Kawasaki Z1 900 Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mannen.
Kom hier ook even bij dit nieuwe topic meelezen.
Altijd een groot liefhebber geweest van de oude Z900/ z1000 type`s.
Zelf 4 type`s 900 gehad, een Z1000H inj, en nu in bezit van een Eddy lawson 1100 en een Z1000 MK2 A3 *O* :W
 
Hallo mannen.
Kom hier ook even bij dit nieuwe topic meelezen.
Altijd een groot liefhebber geweest van de oude Z900/ z1000 type`s.
Zelf 4 type`s 900 gehad, een Z1000H inj, en nu in bezit van een Eddy lawson 1100 en een Z1000 MK2 A3 *O* :W

Nieuw :? nieuw :? dit is deel 7 al weer, maar welkom :W
 
Hallo mannen.
Kom hier ook even bij dit nieuwe topic meelezen.
Altijd een groot liefhebber geweest van de oude Z900/ z1000 type`s.
Zelf 4 type`s 900 gehad, een Z1000H inj, en nu in bezit van een Eddy lawson 1100 en een Z1000 MK2 A3 *O* :W

Hallo Lawson 12............

Maar Lawson was toch #21 :?
Was zeker al vergeven _O-

Welkom hier, het gaat hier over van alles als het maar Kawa met een "Z" er in is :+

Zoals Rob al schreef is het Topic niet nieuw maar vor jou waarschijnlijk wel.

Ben natuurlijk ook heel benieuwd naar foto´s van jouw toenmalige en huidige fietsen.

Groet Marcel, vanuit Oostenrijk
 
Er is niks mis mee,met gepassioneerd met je hobby(levensstijl)bezig te zijn.Vind het mooi om te zien...die passie.Groeten,Coert. :t

Niets aan toe te voegen..... :t
Geen dank,ben zelf namelijk ook zo,net zoals zovelen hier..... :)
Er is niks mis mee,met gepassioneerd met je hobby(levensstijl)bezig te zijn.Vind het mooi om te zien...die passie.Groeten,Coert. :t

Hallo Coert,

Blij van een wildvreemde te horen dat het eigenlijk nog best wel goed gaat met mij :+ _O-

Dat geeft een mens weer moed :Y
Zo wildvreemd ben ik niet hoor,lees hier al een tijd mee,heb zelf ook een passie voor de oude Z,650 en 900,heb er alleen nog steeds geen, :( Maar ooit komt de tijd dat ik een nette vind,hoop ik... :Y
 
Ik vond deze foto van na ik vermoed modellen schaal 1:6 mooie foto, jammer van die rare biezen boven op. Linker Z1
full
 
Hier beter te zien...........Ik denk modellen op schaal maar het ziet er wel heel echt uit.
Nog even de foto vergroot, denk toch echte kawa's


full
 
Laatst bewerkt:
Geen dank,ben zelf namelijk ook zo,net zoals zovelen hier..... :)Zo wildvreemd ben ik niet hoor,lees hier al een tijd mee,heb zelf ook een passie voor de oude Z,650 en 900,heb er alleen nog steeds geen, :( Maar ooit komt de tijd dat ik een nette vind,hoop ik... :Y

Geeft niets hoor, heeft hier ook jaren geduurd voordat er eindelijk een Z900 en Z650 in de garage stonden.
De 900 is"bijna" klaar maar word gewoon mee gereden (dat bijna klaar is onzin, ik wil ´m alleen steeds originaler maken :+ ) en de Z650 is voor mijn vrouw en moet gewoon binnenkort een leuke fiets voor mij (sorry, voor de vrouw) gaan worden.

Was mijn eerste 4-takt Kawa _O-
 
Ja dat is het, maar als ik de foto vergroot en oa de zijdeksels zie glimmen en dit mijn mijn model 1:6 vergelijk lijken dit toch echte te wezen.
Alleen die bies das jammer.
 
Ja ik heb de 1975 ook in blauw maar met zwart blok, jammer maar mooi zijn ze.
 
Laatst bewerkt:
Dank mannen.
Zal weer eens even zoeken naar het oude fotoboek, en die foto`s eens digitaal maken. :Y
Loop eigenlijk al jaren mee in het wereldje, maar van een afstandje. ;)
Ga elk jaar naar Nol Bikkers toe, kawasaki dag en gelijk meetings plaats van de divers clubs.
Stond ook vaak bij mister Lawson,[Ted Sinnige] een bekende in dit Wereldje.
Jammer dat het met Ted nu even minder gaat. '(
bekeek altijd een MF topic, waar altijd de oude Z900/1000 brommers waren te bewonderen, maar die topic ben ik even kwijt.
Ook was ik wel eens te vinden op de zelfbouw topic`s, waar veel mooie creaties werden gemaakt.
Waarom is er eigenlijk een apart z900 en z1000 topic, aangezien ik zie dat er veel de zelfde mensen op zitten. hier even een foto van mijn lawson op de superbike meeting Almere paar jaar geleden. *O*
full
 
Ik hoorde net uit betrouwbare bron dat Z900 (die van mijn profielfoto) er toch gaat komen en er ook daadwerkelijk ongeveer zo uit zal gaan zien. De berichtgeving eromheen gaf me inderdaad ook al de indruk dat deze er echt zou gaan komen, en gelukkig blijkt het deze keer dus geen hoax. SUPER!!
Ben benieuwd naar hoe ie er in het echt uit gaat zien!
Wordt het toch nog een beetje mooi op straat met een moderne Kawa. *O*

Nu alle modellen op de Eicma gepresenteerd zijn voor volgend jaar; is er dus geen Z900 retro ;wel dit Z900 gedrocht.... ;( en dan bedoel ik die met de zwarte hakken :+
full
 
Laatst bewerkt:
Deze gevonden, met GPS aansturing voor de snelheid (maar evt. ook met gewone sensor). Best wel leuk, helaas niet waterdicht.
Ben ook nog naar VDO en Stack aan het kijken...

klik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan