Kawasaki Z1 900 Deel 9

Rob.Z1

MF veteraan
12 okt 2009
7.077
20
Huizen
En hier het vervolg met deel 9

Een topic voor de Z1 Z 900 een topic waar wij proberen elkaar te helpen gewoon naar elkaar te luisteren te waarderen tips en noem maar op met elkaar uit te wisselen.
Welkom ook de oude tweetakten,en nog oudere viertakten waar alles mee is begonnen.
Heb je een andere klassieke Kawasaki kijk gewoon mee en plaats leuke oude foto's stel vragen of beantwoord vragen.
Opbouwende Kritiek mag natuurlijk, maar speel het niet op de persoon dan kan je dit topic beter overslaan, en :X
Hopelijk weer een gezellig nieuw vervolg van deel 8 alweer. :W
De vakanties lopen ook op zijn eind en er zullen weer mensen hun garage/schuur in duiken om een project af te maken of er juist aan te beginnen, dus kom maarrrrrr.........

full
 
Laatst bewerkt:

Potverdorie Jan, ik ben nog niet eens klaar man maar het was jou opgevallen dat deel 8 al weer vol was met dank dus :Y
Ik was nog bezig een prijsje uit te loven voor wie Deel 9 het eerst zou binnenkomen, maar zo ver was ik nog niet.
Je was net te vroeg Jan, voor de Limburgse vlaai, zelf af te halen in Maastricht.
Bij een bakker naar eigen keuzen...
Jammer man ;) _O-

Zal voor Deel 10 weer even wat bedenken voor de eerste melder van deel 10, maar zo ver is het nu nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Potverdorie Jan, ik ben nog niet eens klaar man maar het was jou opgevallen dat deel 8 al weer vol was met dank dus :Y
Ik was nog bezig een prijsje uit te loven voor wie Deel 9 het eerst zou binnenkomen, maar zo ver was ik nog niet.
Je was net te vroeg Jan, voor de Limburgse vlaai, zelf af te halen in Maastricht.
Bij een bakker naar eigen keuzen...
Jammer man ;) _O-

Zal voor Deel 10 weer even wat bedenken voor de eerste melder van deel 10, maar zo ver is het nu nog niet.


T zit ook nooit mee :N nou ja,bij deel 10 maar weer proberen dan _O-
 
~
Potverdorie Jan, ik ben nog niet eens klaar man maar het was jou opgevallen dat deel 8 al weer vol was met dank dus :Y
Ik was nog bezig een prijsje uit te loven voor wie Deel 9 het eerst zou binnenkomen, maar zo ver was ik nog niet.
Je was net te vroeg Jan, voor de Limburgse vlaai, zelf af te halen in Maastricht.
Bij een bakker naar eigen keuzen...
Jammer man ;) _O-

Leuk Rob :t :X
 
\
Potverdorie Jan, ik ben nog niet eens klaar man maar het was jou opgevallen dat deel 8 al weer vol was met dank dus :Y
Ik was nog bezig een prijsje uit te loven voor wie Deel 9 het eerst zou binnenkomen, maar zo ver was ik nog niet.
Je was net te vroeg Jan, voor de Limburgse vlaai, zelf af te halen in Maastricht.
Bij een bakker naar eigen keuzen...
Jammer man ;) _O-

Leuk Rob :t :X

Ach...een aardigheidje op zijn tijd kan wel. :Y
 
Laatst bewerkt:
En hier het vervolg met deel 9

Een topic voor de Z1 Z 900 een topic waar wij proberen elkaar te helpen gewoon naar elkaar te luisteren te waarderen tips en noem maar op met elkaar uit te wisselen.
Welkom ook de oude tweetakten,en nog oudere viertakten waar alles mee is begonnen.
Heb je een andere klassieke Kawasaki kijk gewoon mee en plaats leuke oude foto's stel vragen of beantwoord vragen.
Opbouwende Kritiek mag natuurlijk, maar speel het niet op de persoon dan kan je dit topic beter overslaan, en :X
Hopelijk weer een gezellig nieuw vervolg van deel 8 alweer. :W
De vakanties lopen ook op zijn eind en er zullen weer mensen hun garage/schuur in duiken om een project af te maken of er juist aan te beginnen, dus kom maarrrrrr.........

[afbeelding]

Jouw HOK moet ook nog afgewerkt worden zie ik ,de schilders borstel heeft bijlange na niet alles geraakt -O-
( zelf gedaan zeker ) _O-
 
Jouw HOK moet ook nog afgewerkt worden zie ik ,de schilders borstel heeft bijlange na niet alles geraakt -O-
( zelf gedaan zeker ) _O-

Dat is hars dat er uit komt, en nu maar weer wegwezen zou ik zeggen....vissen en of opvliegen.
 
Laatst bewerkt:
Huilebert maar een PM gestuurd.....

Hoop dat zijn azijnpisserij hier niet meer voorbij komt.
Wat een..........

Rob, gefeliciteerd met deel 9. Zo gek doe je het blijkbaar niet :+
 
Huilebert maar een PM gestuurd.....

Hoop dat zijn azijnpisserij hier niet meer voorbij komt.
Wat een..........

Rob, gefeliciteerd met deel 9. Zo gek doe je het blijkbaar niet :+

Het topic doen wij met zijn allen, zo is het best een leuke succes formule....
Ik heb mijn dijk rit gisteren goed gepland, het is nu weer bout weer.....
 
Het topic doen wij met zijn allen, zo is het best een leuke succes formule....
Ik heb mijn dijk rit gisteren goed gepland, het is nu weer bout weer.....


t is meer een commune met af en toe een afvallige,
nu wordt t weer tijd voor on-topic denk ik .
 
Maar Jan soms ook wel een bijvallige met niet de juiste motor voor de originaliteit's prijs maar so what :]


T maakt mij ook niet uit :N al branden ze mijn motor tot de grond af met kritiek, ik zit daar niet mee :N ik vindt wat dat betreft dat je daar tegen moet kunnen,daarom maak je het ding ook naar je eigen zin ,org. of totaal verbouwd :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan