Kawasaki Z1 900 Deel 9

Zo‘n rode S3 heb ik ooit eens samen met mijn buurman aan de straat gezet om als oud ijzer op te laten halen. Tsja, als je alles van te voren had geweten ...
Mooie foto!
 
Laatst bewerkt:
Zo‘n rode S3 heb ik ooit eens samen met mijn buurman aan de straat gezet om als oud ijzer op te laten halen. Tsja, als je alles van te voren had geweten ...
Mooie foto!

'Samen met mijn buurman' : kon je dat niet alleen? ;)

Het is trouwens een S2.
 
Nette fiets maar vind de beschrijving erg mager.
Zit veel replica spul op en sowieso zag ik in ieder geval één sterk verkleurde uitlaatbocht :?

Niet negatief bedoeld maar of het echt iets is kan je alleen beoordelen als je ´m zou gaan bekijken. Kan best zijn dat ie het waard is, kan ook tegen vallen.....

Even voor de duidelijkheid, die van mij is ook niet origineel (en dat hoeft ook niet :N , als je er maar schik mee hebt :] )
 
Heb op een ander topic gelezen dat de Nol Bikker Kawa-dag op 26 Mei is (kon het op z´n site ook niet vinden).

Ik zal er niet bij zijn en Rob helaas ook niet meer maar ben er bijna zeker van dat hij er op één of andere wijze toch bij zal zijn..........

Als het die dag mooi weer is zal ik zeker een ere rondje doen in zijn vertrouwde Kawa-pak (past mij zonder protectors nèt...)
 
Hoezo Rob er niet meer bij? Ben al even niet op dit forum geweest maar heb ik iets gemist marcel?
Heb op een ander topic gelezen dat de Nol Bikker Kawa-dag op 26 Mei is (kon het op z´n site ook niet vinden).

Ik zal er niet bij zijn en Rob helaas ook niet meer maar ben er bijna zeker van dat hij er op één of andere wijze toch bij zal zijn..........

Als het die dag mooi weer is zal ik zeker een ere rondje doen in zijn vertrouwde Kawa-pak (past mij zonder protectors nèt...)
heb even een stuk terug zitten lezen en ot mijn grote schrik las ik dat je broer Rob is overleden
Misschien wel laat Marcel maar wil jouw en je familie toch mijn medeleven tonen
 
Laatst bewerkt:
Nette fiets maar vind de beschrijving erg mager.
Zit veel replica spul op en sowieso zag ik in ieder geval één sterk verkleurde uitlaatbocht :?
Niet negatief bedoeld maar of het echt iets is kan je alleen beoordelen als je ´m zou gaan bekijken. Kan best zijn dat ie het waard is, kan ook tegen vallen.....
Even voor de duidelijkheid, die van mij is ook niet origineel (en dat hoeft ook niet :N , als je er maar schik mee hebt :] )
Uit Heiloo, daar komt mijn fiets toevallig ook vandaan , als deze door dezelfde man is opgebouwd heb je er een goede motor aan.
Blauwe uitlaatbocht, te arm afgesteld?
En vind de prijs niet verkeerd ( mooiste kleurstelling) als hij zo is als hij op de plaatjes overkomt.
 
Heb op een ander topic gelezen dat de Nol Bikker Kawa-dag op 26 Mei is (kon het op z´n site ook niet vinden).

Ik zal er niet bij zijn en Rob helaas ook niet meer maar ben er bijna zeker van dat hij er op één of andere wijze toch bij zal zijn..........

Als het die dag mooi weer is zal ik zeker een ere rondje doen in zijn vertrouwde Kawa-pak (past mij zonder protectors nèt...)
Ik ga wel even kijken bij Nol, niet ver bij mij uit de buurt !
Wie nog meer?
 
Ik ga wel even kijken bij Nol, niet ver bij mij uit de buurt !
Wie nog meer?
Deze keer moet ik kiezen uit twee motorevenementen. Aangezien er bij die andere iets te rijden is en dat evenement eerder stond ga ik de Zed dag bij Nol Bikker overslaan deze keer, maar er komt allicht nog wel meer gelegenheid de oude meuk weer eens bij elkaar te krijgen.
Veel plezier voor iedereen die gaat alvast!
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het al zo vreemd dat ik nergens nog een reactie of comment las van Rob.
Heel jammer.
Bij deze betuig ik ook mijn medeleven aan familie en allen die hem gekend hebben.
Dit jaar 60 en vraag me af hoelang ik nog zal kunnen rijden …

Let the good times nog maar eens goed rollen en elke dag dat we toeren genieten van onze Kawa's.

RIP Rob

Grtz
JL

Z900 A4 - Z1000 A1 - Z750 B1
 
Ik vond het al zo vreemd dat ik nergens nog een reactie of comment las van Rob.
Heel jammer.
Bij deze betuig ik ook mijn medeleven aan familie en allen die hem gekend hebben.
Dit jaar 60 en vraag me af hoelang ik nog zal kunnen rijden …

Let the good times nog maar eens goed rollen en elke dag dat we toeren genieten van onze Kawa's.

RIP Rob

Grtz
JL

Z900 A4 - Z1000 A1 - Z750 B1
:t :t
 
Zijn er nog liefhebbers die vandaag naar de Promotor dagen gaan in de Expo Haarlemmermeer?
 
ach ja,waarom niet tis dichtbij voor ons...dus ff een bezoekje plegen...en wat rond snuffelen...

mmmMmmm nou het was in ieder geval mooi weer...we hebbben ff staan kijken bij de Zed 6cylinders en wat rondgelopen en ons verbaasd aan al dat nieuwe spul....de nieuwe Zeds hadden we in Soesterberg al gezien...dus voor de rest was het zozo....vorig jaar was er meer te zien en was het drukker(denk dat de Verstappendag in Zandvoort ook bezoekers heeft gekost)....
 
full


motoren zat maar allemaal nieuw spul......geen Zeds

full


een van de Zed 6xcylinders met serieuze remmen erop

full


Kawa groen.........maar elektrisch.........nog ff en dan mogen we alleen op dit soort "motoren" rijden
 
[afbeelding]

motoren zat maar allemaal nieuw spul......geen Zeds

[afbeelding]

een van de Zed 6xcylinders met serieuze remmen erop

[afbeelding]

Kawa groen.........maar elektrisch.........nog ff en dan mogen we alleen op dit soort "motoren" rijden

Wow, zeer mooi gemaakt setje voor de Z1300 om radiale remklauwtjes aan te bouwen (da´s werk van een profi :Y )

Dat elektro orgel van de laatste foto........... Spijt me, dat komt hier vandaan (Oostenrijk :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan