kleine melding rondom mijn persoontje 🙂 met hoe en wat.
Ik was een beetje stil de laatste tijd 🤔😴 vanwege de onderzoek vanaf oktober en de operatie op 30 januari jongstleden aan de prostaat.
Vandaag naar AVL geweest voor laatste onderzoek ronde en de resultaat, en die zijn goed en hoopgevend voor de nieuw :]:]:]seizoen 8-)*O*
Groeten Iwan
Verdorie Iran, nu laat je mij echt schrikken. Hopelijk is alles goed. Wim Bax heeft vorig jaar eenzelfde operatie ondergaan. Wim voelt zich prima. Ik ben trouwens ook aardig opgeknapt. Hou je taai kerel.
 
Verdorie Iran, nu laat je mij echt schrikken. Hopelijk is alles goed. Wim Bax heeft vorig jaar eenzelfde operatie ondergaan. Wim voelt zich prima. Ik ben trouwens ook aardig opgeknapt. Hou je taai kerel.

Hoi Jan, je bent ook echt van geschrokken zeg 😱 dat je mij zelfs tot " Iran" heb gedoopt 🤪😂
We leven in de tijd van de 🤖 en met de DaVinci is de klus 👨‍🔧 geklaard, als gevolgd 6 gaten in me buik 😉
Katheter was een klo...e ding, maar niettemin was ik wel actief en na 6 dagen begonnen met buiten 🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️ de km maken.
Dus het gaat voorspoedig goed :t
Groetjes Iwan
aa8557bd-fb15-4765-a6f6-acf51e12e269.jpg
 
Nu effen een andere en terugkerende thema 🤓 brandstof en de 😈 E10.
Het is een artikel in twee delen en nu deel 1 in MotoPlus verschenen.
In mijn motor heb ik altijd de super 98 getankt, maar vanaf nu ook in mijn auto de heilige 🐄 😉
Met een beetje zoeken op de Goedkope euro 98? De euro 98-prijzen van alle tankstations in de buurt! kwam ik erachter dat je bij sommige pompen maar 6 a 7 cent meer betaald per liter dan voor de 95 E10.
Als je dat vergelijkt met de kenes van nu dat de voertuig op E10 meer brandstof gebruikt en wel tot to 10%, dus zelfs met die " duurdere" 98 E5 ben je goedkoper uit niet mee gerekend schade 👨‍🔧👨‍🔧 aan je auto die in de loop van de tijd ontstaat 🥶
Groeten van :]Iwan

Schermafbeelding 2020-02-14 om 10.14.16.png
 
Nu effen een andere en terugkerende thema 🤓 brandstof en de 😈 E10.
Het is een artikel in twee delen en nu deel 1 in MotoPlus verschenen.
In mijn motor heb ik altijd de super 98 getankt, maar vanaf nu ook in mijn auto de heilige 🐄 😉
Met een beetje zoeken op de Goedkope euro 98? De euro 98-prijzen van alle tankstations in de buurt! kwam ik erachter dat je bij sommige pompen maar 6 a 7 cent meer betaald per liter dan voor de 95 E10.
Als je dat vergelijkt met de kenes van nu dat de voertuig op E10 meer brandstof gebruikt en wel tot to 10%, dus zelfs met die " duurdere" 98 E5 ben je goedkoper uit niet mee gerekend schade 👨‍🔧👨‍🔧 aan je auto die in de loop van de tijd ontstaat 🥶
Groeten van :]Iwan

Bekijk bijlage 1465871
Sorry Iwan, voor het verkrachten van jouw mooie naam. Nu even naar jouw artikel over bio-ethanol. Ik heb het geluk dat ik in de buurt van de Belgische grens woon en Shell V power kan tanken voor €.1.58 per liter? De goedkoopste pomp staat naby Turnhout en dat is een leuke stad om te wandelen en een terrasje te nemen, dus daar gaan we in de weekeinden regelmatig heen om dan gelijk even te tanken. Ik heb dus die hele E 10 troep afgezworen zowel voor mijn Wtje als voor het koekblik. Ik ben ook gegevens aan het verzamelen m.b.t. het verbruik. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan