Kawasaki W650 en W800 topic

Rondje Biesbos%ch.
A27 afslag Hank, Keizer Napoleonweg, kruising R Kurenpolderweg, einde L, eerste R Buitendijk, eerste L Nathalsweg, eerst L Oranjepolderweg. Bij vliegtuig propeller R Jeppegatweg, Middellandse, Grotewaardweg, eerste L Pauluszand Bruinekilweg, Draepkilweg, Let op bij Hyperpro L industrie terrein Werkendam Hulsenboschstraat einde R Bolstrastraat, einde L Dijkgraaf Den Dekkerweg, einde L Banddijk Bij Esso L over ophaalbrug, eerste L Steurgatweg en dan de doorgaande weg blijven volgen totdat je weer terug bent in Werkendam bij de ophaalbrug. Succes.
 
Rondje Biesbos%ch.
A27 afslag Hank, Keizer Napoleonweg, kruising R Kurenpolderweg, einde L, eerste R Buitendijk, eerste L Nathalsweg, eerst L Oranjepolderweg. Bij vliegtuig propeller R Jeppegatweg, Middellandse, Grotewaardweg, eerste L Pauluszand Bruinekilweg, Draepkilweg, Let op bij Hyperpro L industrie terrein Werkendam Hulsenboschstraat einde R Bolstrastraat, einde L Dijkgraaf Den Dekkerweg, einde L Banddijk Bij Esso L over ophaalbrug, eerste L Steurgatweg en dan de doorgaande weg blijven volgen totdat je weer terug bent in Werkendam bij de ophaalbrug. Succes.
Ok, ga het bestuderen.
Bedankt....

Heb even gekeken, is het dat gebied tussen A27 en de echte Biesbosch..? kan natuurlijk niet al de details terug vinden maar een gedeelte wel..
Rondje is iets van 50 km lang als je weer doorrijd naar Hank..??.. Zo ja, dan heb ik het goede in het zicht...
 
Laatst bewerkt:
Ok, ga het bestuderen.
Bedankt....

Heb even gekeken, is het dat gebied tussen A27 en de echte Biesbosch..? kan natuurlijk niet al de details terug vinden maar een gedeelte wel..
Rondje is iets van 50 km lang als je weer doorrijd naar Hank..??.. Zo ja, dan heb ik het goede in het zicht...
Dat is het gerenoveerde deel van de Biesbosch. Dit was enkele jaren geleden nog allemaal landbouwgrond, ze hebben nu een grooot deel weer terug naar de natuur gedaan. Daarom zijn allemaal mooie nieuwe bochtige betonwegen. Heerlijk om te rijden. Ik kan het je aanbevelen.
 
Dat is het gerenoveerde deel van de Biesbosch. Dit was enkele jaren geleden nog allemaal landbouwgrond, ze hebben nu een grooot deel weer terug naar de natuur gedaan. Daarom zijn allemaal mooie nieuwe bochtige betonwegen. Heerlijk om te rijden. Ik kan het je aanbevelen.
Als ik het goed heb is dat de Noordwaard Polder, als je inzoomt zie je allemaal wegen tot aan het water links en onder.
Ligt ook vlak bij Woudrichem ( r oost ) waar ik ook eens heen wil, dat word combineren dus.. :] *O*
 
Als ik het goed heb is dat de Noordwaard Polder, als je inzoomt zie je allemaal wegen tot aan het water links en onder.
Ligt ook vlak bij Woudrichem ( r oost ) waar ik ook eens heen wil, dat word combineren dus.. :] *O*
Juist ja, de Noordwaardpolder, ten zuid/westen van Werkendam. Als je bij Hank begint zoals ik heb omschreven en dan via het industrieterrein Werkendam naar de Steurgatweg dan kan het niet mis gaan.
 
Juist ja, de Noordwaardpolder, ten zuid/westen van Werkendam. Als je bij Hank begint zoals ik heb omschreven en dan via het industrieterrein Werkendam naar de Steurgatweg dan kan het niet mis gaan.
Ok, dan heb ik het gebied in het snotje als het ware.
Lijkt dat je ook veel binnenwegen in dat gebied kan berijden, of ben ik abuis..?? :?
 
Ben nu op zoek naar het oude NMB circuit bij Woudrichem.
Weinig tot niks over te vinden, zoek de locatie/kaart.
Als ik me het goed herinner lag het zuid - oost tov. Woudrichem in de polder. :?
Daar heb ik op 06/05/1972 gereden :], weet ik nog want was jarig.... *O* *O* *O*
 
Ben nu op zoek naar het oude NMB circuit bij Woudrichem.
Weinig tot niks over te vinden, zoek de locatie/kaart.
Als ik me het goed herinner lag het zuid - oost tov. Woudrichem in de polder. :?
Daar heb ik op 06/05/1972 gereden :], weet ik nog want was jarig.... *O* *O* *O*
Bij Woudrichem is inderdaad nog geracet in de zeventiger jaren. Dat was op de Oude dijk en de middelvaart maar dat was te gevaarlijk voor de zijspannen en toen zijn ze naar Giessen uitgeweken. In Raamsdonkveer is ook nog een aantal jaren gereden. Deze races werden georganiseerd door Roel van Zeelst. Roel heeft nog steeds een eigen race team. Ik ben vorig jaar nog eens met hem naar Nol Bikker geweest. Aardige man.
 
Laatst bewerkt:
Bij Woudrichem is inderdaad nog geracet in de zeventiger jaren. Dat was op de Oude dijk en de middelvaart maar dat was te gevaarlijk voor de zijspannen en toen zijn ze naar Giessen uitgeweken. In Raamsdonkveer is ook nog een aantal jaren gereden. Deze races werden georganiseerd door Roel van Zeelst. Roel heeft nog steeds een eigen race team. Ik ben vorig jaar 😖nog eens met hem naar Nol Bikker geweest. Aardige man.
Ja, geloof dat er maar 2 race weekenden geweest zijn in 1972 bij Woudrichem..? Altijd smal en veel bomen bij veel straten circuits.

Mijn tocht naar de Biesbosch uitgesteld door vrijdagmorgen ernstige onwelheid in het bolletje door zeer slecht slapen.
Was een soort zombie, gewoon zo dat het gevaarlijk is/was op de motor..

Maar vanaf woensdag as. nw kansen door zeer goed weer.... :]
 
Laatst bewerkt:
Ja, geloof dat er maar 2 race weekenden geweest zijn bij Woudrichem..???? Altijd smal en veel bomen bij veel straten circuits.

Mijn tocht naar de Biesbosch uitgesteld door vrijdagmorgen ernstige onwelheid in het bolletje door zeer slecht slapen.
Was een soort zombie, gewoon zo dat het gevaarlijk is/was op de motor..

Maar vanaf woensdag as. nw kansen door zeer goed weer.... :]
Mijn gezondheid laat ook nog steeds veel te wensen over. Voorlopig niet rijden.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat we een nieuw lid bij onze club hebben. Deze middag gespot in Liempde.
IMG20200802145313.jpg
 
Ik heb zo'n vermoeden dat we een nieuw lid bij onze club hebben. Deze middag gespot in Liempde.Bekijk bijlage 1529288

Hierbij het nieuwe lid ;)
Leuk om alles zo te lezen over de unieke en fantastische W.

Weet iemand hoeveel er van de laatste “Final Edition” naar Europa zijn gekomen? Ik ik lees dat dit een beperkt aantal is, echter kan ik niet achterhalen hoeveel precies.

De motor rijd erg fijn en kinderlijk eenvoudig wat het een leuke soepele motor maakt.

Binnenkort een 12.000 beurtje gepland met nieuwe olie, filter, bougies. En bandjes, keuze is gevallen op de bt45/bt46 (deze bevallen mij ook goed op de gsx1100f)

Mocht er een ritje komen, dan rijd ik graag eens mee.

gr,
 
Hierbij het nieuwe lid ;)
Leuk om alles zo te lezen over de unieke en fantastische W.

Weet iemand hoeveel er van de laatste “Final Edition” naar Europa zijn gekomen? Ik ik lees dat dit een beperkt aantal is, echter kan ik niet achterhalen hoeveel precies.

De motor rijd erg fijn en kinderlijk eenvoudig wat het een leuke soepele motor maakt.

Binnenkort een 12.000 beurtje gepland met nieuwe olie, filter, bougies. En bandjes, keuze is gevallen op de bt45/bt46 (deze bevallen mij ook goed op de gsx1100f)

Mocht er een ritje komen, dan rijd ik graag eens mee.

gr,
Welkom bij onze club Joost als ik mij niet vergis is dat je voornaam. Ik ben maar zo vrij geweest om even een foto te maken van je wonderschone W800 en hier op ons forum te plaatsen. Ik wil je vragen wat meer over jezelf te vertellen hier , als je dat wilt. Wij vinden het prettig als we weten met wie we spreken. Ik heb geen idee hoeveel van deze "Final Edition"er naar Europa/Nederland zijn ingevoerd maar Kawasaki Nederland kan je daar ongetwijfeld het juiste antwoord over geven.
Wij hebben voorlopig een bijeenkomst gepland op 12 september mits voldoende interesse en mits de weersomstandigheden het toelaten. In welke plaats wwon jij, ik vraag dit i.v.m. de organisatie van het gezamenlijke treffen. We proberen de afstanden voor een ieder een beetje gelijk te houden.
 
Wat zal/kan ik allemaal vertellen..

Joost, bouwjaar 1988, regio s-Hertogenbosch.

Motor liefhebber vannaf de jonge jaren. Eerder mijn motorrijbewijs gehaald dan de auto. Slechts 2 weken een motor en meteen 1300km in 1x naar Zwitserland om daar lekker de bergen in te gaan (en echt te leren rijden). Ik ben niet vies van wat extra kilometers.

Heel wat motoren gehad ondertussen.

Op volgorde:
Kawasaki vn800
Yamaha xjr1200
Hyosung Rt125
Husqvarna sm610r
Kawasaki Zephyr 1100
Honda Slr650
Honda vtr1000
Honda xl600v transalp
Kawasaki zxr750
Reliant (geen motor maar stond wel op motor
kenteken)

Suzuki gsx1100f (huidige motor)

De w800 is van mijn vader, en ik rijd er op ;) Deze dagen ook het onderhoud, poetswerk, en gewoon voor de afwisseling/fun eens wat anders. Poetsen is dan ook serieuze hobby, zo ook het rijden.

Heel wat gereden van 1 cilinder, 2, 3 en 4 cilinders. Van 5pk tot 136 van cross tot tour en alles er tussen.
Van dat alles blijkt de Kawasaki het mooiste merk voor mij. En de W rijd echt fantastisch leuk, echt uniek.
 
Sterkte man, ik ben redelijk gezond maar als ik bv. een nacht slecht slaap ben ik gewoon een wrak. Of dat ik een liter whiskey op heb...de avond ervoor...8)7
Komt wel weer goed, ik ben tenslotte zwaar hartpatiënt met nog wat bijkomende problemen. Vandaag aan staar behandeld, dus twee weken geen motor 🏍
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan