Kawasaki Z1 900 Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, bij Rob zit er ook gewoon een replica op.
Heb ik vorig jaar vervangen omdat de "kill switch" gebroken was (het binnenwerk).

Ziet bijna niemand :N

Wel een kleine tip van mijn kant, lijm het rood ingelegde streepje van de kill switch extra vast, die van mij ligt ergens op de oude Brenner, tussen Innsbruck en Vipiteno :( :(


Zo! gelijk ff met superlijm bewerkt, die raak ik niet meer kwijt.
ff dr uitgewipt en dr weer in gaat er nooit meer uit.
Fijne tip :W
Kreeg het er zo uit dus dat zit inderdaad wel los, maar opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gelukkig nog een oude rechter stuurschakelaar liggen(m´n originele) helaas huisjes beschadigd en bedrading verkloot.
Ga eerdaags maar eens kijken of ik de kill switchknop over kan zetten.
 
Is alleen bij replica schakelaars hè.......
O, ik heb nog een originele *O* *O* *O* *O* , dus dan is het al standaard goed 8-).
Mooi, scheelt me weer een klusje, heb tijd te kort, man!!
Nog geen meter kunnen rijden vandaag (alleen in koekblik dan, maar dat telt niet op dit forum)
 
~
Heeft geen nummer, staat ook niet in het boek als los onderdeel.[/quote

nee idd, wat zoveel betekent dat ie komt met het busje of er niet in hoort wat dan betekent dat
een vorige grapjas hem erin gepropt heeft....
ik zal morgen ff kijke in die andere bak...
 
239 euro voor een paar k*t knoppies vind ik anders best geld hoor..... B|

stel je eens voor wat je in de zak houdt met een imitatie knoppie....
genoeg voor een avondje kroeg en een dikke sigaar in je hoofd.... :Y

Schakelaar heb je jaren plezier van, avondje stappen is nog geen dag en geeft je de volgende hele dag hoofdpijn _O-
 
Ja duur spul die schakelaars, maar eigenlijk ook weer niet ik zou het toch ook wel uitgeven als ze van 1975.
Maar je hebt inderdaad voor een stuk minder ook goede kwaliteit nagemaakte.
 
Ja duur spul die schakelaars, maar eigenlijk ook weer niet ik zou het toch ook wel uitgeven als ze van 1975.
Maar je hebt inderdaad voor een stuk minder ook goede kwaliteit nagemaakte.

ieder voor zich...ik ga voor neppers en besteed het verschil aan een dyna ontsteking ofzo (en een biertje met sigaar natuurlijk)
 
schiet me nog ff een vraag door de kop....op de valreep.....

heeft een z900a4 hetzelfde zadelslot als mijn z1000a2?
ik probeer uit te vogelen van welke fiets ik een complete set kan pakken.

dus slotset compleet met 1 sleutel en een kabelboom compleet met (nepper) schakelaars....
van een 1000a2 wil ik niet vanwege onzin troep als die hazard verlichting....
 
\
Heeft geen nummer, staat ook niet in het boek als los onderdeel.[/quote

nee idd, wat zoveel betekent dat ie komt met het busje of er niet in hoort wat dan betekent dat
een vorige grapjas hem erin gepropt heeft....
ik zal morgen ff kijke in die andere bak...

Ik heb er nog een aantal liggen waar de seal inzit, dus hij zal er wel niet door een
grapjas ingepropt zijn.

Gisteren vergeten te vragen of er een vervangende voor is. krijgt een vervolg.
 
schiet me nog ff een vraag door de kop....op de valreep.....

heeft een z900a4 hetzelfde zadelslot als mijn z1000a2?
ik probeer uit te vogelen van welke fiets ik een complete set kan pakken.

dus slotset compleet met 1 sleutel en een kabelboom compleet met (nepper) schakelaars....
van een 1000a2 wil ik niet vanwege onzin troep als die hazard verlichting....

Slotset is vanaf z900-a4 tot latere gelijk. Draadboom van de z900-a4 kan je ook voor de z1000 gebruiken (ook in combinatie met z1 schakelaars, is bij mijn fiets alles zoals jij het ook wilt )
Ik heb ook de alarmlichten niet aangesloten.
 
er zit bij mij geen verf (meer) in de DOHC indruk in de dynamo- en ontstekingsdeksels.
Ik denk (plaatjes bekijkend) dat daar zwarte verf in hoort, klopt dat?
En is dat dan een zijdematte verf (dus niet 'echt mat')?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog een aantal liggen waar de seal inzit, dus hij zal er wel niet door een
grapjas ingepropt zijn.

Gisteren vergeten te vragen of er een vervangende voor is. krijgt een vervolg.

ok je hebt al gekeken...dat scheelt mij weer.
denk je dat je daar vlot achter kan komen ton?...ik heb het er aan toe...

marcel zei enige posts terug dat het sealtje hem nooit opgevallen was....mag ik hieruit concluderen
dat jij het ook niet wist en dat dit sealtje dus met al die blokken die jullie samen al uit elkaar hebben gehad nog nooit gewisseld is?
dat beinvloed mijn beslissing namelijk wel...(lees;als het al die keren goed is gegaan kan ik hem ook wel laten zitten)
ik pulk hem er nog maar niet uit want dan is ie geheid naar de kl*te...
hij lijkt ook nog wel te "pakken" als ik de stift erdoor druk...

als je wat hoort of een nr vind dan hoor ik dat graag...

het lijkt erop dat ie niet in een nos busje meegeleverd wordt...
 
Ik heb er nog een aantal liggen waar de seal inzit, dus hij zal er wel niet door een
grapjas ingepropt zijn.

Gisteren vergeten te vragen of er een vervangende voor is. krijgt een vervolg.


Had ie vast zijn brilletje niet op 8-) moet ik weer naar Oostenrijk om te kijken of ik het ook nog wel heb natuurlijk?
 
Slotset is vanaf z900-a4 tot latere gelijk. Draadboom van de z900-a4 kan je ook voor de z1000 gebruiken (ook in combinatie met z1 schakelaars, is bij mijn fiets alles zoals jij het ook wilt )
Ik heb ook de alarmlichten niet aangesloten.

dus een 900a4 heeft ook een beugel slotvanger onderaan het zadel ipv een pen zoals bij die ouwe?
en jij hebt z1 schakelaars gebruikt om van die hazard knop af te zijn?

ik wil idd de basics erop en mischien die stoplamp functie en verder nix....
de spanningsregelaar en gelijkrichter vervang ik door zo n vervangend geintegreerd ding
de voorrem schakelaar pak ik van de microswitch op de zrx pomp...
 
Ja ja, nemen jullie mij maar in de zeik :(

Kan het hebben hoor :+
Beter dat jullie het zeggen/schrijven dan iemand met volle verstandelijke vaardigheden _O- _O-

Kent iemand dit boek?

The Kawasaki Z1 Story: The Death and Rebirth of the 900 Super 4 by David Sheehan (Paperback, 2015) | eBay

Heb het zojuist besteld, lijkt me wel leuk. Verhaal over het ontstaan van Kawasaki tot de recordritten op Daytona.

Ben benieuwd :Y Prijs valt me ook mee (dan maar een avondje niet naar de kroeg :o )



full
 
Ja ja, nemen jullie mij maar in de zeik :(

Kan het hebben hoor :+
Beter dat jullie het zeggen/schrijven dan iemand met volle verstandelijke vaardigheden _O- _O-

Kent iemand dit boek?

The Kawasaki Z1 Story: The Death and Rebirth of the 900 Super 4 by David Sheehan (Paperback, 2015) | eBay

Heb het zojuist besteld, lijkt me wel leuk. Verhaal over het ontstaan van Kawasaki tot de recordritten op Daytona.

Ben benieuwd :Y Prijs valt me ook mee (dan maar een avondje niet naar de kroeg :o )



[afbeelding]

Lijkt me weer zo,n herschreven boek, zie de tekst off the DOC super 4,
maar ben wel benieuwd

Heb een boek wat er op lijkt in het Japans, gekregen en gesigneerd
door Norimassa (ken) Tada.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me weer zo,n herschreven boek, zie de tekst off the DOC super 4,
maar ben wel benieuwd

Heb een boek wat er op lijkt in het Japans, gekregen en gesigneerd
door Norimassa (ken) Tada.


Hi Ton, ten eerste wens ik jullie leuke Paasdagen.

Denk ook dat het een samenraapsel van Kawa story´s is maar kan nog steeds iets zijn.
Misschien is het iets voor iemand die nog niets tot weinig in z´n boekenkast heeft staan over de Kawa´s.
Maar ik dacht zo van,"ach wie weet weer eens iets nieuws te lezen maakt me niet dommer dan ik al ben" :+ en voor die centjes kan ik de gok een keer nemen.

Ik houd jullie hier op de hoogte of het boek de moeite waard is :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan