Tsooj88
MF'er
- 3 aug 2020
- 194
- 133
Iemand nog gereden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog gereden?
Zelfde route gereden? Of een andere…Het was zeker modderig op de route, maar deze klopte wel helemaal
Zelfde route, je kwam ons voorbij .Zelfde route gereden? Of een andere…
Hij is mooi maar moet dringend gepoetst worden.Hoi Alle W-
Aangezien dat de "winter" een tijd is van het of juist van noeste arbeid is dit misschien een goed idee voor een nieuwe lente opstart
Daar heb je onze Jan weer, de poetsHij is mooi maar moet dringend gepoetst worden.
Mijn W is momenteel weg voor een servicebeurt maar volgende week krijgt hij weer een uitgebreide verwenbeurt.Daar heb je onze Jan weer, de poets
Goed bezig JanMijn W is momenteel weg voor een servicebeurt maar volgende week krijgt hij weer een uitgebreide verwenbeurt.
Belangrijk is ook dat de karkas biet beschadigt / doorgesneden is, vanwege de druk naar buiten.Om de een of andere reden dacht ik dat de W650 tubeless banden had. Ik zag vandaag opeens onderstaand stukje metaal in de band. Maar gezien de band niet leegloopt vermoed ik dat de binnenband niet is geraakt. De band is een TT100, achter:
Bekijk bijlage 1687319
Ik heb het nog niet gedaan maar dat lijkt mij een vrij eenvoudig klusje. voorwiel eruit en dan beide voorpoten demonteren. Heb jij geen werkplaatshandboek Karel anders kan ik je dat wel even naar jou toe sturen per E mail. Laat maar even horen. Je moet de voorpoten loshalen van de motormotor om de olie af te tappen.vraagje: heeft een van jullie wel eens zelf zijn voorvork gereviseerd d.w.z. nieuwe fork seal en olie vervangen? Als ik filmpjes op Youtube bekijk over dit onderwerp lijkt het een uitvoerbaar project gedurende de winterstop, maar ik ben benieuwd naar wat de ervaringen van W-rijders hiermee zijn. Alle tips zijn welkom.
Hoi Karel, ik heb een paar jaar geleden nieuwe veren geplaatst en olie vervangen. Is goed te doen met het werkplaatshandboek erbij, ook de Duitse W650 site heeft tips.vraagje: heeft een van jullie wel eens zelf zijn voorvork gereviseerd d.w.z. nieuwe fork seal en olie vervangen? Als ik filmpjes op Youtube bekijk over dit onderwerp lijkt het een uitvoerbaar project gedurende de winterstop, maar ik ben benieuwd naar wat de ervaringen van W-rijders hiermee zijn. Alle tips zijn welkom.
Ha Jan, bedankt voor je bericht. Ik heb het werkplaatshandboek wel, maar als ik vergelijk wat daar in staat t.o.v. de filmpjes op Youtube, dan zijn er toch wel een paar aandachtspuntjes die in het handboek niet worden behandeld. Zo moet je bijvoorbeeld heel erg voorzichtig zijn met het plaatsen van de nieuwe seals om te voorkomen dat deze beschadigen. Ik denk dat ik het van de winter maar eens ga proberen.Ik heb het nog niet gedaan maar dat lijkt mij een vrij eenvoudig klusje. voorwiel eruit en dan beide voorpoten demonteren. Heb jij geen werkplaatshandboek Karel anders kan ik je dat wel even naar jou toe sturen per E mail. Laat maar even horen. Je moet de voorpoten loshalen van de motormotor om de olie af te tappen.
Hi Peter, bedankt voor de tip en de morele steun. Ik ga het van de winter gewoon proberen.Hoi Karel, ik heb een paar jaar geleden nieuwe veren geplaatst en olie vervangen. Is goed te doen met het werkplaatshandboek erbij, ook de Duitse W650 site heeft tips.
Van welk bouwjaar is jouw motor Joost?Vandaag de 20.000km bereikt op de teller…. Zonder problemen, en met veel plezier!
2017… één van de laatste voordat ze met abs en een schijfrem achter zijn gekomen. (En de veel strengere emissie eisen)Van welk bouwjaar is jouw motor Joost?
Maar 5000 km/jaar is al best serieus, als je nagaat dat onze gemiddelde snelheid vrij laag ligt. Ga eens uit van gemiddeld 50km/uur dan zit je toch al zo'n 100 uren op je buddyseat. Ik heb dit jaar vanwege mijn slechte gezondheid niet veel gereden, slechts 3000 km. Volgend jaar beter.2017… één van de laatste voordat ze met abs en een schijfrem achter zijn gekomen. (En de veel strengere emissie eisen)
Gemiddeld nu z’n 5000km per jaar (alleen met mooi weer)
Geachte Kawasaki eigenaar,
Volgens onze gegevens bent u de eigenaar van het hierboven vermelde Kawasaki product. Kawasaki heeft, als onderdeel van de continue kwaliteitscontole vastgesteld dat er mogelijk een veiligheidsprobleem bestaat met uw product en is een terugroepactie gestart om het probleem op te lossen.
Op de W800, W800 Street en W800 Cafe modellen (EJ800B/C/D/E) van modeljaar 2019-2021, is het mogelijk dat de uitlaat verkeerd is vastgezet door onjuiste montage van de uitlaatdemper. Dit zou kunnen leiden tot het losraken van de moeren van de uitlaatbevestigingsbeugel. Indien dit onopgemerkt blijft, dan kan het zijn dat de moeren en kragen van de uitlaatbevestiging eraf vallen.
Om dit probleem te verhelpen is Kawasaki een terugroepactie gestart om de uitlaatpakking en uitlaatflens te vervangen voor nieuwe en de uitlaatbevestiging vast te zetten met een hoger aanhaalmoment en een andere bevestigingsvolgorde. Het uitvoeren van de terugroepactie zal ongeveer 30 minuten in beslag nemen.
Met vriendelijke groeten
Kawasaki Motors Europe N.V.
Jacobus Spijkerdreef 1-3 | 2132 PZ Hoofddorp | The Netherlands