Kawasaki Z1 900 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob.Z1

MF veteraan
12 okt 2009
7.077
20
Huizen
Deel 7 al vast aangemaakt...........het gaat rap. :Y
Dus welkom allen maar weer.
Deel 7 is al in de lucht.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zat te wachten op t nieuwe topic Rob, om 5 uur ervoor opgestaan :Y :W
 
Ik was vanmorgen ook al vroeg op pad............. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
present!
Ik zal mijn leven nog verder beteren, geen koekblikken, geen andere motoren dan mijn z1000, en geen films.
't gaat wel snel met de delen, volgende maand deel 8??
 
Gisteren uit verveling maar een blokje in elkaar geschroefd,
op een oude TV steun gezet en draaien maar.
full

full

full

hier en daar nog een boutje en dan kan hij dit seizoen wel mee.
 
Ik denk het wel. Van dit topic heb ik al de meeste "en welkom bij deel X" gezien...

Ook ik lees weer mee over verhalen van discussies over het origineel, over het minder originele, maar vaak ook zo mooie, en over H****s S*****s Y*****s die soms voorbij komen.
Laat de verhalen ook maar in deel 7 komen *O*
full
 
Ik denk het wel. Van dit topic heb ik al de meeste "en welkom bij deel X" gezien...

Ook ik lees weer mee over verhalen van discussies over het origineel, over het minder originele, maar vaak ook zo mooie, en over H****s S*****s Y*****s die soms voorbij komen.
Laat de verhalen ook maar in deel 7 komen *O* [afbeelding]

Zeer fraaie Z :] :]
 
Ik denk het wel. Van dit topic heb ik al de meeste "en welkom bij deel X" gezien...

Ook ik lees weer mee over verhalen van discussies over het origineel, over het minder originele, maar vaak ook zo mooie, en over H****s S*****s Y*****s die soms voorbij komen.
Laat de verhalen ook maar in deel 7 komen *O* [afbeelding]

ik denk het ook....iedere keer vraag ik me af of ik hem binnen de afloop van een deeltje rijdbaar heb... _O- _O-
mooie 1000 trouwens.... :Y
 
Zojuist twee bochten van een komplete voorbochtenset afgeflext (Z650 nieuwer model)

Die zijn dus dubbelwandig, wat ik vroeger van de Z1 bochten altijd dacht maar dus niet waar is (die zijn gewoon zeer dikwandig)

Weer wat geleerd.........
 
Zojuist twee bochten van een komplete voorbochtenset afgeflext (Z650 nieuwer model)

Die zijn dus dubbelwandig, wat ik vroeger van de Z1 bochten altijd dacht maar dus niet waar is (die zijn gewoon zeer dikwandig)

Weer wat geleerd.........

En nu je dat weet zit je met de brokken, en wat nu? :?
 
ik denk het ook....iedere keer vraag ik me af of ik hem binnen de afloop van een deeltje rijdbaar heb... _O- _O-
mooie 1000 trouwens.... :Y
Ja KawaKarel, daar sluit ik me bij aan. Wat een prachtige 1000!!
 
Ik denk het wel. Van dit topic heb ik al de meeste "en welkom bij deel X" gezien...

Ook ik lees weer mee over verhalen van discussies over het origineel, over het minder originele, maar vaak ook zo mooie, en over H****s S*****s Y*****s die soms voorbij komen.
Laat de verhalen ook maar in deel 7 komen *O* [afbeelding]

T is ook t beste topic wat er is op m-f :Y ,
ook al kan ik niet op zo n oud hok :} :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan