Kawasaki Z1 900 Deel 9

wat voor Bimota replica Coert? een KB 1 of KB2?
Nou, het gaat een beetje lijken op een KB 1, maar het blijft natuurlijk onderhuids een z650. Zo gaat het worden:
1611603084755.png

Maar dan met de kuip die ik eerder gepost heb, en dan het geheel in wit en groen gespoten.
En alles wat ik heb nu, tank en zitje, is plug & play, zodat ik altijd weer terug kan naar het originele tank en zadel.
Eigenlijk is het dus geen replica, maar meer eind jaren 70 gedoe. Vind ik gewoon leuk om te doen.
Tank en zitje wat ik heb hier is trouwens volledig uit metaal, geen oud polyester.
20180825_183111_resized.jpg

Tankstickers heb ik ook al, die heb ik door de vrouw van een mede M-F er kunnen laten namaken.
 
Op de belgische marktplaats staat al een hele tijd een kb1-achtig ding te koop. Mooi van ver maar ver van mooi lijkt me. Zo op het oog een heel mooi ding maar de afwerking lijkt me nogal “karaktervol”...
AD382EC5-C000-4DF4-93AE-A8CD743C4789.jpeg

De teller loopt door tot de 300kph, al bijna zo ambitieus als de vraagprijs...

Zoekertje
 
Dank je! Ik bewaar alle originele spullen, en ik kan als ik het zat ben hem gewoon weer origineel maken. Er word niet gezaagt in het frame of zo.
Ik heb gewoon al jaren iets met oude endurance racers dus het lijkt me leuk zelf iets in elkaar te knutselen wat er op lijkt.
Moet nog wel allerlei oude stickers vinden die ik op het kuipwerk wil doen maar dat komt goed. 🙂
 
Op de belgische marktplaats staat al een hele tijd een kb1-achtig ding te koop. Mooi van ver maar ver van mooi lijkt me. Zo op het oog een heel mooi ding maar de afwerking lijkt me nogal “karaktervol”...
Bekijk bijlage 1588931
De teller loopt door tot de 300kph, al bijna zo ambitieus als de vraagprijs...

Zoekertje
Nou heb ik niet echt een idee wat een KB 1 waard is, maar 18.000 vind ik best veel..
 
stickers? heb ik ook nog nodig.... welke heb je laten maken?
heb zelf een " echte " KB1 ex racer staan. helaas zonder het race blok...
 
stickers? heb ik ook nog nodig.... welke heb je laten maken?
heb zelf een " echte " KB1 ex racer staan. helaas zonder het race blok...
Ik heb deze laten maken.
Bimota Stickers..jpg

Ik ken een forumlid wiens vrouw stickers kan reproduceren, doet ze voor haar werk, net als kraamcadeaus en andere creatieve dingen.
Als je ook stickers nodig hebt wil ik je wel de MF-er waar het omgaat vermelden hoor. Stuur me maar een PB. Ook de KB 1 stickers kan ze doen, maar je moet dan wel even een voorbeeld geven. Ik had haar dit als voorbeeld gestuurt, maar had alleen de tankstickers ervan nodig.
adesivi_bimota_k_b_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1589089
ik had op m n Z1000 zo n tophalf met dubbele koplamp ,hier aan de Achensee ,later heb ik er nog een puntbak onder geprutst ,maar dit vond ik mooier
Gaaf man! Mijn kuip lijkt er sterk op, is wat dieper maar ook niet met puntbak gelukkig. Hier een foto ervan, het ruitje heb ik er al afgehaald, want de kuip moet gespoten worden als het wat warmer is in de garage.
Endurance kuip..jpg
 
Tsja.. je woont in Oostenrijk, het is eind januari, midden in de winter... klopt! Nog een paar maanden wachten.... of naar een warm land verhuizen, of de sneeuwscooter pakken.. 😁
By the way... het regent hier pijpestelen...😤
 
Terug
Bovenaan Onderaan