Kawasaki Z1 900 Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sfeerpiccie ...

full
 
jij heb t er helemaal geen verf inzitten toch?
Waar wel heeeeele mooie plaatjes voor het eind vd eerte P-dag
 
wat is die xsr van de reclame eigenlijk een lelijk ding he, zal best beter rijden dan een Z1 van 40 jaar oud, maar dan nog, het oog wil ook wat, toch??
 
Hi Ton, ten eerste wens ik jullie leuke Paasdagen.

Denk ook dat het een samenraapsel van Kawa story´s is maar kan nog steeds iets zijn.
Misschien is het iets voor iemand die nog niets tot weinig in z´n boekenkast heeft staan over de Kawa´s.
Maar ik dacht zo van,"ach wie weet weer eens iets nieuws te lezen maakt me niet dommer dan ik al ben" :+ en voor die centjes kan ik de gok een keer nemen.

Ik houd jullie hier op de hoogte of het boek de moeite waard is :Y

Sorry, jullie allemaal ook leuke paasdagen.
denk er helemaal niet bij na, al die feest dagen.

Als het boek wat is willen we dat natuurlijk graag weten. :Y
 
Mooie fiets Mathh :} :}

Spiegels nog in bestelling :+

Is dat die fiets die je voor een bekende opgebouwd hebt? Die waar je pas de tank van gepost had?

Heeft ie schoon fietske an :Y

Fiets was van mezelf en heb ik aan mijn beste vriend verkocht. Hij wilde wat aanpassinkjes en die zijn gebeurd... Dyna 2000, lagere zit van Webike, dubbele schijf. Netjes afgesteld en nog eens synchroon gesteld , nu ready to go. Die Mickey Mouse oren krijgt hij erbij ;) maar voor de fotos is het zonder spiegels mooier hahaha. En ja, dat was die tank.

Nu op zoek naar een mooie blauwe .....
 
Hopelijk gaat het weer na de paasdagen er eens beter uit zien, want het begint behoorlijk te jeuken om te gaan rijden.

full


Nog heel even en wij gaan deel 7 aanmaken zie ik net *O*
 
Laatst bewerkt:
Ga deel 7 vast maar aanmaken..............Bij deze, dus handig om over te stappen naar DEEL 7 :Y :W

Kawasaki Z1 900 Deel 7

Deel 6 zal eerdaags gesloten worden zie jullie bij deel 7 *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan