Kawasaki Z1000 *2003 5200Km - 4400€

dutchneon

MF'er
25 jun 2009
81
0
Vuren
x

en lopend topic over import hier:
Z1000 importeren uit Amerika


Vaste prijs, motor hoeft niet weg - 4400 euro!

3878786505_696b654fe0_b.jpg


3909606784_a93f43155f_b.jpg


Kawasaki Z1000 2003
3200 miles op de teller
Bridgestone banden als nieuw
Voor 120/70
Achter 190/50
Snelheidsmeter zowel in Miles als in kilometers te schakelen!
Ook temperatuurmeter in zowel Fahrenheit als Celsius
Motor heeft in Mei een kleine beurt gehad.

Gratis erbij:

- Afdekzijl
- Bagage zakken (moeten nog passend gemaakt worden)
- Ketting -olie
- Z1000 wandklok
- Kleinere spiegels (nooit gemonteerd)


Amerikaanse motor.

Deze motor heb ik gekocht in Duitsland en zou eigenlijk mijn woon- werk motor worden
maar dat vind ik achteraf toch een beetje zonde met de pekel e.d. in het verschiet!

De motor staat reeds in Nederland en de invoerrechten en btw zijn dus al betaald.
rest nog de keuring á 600 euro en de BPM van ~510 euro.
Over enkele weken ga ik hem laten keuren en dan komt er dus een nieuwe totaalprijs
inclusief keuring en bpm (mits hij dan nog niet verkocht is)


Werkelijk een prachtige motor, als nieuw altijd binnen gestaan.
En nog compleet standaard, zoals hij uit de showroom kwam.


Eventueel hulp bij keuring en registratie bespreekbaar!
beller is sneller 0648751340
 
Laatst bewerkt:
x

en lopend topic over import hier:
Z1000 importeren uit Amerika


Vaste prijs, motor hoeft niet weg - 4400 euro!

[afbeelding]

Kawasaki Z1000 2003
3200 miles op de teller
Bridgestone banden als nieuw
Voor 120/70
Achter 190/50
Snelheidsmeter zowel in Miles als in kilometers te schakelen!
Ook temperatuurmeter in zowel Fahrenheit als Celsius
Motor heeft in Mei een kleine beurt gehad.

Gratis erbij:

- Afdekzijl
- Bagage zakken (moeten nog passend gemaakt worden)
- Ketting -olie
- Z1000 wandklok
- Kleinere spiegels (nooit gemonteerd)


Amerikaanse motor.

Deze motor heb ik gekocht in Duitsland en zou eigenlijk mijn woon- werk motor worden
maar dat vind ik achteraf toch een beetje zonde met de pekel e.d. in het verschiet!

De motor staat reeds in Nederland en de invoerrechten en btw zijn dus al betaald.
rest nog de keuring á 600 euro en de BPM van ~510 euro.
Over enkele weken ga ik hem laten keuren en dan komt er dus een nieuwe totaalprijs
inclusief keuring en bpm (mits hij dan nog niet verkocht is)


Werkelijk een prachtige motor, als nieuw altijd binnen gestaan.
En nog compleet standaard, zoals hij uit de showroom kwam.


Eventueel hulp bij keuring en registratie bespreekbaar!
beller is sneller 0648751340
Vergeet niet dat er minimaal 3700 miles op moet staan voor de import anders moet je ook BTW aftikken :)
 
Vergeet niet dat er minimaal 3700 miles op moet staan voor de import anders moet je ook BTW aftikken :)

Is toch allemaal al betaald joh.. staat in de advertentie... LEZEN !!

Weet je het zeker dat dit goed gaat? ik bedoel met de bpm, want anders moet ik even een Dyno vinden waar ik wat km's op kan maken :P

Maar eerst nog ander goed nieuws!
Na veel heen en weer contact en toch nog wat klagen van mijn kant mag ik de motor nu voor 2450 euro meenemen, dat scheelt dus alweer een heleboel *O*

Ik heb 600 euro moeten betalen aan BTW en invoerrechten bij de Duitse vrienden van het "Zoll Ambt" BTW was gewoon 19% over aanschaf en dan 8% invoerrechten over een 1000cc motor.
(600cc) = 6 procent
Nu dus alleen nog keuren en BPM'en

Te mooi.. idd uhu. Zeg gewoon eerlijk dat je hem voor de handel hebt.. Slim om het online te zetten :')
 
Laatst bewerkt:
Volgens de RDW moet je toch volledig bpm betalen, omdat je motor nog 'nieuw' is.
Doordat deze nog geen 6000km heeft gelopen.

Vreemd verhaal vind ik het en ik zou je nu echt niet meer kunnen vertrouwen. :X
 
Best apart, dat je hem nu te koop zet vanwege de "pekel"

Zeker nadat je er in DIT : Z1000 importeren uit Amerika

Topic achter bent gekomen dat importeren vanuit amerika een helse klus in ivm al de Niet E-keur onderdelen.

Importeren van een motor uit de USA is niet aan te raden vanwege de invoerrechten en dat de motor niet voldoet aan de europese eisen.
Om deze daar aan te laten voldoen ben je nog aardig wat geld kwijt.
Je kunt dus beter importeren uit de EU, dan zit je altijd goed!
 
en dan slaat dit helemaal alles... :X

Weet je het zeker dat dit goed gaat? ik bedoel met de bpm, want anders moet ik even een Dyno vinden waar ik wat km's op kan maken :P

Maar eerst nog ander goed nieuws!
Na veel heen en weer contact en toch nog wat klagen van mijn kant mag ik de motor nu voor 2450 euro meenemen, dat scheelt dus alweer een heleboel *O*
 
Naar mijn weten betaal je pas BTW nadat hij gekeurd is, gelijkertijd afrekenen met de BPM dus.
Ik heb mijn motor een maandje ofzo geleden geimporteerd namelijk.


Moet zeggen dat eerst een groot topic openen op MF over hoe en wat, veel welwillende reacties van forumleden krijgen, de motor kopen voor een spotprijs (tot nu toe niets mis mee!) om deze zelfde motor vervolgens met winst te koop te zetten :N

Klinkt niet als een 'bang voor pekel' beslissing maar gewoon als handel. My 2 cts.
 
Naar mijn weten betaal je pas BTW nadat hij gekeurd is, gelijkertijd afrekenen met de BPM dus.
Ik heb mijn motor een maandje ofzo geleden geimporteerd namelijk.


Moet zeggen dat eerst een groot topic openen op MF over hoe en wat, veel welwillende reacties van forumleden krijgen, de motor kopen voor een spotprijs (tot nu toe niets mis mee!) om deze zelfde motor vervolgens met winst te koop te zetten :N

Klinkt niet als een 'bang voor pekel' beslissing maar gewoon als handel. My 2 cts.

Ja maar ook met handel is niets mis natuurlijk. Het kapitalisme zorgt ervoor dat we in de welvaart kunnen leven zoals wij dat nu op dit moment doen. En dus kunnen motorrijden. Als handel idd de eerste gedachte was dan is het plaatsen van de aankoopprijs door TS hardstikke dom en heb je je giga in de kaarten laten kijken. Handel lijkt me dus niet de eerste optie.
 
Ja maar ook met handel is niets mis natuurlijk. Het kapitalisme zorgt ervoor dat we in de welvaart kunnen leven zoals wij dat nu op dit moment doen. En dus kunnen motorrijden. Als handel idd de eerste gedachte was dan is het plaatsen van de aankoopprijs door TS hardstikke dom en heb je je giga in de kaarten laten kijken. Handel lijkt me dus niet de eerste optie.
Met handel op zich is zeker niets mis maar deze mag niet op MF.
Ik vind de reden van verkoop nogal 'verdacht' maar het blijft niet veel geld voor deze motor. Ik zou als koper wel even wachten tot hij op NL kenteken staat.
 
Wat is er nou mis met handel? Iedereen weet dat als je goed oplet dat je vrij goedkoop aan motoren kan komen uit Amerika. De meeste mensen willen al die moeite niet doen en daar zien sommige mensen gewoon handel in en die zijn wel bereid er een beetje moeite voor te doen.

Jullie hebben zijn topic kunnen lezen over de aanschaf van de motor en nu is er een topic over de verkoop. TS is dus vrij open en eerlijk en bijna alles is na te lezen, hoe die hem heeft ingevoerd etc. En ik hoop dat TS iemand heel blij kan maken met deze motor :W
 
Tjonge jonge wat een vijandige sfeer van de meesten.....
"Mystical" erg bedankt voor je positieve wending die je aan het verhaal geeft!

Ik verwacht niet de motor zo 123 te verkopen, maar mocht dat zo zijn dan heeft iemand in ieder geval nogsteeds een koopje ;)
Natuurlijk wil ik er een beetje aan over houden ben niet voor niks heen en weer aan het rijden geweest, trailer gehuurd, papieren aan het invullen geweest en bovendien risico gelopen ;)

Maar zoals je al zegt een koper kan het hele traject zo'n beetje teruglezen en ik dacht dat dat idd een beetje vertrouwen zou geven...........

Nogmaals als er binnenkort geen gëinteresseerde voor is dan ga ik er gewoon op rijden!
 
Laatst bewerkt:
Best apart, dat je hem nu te koop zet vanwege de "pekel"

Zeker nadat je er in DIT : Z1000 importeren uit Amerika

Topic achter bent gekomen dat importeren vanuit amerika een helse klus in ivm al de Niet E-keur onderdelen.

Heb absoluut niks te verbergen en ik help graag mee om hem verder te keuren... ben al eens met een auto in Lelystad geweest en ze zijn daar alleszinds schappelijk!

Ennuh, pekel is niet de enige reden zoals ik ook al aangaf in mn andere topic, maarja
dat maakt het voor jou waarschijnlijk toch niet anders....... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan