Kawasaki Z1000 (2007), 27.000km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koolbraap

MF'er
1 okt 2014
120
25
Zwolle
Instagram
Mooie, nette Kawasaki Z1000 in een mooie oranje kleur. Bij zonlicht kleurt hij mooi op in beetje gouden gloed.

Ik ben heb er jarenlang met super veel plezier op gereden, wel met alleen mooi weer. Motor heeft altijd binnen gestaan en is in een zeer goede staat.

Reden van verkoop is omdat ik er te weinig op rijd en ivm verhuizing de motor waarschijnlijk niet meer thuis kan stallen.

Vorig jaar nog een grote beurt gehad van circa 1100 euro incl oa nieuwe banden, ketting, bougies en tandwielen. Bonnen van onderhoud zijn uiteraard aanwezig van de afgelopen jaren. Afgelopen jaren vrijwel geen gekke dingen gehad qua onderhoud. Dus motor mag met beetje pijn in mn hart weg.

- Bouwjaar 2007
- Huidige km.stand 27.028 (rijd er heel af en toe nog op)
- ABS
- In kleur meegespoten originele belly pan
- v.z.v valblokken (gelukkig nog niet hoeven te gebruiken)
- Kleine knipperlichten achter
- Korte kentekenplaat
- Incl reservesleutel
- Ander, comfortabele zadel en buddy seat
- Zeer mooi geluid uit de 2 stuks Yoshimura tri oval demperset waarvan ik de db killers erbij heb mocht het geluid te hard zijn voor je.
- 12V aansluiting voor druppellader makkelijk bereikbaar. Eventueel is druppellader ook over te nemen.
- Eventueel incl houder en Garmin Zumo 350 erbij te koop. Indien geen belangstelling haal ik deze er af.
- Eventueel ook 2 stuks paddock stands voor achter- en voorwiel te koop. Motor heeft altijd vrij gestaan van de grond.
- Eventueel ook een hoes te koop om motor stofvrij binnen of buiten weg te zetten.

Zeer mooi exemplaar dus en meteen rijklaar zonder komende kosten in het vooruitzicht.

Te bekijken en op te halen in Zwolle.
Indien wenselijk misschien zelfs mogelijk dat ik motor kom brengen of laat zien.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Zie ook Marktplaats

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan