Kawasaki W650 motornummer 000688

NSU1200TT

MF'er
30 jul 2016
88
31
Ridderkerk
Zal me nog even voorstellen Sjaak Zonruiter uit Ridderkerk NSU verzamelaar.
Vandaag deze Kawasaki W 650 gekocht is orgineel afkomstig uit Belgie
uit 1999 en kilometerstand is slechts 10879 vanmiddag eerste ritje gereden 105 kilometer heerlijk motor om te rijden. :)

Had eerst een Kawasaki VN800 dan rijd de W650 toch wel heel wat lekkerder voor mij maar 1 nadeel dat ik hoger zit en niet zo groot ben nu bijna gestrekte benen bij stilstand en op de VN800 zelfs met gebogen knieen nog ruim aan de grond.

mvg Sjaak
full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Sjaak, prachtige motor! :W
Op 'Het nieuwe w650 topic' vindt je meer W rijders en informatie.
Groet, Peter :]
 
mooie brommer , dat hij beter bevalt dan de 800?
wat zijn de verschillen
ik lees al lang mee op het w 650 topic
 
Stuurt veel fijner/makkelijker hier kan je een 8 mee maken dat lukte met de VN800 echt niet toch te log.
Bochtenwerk gaat veel beter.
Pakt beter op en je kan ook met geringe snelheid in 4 of 5 gewoon gas geven zonder te hoeven terugschakelen.
Ben er super blij mee
 
Zal me nog even voorstellen Sjaak Zonruiter uit Ridderkerk NSU verzamelaar.
Vandaag deze Kawasaki W 650 gekocht is orgineel afkomstig uit Belgie
uit 1999 en kilometerstand is slechts 10879 vanmiddag eerste ritje gereden 105 kilometer heerlijk motor om te rijden. :)

Had eerst een Kawasaki VN800 dan rijd de W650 toch wel heel wat lekkerder voor mij maar 1 nadeel dat ik hoger zit en niet zo groot ben nu bijna gestrekte benen bij stilstand en op de VN800 zelfs met gebogen knieen nog ruim aan de grond.

mvg Sjaak[afbeelding]
Hallo Sjaak.
Hier nog een fanatieke W 650 bezitter. Het zijn inderdaad heel prettige motoren om te rijden. Als je zin hebt om kennis te maken met meerdere W 650 bezitters dan ben je zaterdag 3 september van harte welkom op ons jaarlijkse W 650 treffen . Voor de details wil ik je verwijzen naar het nieuwe W 650 topic. Ons doel is om dan zoveel mogelijk W 650 :] :] :] :] motoren bij elkaar te brengen. Tot ziens op zaterdag drie september.
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Zal me nog even voorstellen Sjaak Zonruiter uit Ridderkerk NSU verzamelaar.
Vandaag deze Kawasaki W 650 gekocht is orgineel afkomstig uit Belgie
uit 1999 en kilometerstand is slechts 10879 vanmiddag eerste ritje gereden 105 kilometer heerlijk motor om te rijden. :)

Had eerst een Kawasaki VN800 dan rijd de W650 toch wel heel wat lekkerder voor mij maar 1 nadeel dat ik hoger zit en niet zo groot ben nu bijna gestrekte benen bij stilstand en op de VN800 zelfs met gebogen knieen nog ruim aan de grond.

mvg Sjaak
full
Hartstikke fijne motor. Die van mij ga kk nu na 99.999 km volledig in nieuwstaat brengen. Motor heeft mij nooit in de steek gelaten. Veel rijplezier met jou kawa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan