Kawasaki Z1000 2003 , EUR2500 aan extra's. goedkoop 4 MF-ers

conducteur

Die hard MF'er
27 okt 2008
743
0
Groningen
Ik bied te koop aan:

Merk: Kawasaki
Type: Z1000
Bouwjaar: 2003
Kleur: Metallic zwart met wat Mat zwart
Prijs: EUR5500 MF-prijs: EUR4999, zonder Laser uitlaten etc: EUR4495


Altijd dealer onderhouden!
Mocht iemand besluiten hem te kopen, krijgt het beestje nog een onderhoudsbeurt op mijn kosten!
Motor is in perfecte staat, start altijd in 1x, 2 originele sleutels en 2 originele Datatool zenders erbij.
Met deze motor wordt je overal nagekeken.



Zoals je kan zien is de Z1000 niet echt standaard meer, er zitten wat leuke extra's op:


Rizoma handvaten, bar end-mirrors, dikke custom metalen motor-beschermers aan beide kanten.
Monster Energy tankpad
Goodridge rvs remleidingen
Datatool alarm met certificaat (korting op verzekering als je het certificaat laat vernieuwen bij een motorzaak)
Modded Airbox
Laser Xtreme uitlaten E-keur (zonder Db killers: vlammen 's avonds :9~)
Buddyseat Cover in kleur meegespoten
Carbon zijkappen
Carbon radiator kappen (niet op foto, wel aanwezig)
Zwart met rainbow-flakes gecoate velgen voor en achter
Kawasaki groene striping met logo
Mat zwart gecoate duosteunen
Tailtidy (korte kentekenplaat houder)
Led knippers x4
Bellypan Ermax
Mat zwart gecoate zijkappen
Ariete haakse race ventielen
Büse Tanktas


huidige ketting: Tsubaki, goud, nieuw 100%
huidige tandwielen: 100% nieuw setje, voor 1 tandje minder, achter 2 tandjes meer, dus optrekken als een malle!
huidige accu: Nieuw
huidige voorband: 70% continental attack
huidige achterband: 70% continental attack



De standaard uitlaten, buddyseat, zijkappen, spiegels, knippers en alle andere spullen die ik nog heb liggen krijg je er natuurlijk bij..



Waarom te koop zullen mensen zich afvragen?
Ik ben een arme student en kan het geld goed voor andere dingen gebruiken.. uiteraard komt er na de winter een motor terug..

Voor potentiële kopers:

ik heb een filmpje van het geluid van de motor, die kan ik je sturen.
Mail adres in profiel
PM staat aan
nul zes 53735393


Hier wat foto's:

P9120122.jpg
P9120118.jpg

P9120119.jpg
P9120123.jpg

P9120115.jpg
P9120120.jpg



hier zonder stickers op tank, zonder rimstriping, zonder rizoma handvaten máár met standaard uitlaten:

P6070071.jpg
P6070070.jpg



Inruil mogelijk (evt. met beetje bijbetaling van mijn kant):

Ducati Hypermotard
Appie Dorsoduro
TM-Racing blackdream 4t
690 sm(c)
 
Laatst bewerkt:
ik heb de mijne net verkocht ook met een hele lijst aan opties zie hier kawasaki z1000 2003 zwart 27k veel optie’s €5800,-

ben gezakt tot 5650 ben van mening dat ie wel ruim 6000 a 6250 waard is mja nu ben ik er binnen 3 weken van af en dat is ook wel lekker

suc6 met de verkoop van je z1000 het is allemaal niet makkelijk tegenwoordig mja er moet vast wel iemand zijn die de jouwe wil
 
gave motor... wat ik niet begrijp is dat je eerst meldt... ben arme student en kan geld nu goed gebruiken, na winter koop ik wat anders. Verderop meld je, inruil....... met bijbetaling mijnerzijds bespreekbaar....

o enne die uitlaten zijn monsterlijk... heb er evt interesse in.... de extremes (schadevrij en inc db killer) tot a.s. woensdag. Daarna heb ik andere " interesses" je woont anders wel een pokke-eind uit de buurt zeg?

suc6 met verkoop van deze masjien (gelijk een kick)
 
Laatst bewerkt:
gave motor... wat ik niet begrijp is dat je eerst meldt... ben arme student en kan geld nu goed gebruiken, na winter koop ik wat anders. Verderop meld je, inruil....... met bijbetaling mijnerzijds bespreekbaar....

o enne die uitlaten zijn monsterlijk... welke versie is dit? die hele dure van meer dan 1100?

Ow crap daar gaan we weer :9

sssstttttttttt -O-
 
Ow crap daar gaan we weer :9

:? O sorry, kennelijk is daar dus al discussie in een ander verkooptopic over geweest...
xie deze advertentie voor het eerst, en dacht " vreemd" Nou Mea culpa als ik TS in "verlegenheid" heb gebracht.... nimmer intentie geweest. Ben geen " broekie/moraalridder etc" hier op MF *D

back on topic
 
:? O sorry, kennelijk is daar dus al discussie in een ander verkooptopic over geweest...
xie deze advertentie voor het eerst, en dacht " vreemd" Nou Mea culpa als ik TS in "verlegenheid" heb gebracht.... nimmer intentie geweest. Ben geen " broekie/moraalridder etc" hier op MF *D

back on topic

geen problem hoor, t was meer een knipoog naar vrienden/bekenden hier op MF.. ben nou niet echt arm ofzo:P

haha bedankt voor de kicks iedereen!
 
hee mooi ding
precies wat ik zoek maar ik heb ook nog mijn eigen motor
mis is dat wel wat voor jouw

dus mijn vraag is doe je ook aan inruil
ik wel best wat bijleggen
ik heb een super mooie srad
hij staat ook op motor-forum onder de naam gulep

ik hoor wel van je Gr raymon :]
 
Mooie fiets!!! Die het geld zeker waard!!! Helaas slaat mijn hart op dit moment "Oldschool" en blijft ik dus nog even om mijn (mooie) ZRX 1100 rijden...
 
Mooie fiets!!! Die het geld zeker waard!!! Helaas slaat mijn hart op dit moment "Oldschool" en blijft ik dus nog even om mijn (mooie) ZRX 1100 rijden...

zrx 1100 is ook mooi spul:D je moet rijden op iets waar je je goed bij voelt en smaken verschillen:D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan