Kawasaki72
Kawa Z1000 A1 1977
- 31 jul 2019
- 272
- 142
Helaas dat is te weinig alleen die carb set 73/74 is al op ebay 1250 waard, en ja of ze het krijgen is een 2e, ik maak er wel een mooie eethoektafel van
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat is nooit geweest....Zijn er ooit Z900A4's geleverd met zwarte rem/koppeling hendel ?
OF: Kon je die misschien org. van Kawasaki voor je motor kopen ?
Dat zou toch geweldig zijn, dus veel succeslater.......................kijken of er nog bv. Zeds staan voor een habbekrats
En dan een algemeen merk of misschien alleen van Honda....... ?Zwarte begon pas eind jaren '70, Honda CB900F, CBX1000.....
Wat de gek er voor geeft,een goed compleet blok is super zeldzaam.van de week de zed maar eens voorjaarklaar maken... weinig gereden vorig jaar, weinig evenementen... Hopelijk dit jaar beter. Zelfs mn oude 750 twin na 8 jaar uit de schuur gehaald, is kijken of die er nog zin in heeft. Genoeg te doen denk ik De 1972. Z1 vorig jaar verkocht en de A4 kan ik slopen... duurde een jaar om uit te betalen na de klapper in oktober 2020..Krijg weer wat ruimte in de schuur ( denk ik). Z900 blokken zijn nu goud waard??
Tja dat vraag ik me tegenwoordig ook af bij onderdelen voor oudere motoren,maar zie het in verhouding wat een completeBizar die blokprijzen....maar of het er voor wordt betaald....
De KZ 1981-82-83 ? 1000cc types hadden dit soort levers (niet glad maar met die bobbels erop) en zijn ook gewoon bij bv.Roukema te koop als replica....Ik zie een NOS verkoper in de USA met exact mijn partnummer voor de remhendel, het zou het origineel moeten zijn ?!?!
Kawasaki NOS NEW 43029-003 Front Brake Lever Z1 H1 H2 S2 S3 KZ KH 1969-81 | eBay
Zo denk ik er dus ook over het frame en blok is toch wel het belangrijkste om te kunnen vinden! Zeker wat ze vragen voor een complete bike! Laat staan voor het Hart van zoeen machine! Ik bood pas nog voor een frame uit 1974 al 1500€! Maar diegene wilt hem niet verkopen, en gaat het ombouwen met een gsx blok eronder doodzonde dus! Ik heb hem zelfs nog een z1000 frame met kenteken aangeboden om te ruilen + 500€ erbij. Maar het was no wayTja dat vraag ik me tegenwoordig ook af bij onderdelen voor oudere motoren,maar zie het in verhouding wat een complete
Z900 kost,en wat is daar het belangrijkste onderdeel van,inderdaad het blok ,dat is het meest waardevolle onderdeel,op
een vraagprijs van een mooie z900 die toch rond de 20000,- en meer doen is een vraagprijs voor een goed blok
van rond de 2500,- niet veel.
Ook wel interessant,
Vroeger was alles beter,ik heb in een ver verleden een Z1 Rickman gekocht voor 1500,- guldentjes,Dan heb ik een jaartje of wat geleden nog geluk gehad met mijn Z900-A4 frame voor 450 euro inclusief kenteken....
Cruise controle een beetje foute benaming voor een gasvasthoudknop want ding controleerd niets bult op zul je langzamer gaan en bult af ga je sneller want de gasstand blíjft gelijk maar zorgt wel voor minder vermoeide rechter hand en arm.Vraag, zijn er rijders hier die op hun Z900 een cruise controle hebben gemonteerd? Dus bij een Z met originele gashandel/handgrip!
Geluk is meestal met de domme ik had alle onderdelen al kunnen hebben! Op het goede 74frame na alles wel zien voorbij komen op verkoop site's! En die Gele Rickmann van die foto ook. Ergens in Zuid Engeland! Die ging voor 14.500€ weg dikke machine. Ik ga binnenkort maar weereens langs die man, kijken of ik die frame alsnog kan aankopenDan heb ik een jaartje of wat geleden nog geluk gehad met mijn Z900-A4 frame voor 450 euro inclusief kenteken....