Kawasaki W650 en W800 topic

Vriend van mij heeft zijn oog laten vallen op een W800 uit 2013 met slechts 2500km op de teller. Ik zie wel dat er een aftermarkt uitlaat op zit en de uitlaatbochten aardig verkleurd zijn. Is dit nog een vreemd teken of zegt het niet zo veel?
 

Bijlagen

  • W800.jpg
    W800.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 12
Verse filters... hoe maken jullie eventueel de vuile filters schoon?
 

Bijlagen

  • 2124D52B-8B0E-4756-A54B-38EA5734EA47.jpeg
    2124D52B-8B0E-4756-A54B-38EA5734EA47.jpeg
    144,9 KB · Weergaven: 4
Dit is een mooie motor. Waar heb je die gekocht? Vertel een wat meer over jezelf.
Stond bij een motorzaak hier in de buurt. Toen ik net begonnen was met motorrijden bracht Kawasaki de W650 uit en sindsdien heb ik er altijd een beetje een zwak voor gehad. Van dichterbij kun je overigens wel zien dat dit exemplaar gebruikt is. Ik vind dat persoonlijk niet zo erg. Het is geen museumstuk, dus "netjes oud worden" hoort er bij. Ik rijd erg veel en ik ben niet snel onder de indruk van kilometerstanden. Deze is met 60.000 kilometer net ingereden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Stond bij een motorzaak hier in de buurt. Toen ik net begonnen was met motorrijden bracht Kawasaki de W650 uit en sindsdien heb ik er altijd een beetje een zwak voor gehad. Van dichterbij kun je overigens wel zien dat dit exemplaar gebruikt is. Ik vind dat persoonlijk niet zo erg. Het is geen museumstuk, dus "netjes oud worden" hoort er bij. Ik rijd erg veel en ik ben niet snel onder de indruk van kilometerstanden. Deze is met 60.000 kilometer net ingereden. ;)
Waar is hier in de buurt? De motor lijkt erg op de oude motor van Piet Strave? Waar woon je zelf?
 
Waar is hier in de buurt? De motor lijkt erg op de oude motor van Piet Strave? Waar woon je zelf?
De naam Piet Strave zegt mij persoonlijk niet veel dus ik heb er even op gezocht. Zo kwam ik een paar pagina's terug in dit zelfde topic terecht en las dat iemand anders die motor in bezit heeft en o.a. de tank heeft overgespoten in een ander kleurenschema. Dit zal hem dus niet zijn.
Mijn lokatie staat ook in mijn profiel. Niet helemaal exact - Het blijft een publiek forum - maar laten we het houden op een dorpje tussen Alphen aan den Rijn en de Provinciegrens met Utrecht.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje tussendoor: kun je die rubber matjes van de tank halen, en zo ja, ziet dat er dan nog uit? Ik heb dat nooit echt mooi gevonden.
 
Ik heb trouwens een verse voorband voor mijn W besteld. De huidige heeft voldoende profiel en geen droogtescheurtjes oid, maar is wel 15 jaar oud en nogal gecupt. Vooral dat laatste voelt nogal merkwaardig in bochten.
 
Even serieus: ik laat volgende week de originele tank van mijn W800 spuiten. Dus bij mij moeten die kniestukken er ook af - zal hier van het weekend even naar kijken.
 
Ik heb trouwens een verse voorband voor mijn W besteld. De huidige heeft voldoende profiel en geen droogtescheurtjes oid, maar is wel 15 jaar oud en nogal gecupt. Vooral dat laatste voelt nogal merkwaardig in bochten.
Dat lijkt mij een verstandig besluit. Wat voor band heb je besteld?
 
Ik laat de "oude" tank, met de schade, trouwens in het antraciet mat van de 2020 Street spuiten. Kan ik nog eens afwisselen, alu, origineel zwart/wit of antraciet grijs. ;)
 
Nejra: dusdanig oude banden inderdaad altijd vervangen door vers rubber. Is je enige contact met het asfalt...
Merk je dat cuppen trouwens niet met het remmen?
 
Heren, mijn startmoment voor mijn ride-out is al jaren ergens tussen half april en 1e week van mei.
Tevens vind ik 15*C de minimum temperatuur om de brommer te bemannen..
Boven de 20 graden word het pas echt leuk tot 30/35 graden, dit laatste als je rijd dan.
Heb weinig last van hitte gelukkig, pas richting 40 graden voel ik dat het wat warm word... _O-

Kort gezegd schiet het dus lekker op naar de 1e rit, heb er zin in na winterstop van 6+ mnd. ( 23/09/20 gestopt en geschorst )
Ik heb winterstop op mijn motorverzekering van 15 december tot 01maart en dat levert ± 10% korting, en dat is zo en zo periode dat ik niet :]:]:] rond scharrel 🐓🐓😉
 
Even serieus: ik laat volgende week de originele tank van mijn W800 spuiten. Dus bij mij moeten die kniestukken er ook af - zal hier van het weekend even naar kijken.
Hoe zitten de kniestukken eigenlijk vast op een W650?? Bij mijn Russische oldtimers zit er een stalen rand op de tank gelast waar het rubber omheen valt. Is dat hier ook zo??
 
Trouwens, we hebben het altijd over "schone' benzine zonder ethanol, maar wiste jullie dat je ook elektra ook schoon kunt krijgen voor een betere 💥🔥 dit is de "geheime" oplossing 🕵️‍♂️
156504546_3615159018606688_1060311647607455290_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan