Kawasaki Z1 900 Deel 9

Moest wel even lachen om deze advertentie.....hoe fout konden ze het hebben _O-
full
 
Lees ik het nou goed, van de mark gaat de volgende race Rossi vervangen.

Klopt, was net in het nieuws, toch een leuke opsteker voor de NL motorsport. :t
Nu maar hopen dat hij voor af ergens kan gaan wennen aan de fiets met nr:46 :}
 
Laatst bewerkt:
Volgens hemzelf gaat hij Rossi niet vervangen maar mag hij op de motor van Rossi rijden ;)


Ja Oke, maakt niet uit Rossie is ook niet te vervangen natuurlijk. ( neemt even zijn plaats in )
Maakt het niet minder mooi :] :}
 
Vast wel, je struikelt er over mooi maar beetje nutteloos........
Aantal jaren terug ook bij Rossie in zijn pitbox geweest ( broer had een kaart voor mij geregeld)
Maar ik had toch wat meer oog voor de half uitgepelde motoren waar zij mee in de weer waren
Het viel mij op dat er steeds groepjes hotmetoten naar binnen werden gehaald, dus ik heb mij daar handig tussen gewerkt en Schuifelde zo mee naar binnen ben er aan de startkant weer uitgelopen langs alle andere boxen en heb daar meer dan een uur alles van nabij kunnen bekijken 8-) tijdens de kwalificaties. :t


Heb op de racedag zelf de kaart aan het zoontje van iemand die ik al jaren tegen kwam meegegeven, dat joch had de dag van zijn leven, handtekeningen en foto's van Rossie :t

full
 
Laatst bewerkt:
Vast wel, je struikelt er over mooi maar beetje nutteloos........
Aantal jaren terug ook bij Rossie in zijn pitbox geweest ( broer had een kaart voor mij geregeld)
Maar ik had toch wat meer oog voor de half uitgepelde motoren waar zij mee in de weer waren
Het viel mij op dat er steeds groepjes hotmetoten naar binnen werden gehaald, dus ik heb mij daar handig tussen gewerkt en Schuifelde zo mee naar binnen ben er aan de startkant weer uitgelopen langs alle andere boxen en heb daar meer dan een uur alles van nabij kunnen bekijken 8-) tijdens de kwalificaties. :t


Heb op de racedag zelf de kaart aan het zoontje van iemand die ik al jaren tegen kwam meegegeven, dat joch had de dag van zijn leven, handtekeningen en foto's van Rossie :t

[afbeelding]

Tja, die tijden zijn voorbij dat ik zulke "VIP" kaarten kon regelen ;(
Maar dan had ik in NL moeten blijven :/ en daar had ik geen zin in :N })
 
Laatst bewerkt:
Tja, die tijden zijn voorbij dat ik zulke "VIP" kaarten kon regelen ;(
Maar dan had ik in NL moeten blijven :/ en daar had ik geen zin in :N })

Vond een keer ook wel genoeg eigenlijk....maar dat joch had de dag van zijn leven.
 
Een maandje en 2000 km verder...
Spaakwielen door een vriendelijk medeformer weten te bemachtigen , moesten voor het mooie alleen nieuwe (rvs) spaken in, de naven zijn weer netjes gepolijst en geglasparelt.
Nieuwe 4-4 uitlaten , zadel , chromen spatborden , zwarte bekers en nog wat kleine dingen.
ik moet nog wat klein spul aanpassen zoals de knipperlichten/lamporen weer in het chroom , koplamphuis weer zwart.
Aangezien mijn kilometerteller en toerenteller het niet goed doen moet ik deze ook vervangen , tellerplaten zijn nu wit dus worden dan ook weer gelijk standaard zwart.
iemand deze nog in de aanbieding mogen ook repro zijn hoor :) ?
full
 
Laatst bewerkt:
Een maandje verder...
Spaakwielen door een vriendelijk medeformer weten te bemachtigen , moesten voor het mooie alleen nieuwe (rvs) spaken in, de naven zijn weer netjes gepolijst en geglasparelt.
Nieuwe 4-4 uitlaten , zadel , chromen spatborden , zwarte bekers en nog wat kleine dingen.
ik moet nog wat klein spul aanpassen zoals de knipperlichten/lamporen weer in het chroom , koplamphuis weer zwart.
Aangezien mijn kilometerteller en toerenteller het niet goed doen moet ik deze ook vervangen , tellerplaten zijn nu wit dus worden dan ook weer gelijk standaard zwart.
iemand deze nog in de aanbieding mogen ook repro zijn hoor :) ?[afbeelding]

:9~ potvedorie, da's een mooie fiets.
In die kleurstelling komen ze niet vaak voorbij. :t
 
Een maandje en 2000 km verder...
Spaakwielen door een vriendelijk medeformer weten te bemachtigen , moesten voor het mooie alleen nieuwe (rvs) spaken in, de naven zijn weer netjes gepolijst en geglasparelt.
Nieuwe 4-4 uitlaten , zadel , chromen spatborden , zwarte bekers en nog wat kleine dingen.
ik moet nog wat klein spul aanpassen zoals de knipperlichten/lamporen weer in het chroom , koplamphuis weer zwart.
Aangezien mijn kilometerteller en toerenteller het niet goed doen moet ik deze ook vervangen , tellerplaten zijn nu wit dus worden dan ook weer gelijk standaard zwart.
iemand deze nog in de aanbieding mogen ook repro zijn hoor :) ?[afbeelding]


:t Je bent heel goed bezig, mooi dat je er zo voor gaat :Y
 
Even mededelen dat ik gisteren rond een uur of 6 op de A4/A44 een mooie kawasaki Z1 (op rdw met 900 DOHC aangeduid) zag. Deze ging er op de A44 bij de eerste afslag eraf (bij het tankstation).

Wat hebben jullie toch een mooie motoren met een heerlijk geluid.

De motor had nog een zwart kenteken waar geen M in te vinden is. Heerlijk om te zien.
 
Even mededelen dat ik gisteren rond een uur of 6 op de A4/A44 een mooie kawasaki Z1 (op rdw met 900 DOHC aangeduid) zag. Deze ging er op de A44 bij de eerste afslag eraf (bij het tankstation).

Wat hebben jullie toch een mooie motoren met een heerlijk geluid.

De motor had nog een zwart kenteken waar geen M in te vinden is. Heerlijk om te zien.

En dan met dit bagger weer, leuk dat je er een tegen kwam en het even laat weten :t
Je hebt helemaal gelijk.
Die van mij kan het niet zijn geweest, met dit weer blijft hij binnen. :W
Mag hopen dat as zaterdag tijdens het veteranen treffen worden het tenminste een dag droog mag zijn. ( al heb ik daar een hard hoofd in ) '(
 
Laatst bewerkt:
En dan met dit bagger weer, leuk dat je er een tegen kwam en het even laat weten :t
Je hebt helemaal gelijk.
Die van mij kan het niet zijn geweest, met dit weer blijft hij binnen. :W
Mag hopen dat as zaterdag tijdens het veteranen treffen worden het tenminste een dag droog mag zijn. ( al heb ik daar een hard hoofd in ) '(

Klassiekers goed onderhouden. Slecht weer zou ik dan ook niet willen zien ;)

Als ik hem weer tegenkom laat ik het even weten!

(volgens RDW is die Z1 uit 1975 en de laatste tenaamstelling in 1993, trotse eigenaar dus)
 
En dan met dit bagger weer, leuk dat je er een tegen kwam en het even laat weten :t
Je hebt helemaal gelijk.
Die van mij kan het niet zijn geweest, met dit weer blijft hij binnen. :W
Mag hopen dat as zaterdag tijdens het veteranen treffen worden het tenminste een dag droog mag zijn. ( al heb ik daar een hard hoofd in ) '(

Volgens de laatste weersberichten zaterdag droog en 's middags onbewolkt :]
 
Klassiekers goed onderhouden. Slecht weer zou ik dan ook niet willen zien ;)

Als ik hem weer tegenkom laat ik het even weten!

(volgens RDW is die Z1 uit 1975 en de laatste tenaamstelling in 1993, trotse eigenaar dus)


De echte doen ze ook niet snel weg, als er geen noodzaak voor is houd hem in de gaten.
Heb je ook de kleur gezien?
 
Laatst bewerkt:
Volgens de laatste weersberichten zaterdag droog en 's middags onbewolkt :]

Verwachtingen, overwegend droog met een enkele bui, is altijd zo'n fijne voorspelling.
Maar ik heb er net twee uurtjes op zitten in het zonnetje :] :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan