Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

Hey Math,

Ik heb de motor net een uurtje geleden mogen aanschouwen in de trailer waarmee hij hem heeft gehaald. Zie dat ik mij niet goed had uitgedrukt. Met 'hij voor deur' bedoel ik de buurman nog niet de motor.

Maar ik kan dus aan de slag om de werkplaats nu toch echt op te gaan ruimen en plaats te aken voor de Kawa.

En meer info als wat ik net heb geschreven heb ik dus niet. Geweldig zo'n 'verrassingspakket' _O-

Zag wel dat de Kawa eerst blauw is geweest. Op een paar plekken is het parelmoer niet goed gespoten en zie je dus het blauw door komen. Wel apart dat parelmoer wit.
 
:o

Dit had ik nog nooit gezien :?


1975-Kawasaki-Z1-Kz900-Scrambler-custom-motorcycles-2.jpg



;)

Meer foto's en verhaaltje:

KLIK
 
hey oma, hoest?

Iemand al eens een achterbrug van een CBR900RR-SC28 in een jaren 70 Z frame gelepeld?
 
Laatst bewerkt:
Hallo kawafielen,
heb vorige week in Duitsland deze Z1R opgehaald om hem van zijn beroerde rode kleur af te helpen om hem te om te dopen in zijn originele Stardust Silver kleur.

In 2008 had ik ook een Z1R die ik zelf gedeeltelijk gerestaureerd heb en een Z1000R voor erbij die later weer verkocht is aan Dr kawa. De Z1R in 2008 helaas weer verkocht en nog altijd heb ik spijt dat ik deze verkocht heb, tot deze op mijn weg "kwam".

26000km
grote tank met '79 emblemen
kleine tank met '78 emblemen
originele uitlaat
sportdemper
blok in 2000 voor +/- DM 5000 verbouwd
originele kuipruit

wat moet er gebeuren:
knipperlichten
tellercover
stardust silver spuiten
blok zwart/glans/mat
wielen spuiten/polijsten
full
 
mooie klus....

even de mijne spammen hier want die lijkt ondertussen op een motor ipv een project... _O-

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan