Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Voor mijn Z1000-A1 zoek ik diverse JIS bouten.
Weet iemand misschien een leverancier waar je deze bouten per stuk kan kopen?
greetZ, Rob
Dit is gewoon Rob en Roger hun topics in 1
Dit is mijn topic dat ik ooit in 2005 ben begonnen
Dit is mijn topic dat ik ooit in 2005 ben begonnen
Dit is mijn topic dat ik ooit in 2005 ben begonnen
Dat is alweer een tijdje geleden.. toen volgde ik het topic ook al, en droomde ik nog van een z1000.
Toch even een vraagje: Ik zag dat je RS40 carbs gebruikt bij jouw drag-zed.
Maar bij de specificaties staat:
-geflowde cilinderkop van een Z1100 (Roelofs Racing Service), inlaatkanaal 33mm en uitlaatkanaal 26mm
-RVS kleppen: inlaat 40 mm, fabrikaat Roelofs Racing Service uitlaat 34 mm, fabrikaat Roelofs Racing Service
33mm inlaat kanaal, maar 40mm RS carbs + 40mm kleppen? Is dat een type-foutje of is er iets speciaals (flinke vernauwing) mee gedaan?
Origineel hebben die z1000j koppen ongeveer een 33mm kanaal over de volle lengte en 37mm inlaat kleppen... en kun je de kanalen
ongeveer tot 37-38mm vergroten bij de aansluiting vd carburateur rubbers.. daarboven heb je geen vlees meer over.
Ik ben een kop aan het bouwen met twee bougies, opgelaste squish vlakken en heb nog een set RS40 carbs op de plank.... dus ik ben wel zeer benieuwd hoe dat bij jou is uitgevoerd?.. :-)
Als je er wat over kwijt wilt tenminste...
Dat moet ik even opzoeken. Ga er maar vanuit dat alles maximal is vergroot bij mijn cilinderkop.
Haha, daar twijfel ik niet aan... vandaar dat ik die waardes (33 en 26) twijfelachtig vond..leek me meer de standaard maat!
Als het goed is moet er ook een verloop stuk of iets dergelijks gemaakt zijn tussen inlaatkanaal en RS40 carbs... ik heb de inlaat kanalen 37.5 a 38mm gemaakt en rondom 1.5mm vlees over als pasvlak waar het rubber tegenaan geschroefd wordt.
Ben benieuwd of je nog wat kunt achterhalen!