Kawasaki Z1 900 Deel 9

Welke z900 ging het nou om? De Sugomi of de Cafe Racer ?
Ik heb geen moto73 meer, anders zou ik het niet vragen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met de nieuwe z900rs mogen rijden bij de plaatselijke kawa dealer in Roosendaal.
Heerlijk fietsje en doet eigenlijk alles wat het moet doen......goed sturen , goede remmen , vond de zitpositie ook super en een heerlijk blok !
Ik was weer verbaasd hoe geciviliseerd een moderne 4 cilinder kan lopen , zijdezacht.....maar daarom miste ik wel de typerende roffel ( incl trillingen) die je bij de oude Zed's ten gehoren krijgt en voelt ....maarja dat is het karakter van weleer waar niemand meer op zit te wachten....behalve wij dan ;-)
 
maarja dat is het karakter van weleer waar niemand meer op zit te wachten....behalve wij dan ;-)
:t
Nog niet op zo'n nieuwe Z gereden, maar staat nog wel op mijn lijstje.
Prachtige motor!
 
Laatst bewerkt:
Reflectoren op de vork, helmet holder en al die stickers lijkt mij niet origineel NL...
 
Reflectoren zijn niet de originele USA modellen en later met een schroef erdoor er op geflanst.
Stickers kunnen zijn volgens mij wel origineel.

Maakt niet uit, het is geen echte schoonheid maar lijkt mij redelijk origineel.

RC Turbo is dus geen ATP (American Turbo Pack) maar van Russ Collins (RC)
 
Reflectoren zijn niet de originele USA modellen en later met een schroef erdoor er op geflanst.
Stickers kunnen zijn volgens mij wel origineel.

Maakt niet uit, het is geen echte schoonheid maar lijkt mij redelijk origineel.

RC Turbo is dus geen ATP (American Turbo Pack) maar van Russ Collins (RC)

RC turbokitje is echt zeldzaam en deze ziet er nieuw uit. De ATP kits zijn ondertussen al onbetaalbaar en onvindbaar aan het worden... De Z .... velgje met schuurspons gepoetst ? .. mmm... Iets voor Ton? Zeker de RC kit..
 
Laatst bewerkt:
zoiets
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan