Kawasaki W650 en W800 topic

20190730_122301.jpg
 
Dat waren nog eens mooie tijden Ed. Goede gezondheid, goed weer en een goed gezelschap. Ik zal je even een stunt vertellen van Gerrit. Gerrit kampt ook met hartritme stoornissen en heeft al enkele Cardioversies gehad maar dat werkte niet. Nu heeft hij thuis geëxperimenteerd met een schrikdraad apparaat en wat denk je, na twee "doe het zelf Carioversies" heeft hij geen hartritme stoornissen meer. Is dat lachen?
 
Dat waren nog eens mooie tijden Ed. Goede gezondheid, goed weer en een goed gezelschap. Ik zal je even een stunt vertellen van Gerrit. Gerrit kampt ook met hartritme stoornissen en heeft al enkele Cardioversies gehad maar dat werkte niet. Nu heeft hij thuis geëxperimenteerd met een schrikdraad apparaat en wat denk je, na twee "doe het zelf Carioversies" heeft hij geen hartritme stoornissen meer. Is dat lachen?
Daarom pies ik altijd over schrikdraad heen , Jan ,helpt ook !🤣🤣🤣🤣
 
Ja ,volgens mij wel , Jan liet ons altijd daar naartoe komen om hij de provincie niet uit durfde ._O-_O-:);)
Ed had jij vroeger wat beter je best gedaan op de school dan had je toch moeten weten. Ik woon in Kaatsheuvel en dat is een sprookjesdorp in Noord Brabant en Zaltbommel is een gemeente in de Bommelerwaard in de Nederlandse provincie Gelderland. Dus ik ging wel degelijk de provincie uit.
 
Ik kwam deze tegen bij mijn vertrouwde webshop waar ik altijd mijn Brembo remblokken bestel.
Ziet er goed uit, zwevende Brembo remschijf.


 
Ik snap ook niet dat deze motor zo duur moet kosten,,, weegt iets van 146kg dat is natuurlijk wel leuk meegenomen. Maar die prijs is het gewoon echt niet waard.

En om nu te zeggen het is mooier dan een originele W _O- ….. ik zou mijn eigen W er absoluut niet op in willen ruilen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan