Kawasaki Z1 900 Deel 9

Voor de liefhebber die zijn Z1 / 900 wil face liften of restaureren ? op Markt - Plaats te koop een Mooie Lakset bruin / oranje ( 1973 model )
 
Tijdje niet meer geweest hier ;) Ik ben t contactsleuteltje van mijn Z900A4 kwijt (nog tips waar ik kan zoeken thuis?).
Kun je een nieuwe laten maken ?
 
Laatst bewerkt:
Tijdje niet meer geweest hier ;) Ik ben t contactsleuteltje van mijn Z900A4 kwijt (nog tips waar ik kan zoeken thuis?).
Kun je een nieuwe laten maken ?
Dat is lekker . heb jij een Vrouw ? die willen nog wel eens sleutels verstoppen als de Man teveel weg is .
anders bij Classickawaparts voor een Nieuwe Set . suc6
 
Sleuteltjes staan vaak op ebay.com
Nummer staat op het rvs plaatje waar je de sleutel in steekt, als je 'm niet kwijt bent.

Vrouw heeft al mee helpen zoeken ( geen resultaat) ;)
Van t contactslot is dat plaatje weg idd, wel staat t nummer (763) op t buddydeatslotje.
Nou zie ik op ebay een NOS staan met dit nummer, maar met de tekst KZ1000 / P -1977-78 - 27008-069-63
Volgens mijn onderdelen catalogus van de Z900A4 komt dit nummer (ook de 763 key) niet voor in de keylist.
Gaat deze op Ebay passen op al mijn 4 (tank/buddy/contact/stuur)slotjes ?
 
Vrouw heeft al mee helpen zoeken ( geen resultaat) ;)
Van t contactslot is dat plaatje weg idd, wel staat t nummer (763) op t buddydeatslotje.
Nou zie ik op ebay een NOS staan met dit nummer, maar met de tekst KZ1000 / P -1977-78 - 27008-069-63
Volgens mijn onderdelen catalogus van de Z900A4 komt dit nummer (ook de 763 key) niet voor in de keylist.
Gaat deze op Ebay passen op al mijn 4 (tank/buddy/contact/stuur)slotjes ?

Ik heb eventjes gekeken naar mijn sleutels, helaas heb ik geen 763. Ik kwam wel deze tegen voor je op Ebay. Heb je er meteen twee!

https://www.ebay.ie/itm/KZ1000-A1-A...830417?hash=item48a0c3c751:g:3EEAAOSwIWZZihyH
Die van die police kwam ik ook tegen maar die vraagt er ff 100 euro voor. Dat is wel prijzig! Sommige Amerikanen vragen er tussen de 20 en 40 dollar voor per sleutel alleen helaas niet jouw sleutelcode.

Of deze, 50 dollar incl gratis verzenden:

https://www.ebay.ie/itm/Vintage-Kaw...185647?hash=item541ab2e96f:g:5ncAAOSwBLlU7G9s
Misschien dat er iemand anders hier is die sleutel 763 heeft welke je mag lenen om eventjes na te maken totdat je een originele Lions crest key hebt gevonden. Ik ben ook weleens blanke lions crest Kawasaki sleutels tegen gekomen op Ebay. Succes!!
 
Heb deze 5min geleden besteld, volgens mij moet t gaan passen met #763.

Thanks LEX !

Ik dacht al zoiets. toen ik de advertentie aanklikte wilde ik hem opslaan en toen was ie in ene uitverkocht. In de tussentijd heb jij hem dus gekocht. Fijn dat het alsnog weer goed komt! Nu heb je er meteen 2!! :):)
 
Ja dat zul je zien, ik hoop t wel iig.... 't was gelijk lopen na de eerste kick...whoohoo ! Wat een machine ist toch he !
 
Vorige week op weg naar Spanje voor een korte vakantie nog ff aangewipt in Eeklo waar de jaarlijkse sprintraces weer werden gehouden.
Altijd gezellig en dan konden we meteen Xavier weer aanmoedigen.

20190901_124842.jpg


Leuk hoor die een,twee,drie,vier en zes cilinders in twee en viertakt uitvoering.
Soms oude gebakjes maar ook zeer mooi geprepareerde exemplaren van Italiaanse,Engelse,Duitse en Japanse afkomst.
Wij komen dus speciaal voor het Kawa spul.

20190901_124850.jpg


De motoren werden NIET gespaard,blokje opwarmen en gaaaaaaaaan.

20190901_144224.jpg


Leuk duel tussen Xavier en een Belg gezien met concurrerende fietsen.

20190901_160212.jpg


Mooi weer,gezellige ongedwongen sfeer,wij hebben ons prima vermaakt.

20190901_151745.jpg


nog een leuke fiets

20190901_152313.jpg


ook nog wat filmpjes geschoten en die heb ik naar Xavier gestuurd...........mag die ermee stoeien...........misschien dat hij nog wat wil plaatsen her en der.....
tot ziens............
 
Grote teleurstelling voor mij. Gisteravond waren de resultaten van de Classic Sprint in Eeklo beschikbaar (na 9 dagen). Daaruit blijkt dat ik niet 1ste maar 2de ben geworden.
🙁

Mijn snelste run was ongeldig en de daarna snelste run was 0,05 sec. langzamer dan die van een concurrent. Op de racedag werd er omgeroepen dat ik de snelste was en ik ben ook nog gefeliciteerd door de organisatie. Wat een sof.
 
Heren wat ik even wil melden is dat het topic gestart door Rob zo mooi in leven wordt gehouden !

nou de fut begint eruit te raken hier.
dus Rob heeft altijd het aan het voortouw gestaan , en dat mis je nu hier , tis verreweg gedaan met het topic, rijden er geen 900's meer of heeft face-book het overgenomen?
GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Bij mij heeft ook alles op een laag pitje gestaan de afgelopen 1,5 jaar. Maar ik heb de boel weer opgepakt en het laatste gedeelte laten polijsten, bij Rob zijn adresje in Hilversum. Momenteel wacht ik nog eventjes op wat kleine onderdeeltjes voor de vorkpoten en dan kunnen deze ook weer in elkaar. Ik zal nog eventjes twee foto's bijvoegen van de gepolijste onderdelen!
 

Bijlagen

  • IMG_4979.jpg
    IMG_4979.jpg
    195,3 KB · Weergaven: 9
  • IMG_4978.jpg
    IMG_4978.jpg
    179 KB · Weergaven: 10
Dan heb ik nog een andere vraag aan jullie hier! Ik heb de voornaaf gestraald en ik twijfel nu tussen poedercoaten of zelf zwart spuiten! Ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan hiermee?
 
Dan nog 1 foto van het blok zelf. Ik was vergeten om het kickstartdeksel en het kleppendeksel te laten polijsten. Deze zijn nu ook gedaan! Het blok is nu helemaal klaar om weer terug in het frame geplaatst te worden. Als de voornaaf klaar is gaat het spul incl de nieuw verchroomde velgen richting Haan Wheels voor nieuwe rvs spaken. Daarna bandjes aanschaffen en dan kan de boel in elkaar en afgebouwd worden. Ik moet nog wel wat onderdelen vervangen die kapot/beschadigd of vergaan zijn. Maar daar loop ik dan wel weer tegen aan als de boel weer in elkaar gaat!
 

Bijlagen

  • IMG_4980.jpg
    IMG_4980.jpg
    117,4 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan