Kawasaki Z1 900 Deel 9

Rob, het is je eigen topic. Dus als jij misschien wat meer plaatjes van dit project wil posten, misschien een stukje vertellen van de geschiedenis, is er niemand die je tegenhoudt, toch?



Sterker nog, mogelijk zijn er zelfs mensen die dit aanmoedigen. O-)
 
Ik lees net op Facebook:

2018 New Kawasaki Product Teaser: Z900RS]
We interrupt our regular programming to bring you a brief glimpse of a new Z model that captures the true spirit of not only the legendary Z brand but also the essence of what makes riding a motorcycle such a fulfilling experience. The new Z900RS will be unveiled at the 2017 Tokyo Motor Show.
 
Ik lees net op Facebook:

2018 New Kawasaki Product Teaser: Z900RS]
We interrupt our regular programming to bring you a brief glimpse of a new Z model that captures the true spirit of not only the legendary Z brand but also the essence of what makes riding a motorcycle such a fulfilling experience. The new Z900RS will be unveiled at the 2017 Tokyo Motor Show.

Op naar Tokio dan maar?........ben benieuwd wat het uiteindelijk zal worden?
 
Dit model gaan zij nooit evenaren natuurlijk, maar het zou er een beetje op mogen gaan lijken.

full
 
Op naar Tokio dan maar?........ben benieuwd wat het uiteindelijk zal worden?


full


Als dit t zo n beetje zou worden,vindt ik de gemiste kans,een paar duo shocks,
en de uitlaten zijn een beetje ..........vreemd,en ik zou m niet willen :N
 
Nou? ik kan het zo best wel waarderen, het is tenslotte ruim 40 jaar later, zou wel mooi wezen als de kleurstelling helemaal jaren" 70 zou wezen dus helemaal het zelfde.
 
Tja, ik vindt de kont een beetje kaal zo,maar ja,ieder z n ding :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dit t zo n beetje zou worden,vindt ik de gemiste kans,een paar duo shocks,
en de uitlaten zijn een beetje ..........vreemd,en ik zou m niet willen :N
Ik maak hiervoor een plekje vrij in mijn garage hoor.
Zet maar in mijn tuin en gooi de sleutels en het overschrijvingsbewijs maar in de brievenbus. :+
Op de eerste plaatjes vond ik 'm al gelukt en daar blijf ik bij.
Maar vorig jaar ging ie niet door en bleek de Z900 een plastic ding, dus ik verwacht er nu niet veel meer van.
En als ie er tòch gaat komen . . .
 
Ik vind er weinig aan. Leuke poging maar ... ach ja. Ben benieuwd of ze er veel van verkopen. Blijft me een raadsel waarom ze deze "retro" RS noemen en dat nieuee hok dat nergens op lijkt Z900 ... :? Gemiste kans ...
 
Een MKII dat is een mooie aankoop Ton, voor mij is hij in het Blauw het mooist.
Destijds op de zaak werd er een uit de werkplaats na opbouwen een Blauwe voor mijn neus neergezet met de woorden dat is wat voor jou! toen vond ik hem nog maar zo zo, was niet helemaal om te krijgen en de Z1300 zat er aan te komen dus toch daar op gewacht, nu vind ik ze dus wel heel mooi. het kan verkeren :Y

full
 
Een MKII dat is een mooie aankoop Ton, voor mij is hij in het Blauw het mooist.
Destijds op de zaak werd er een uit de werkplaats na opbouwen een Blauwe voor mijn neus neergezet met de woorden dat is wat voor jou! toen vond ik hem nog maar zo zo, was niet helemaal om te krijgen en de Z1300 zat er aan te komen dus toch daar op gewacht, nu vind ik ze dus wel heel mooi. het kan verkeren :Y

[afbeelding]

Ik denk je hebt de mijne op de foto gezet, maar hier zit een andere nummerplaat op _O- _O- :t
 
Ik vind die retro 900 niet slecht maar inderdaad een paar duo schokkers was mooier geweest.
 
Grappig *D


full


en ze hebben zo te zien de dempers al iets veranderd,ze luisteren toch :t
nu nog een paar duo shocks en t wordt nog wat

full
 
Gelukkig zijn ze afgestapt van die koplampen die leken te zijn gesmolten en naar beneden waren gezakt.... :r
 
De Kawasaki Z 900, vaak ook wel de Z1 genoemd, is een van de meest begeerde klassieke motoren over de hele wereld.
En zo is het maar net :Y
full

Kalender foto
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto Rob, dat vliegtuig erachter ook, is een Ford Trimaster toch?

Dit vond ik ook leuk. :t
 
Er heeft iemand serieus gelekt in Japan; waarschijnlijk is dit de uiteindelijke versie van de Z900RS :]
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan