Kawasaki z1000 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Te koop/ruil wegens aanschaf Woon-werk motor:

Kawasaki z1000 uit 2009
33500km
+
- Hyperpro achterveer
- Dubbele Arrow thunder dempers met db killers en ekeur.
- Ram bal op het stuur voor navi of camera.
- korte kentekenhouder
- Kleine beurt maand geleden zelf uitgevoerd. Olie + filter, remvloeistoffen vervangen.
- Nette set dunlop roadsmart 3 banden die nog zo'n 8-10K km's mee kunnen.
- SW motech tankring quicklock + sw motech daypack tanktas.
- verhoogde ruit voor meer windbescherming, origineel krijg je er bij.

-
Helaas heb ik dit jaar een schuivertje gemaakt op de rechterzijde :( . Ik heb vervolgens de motor weer netjes rijklaar gemaakt, en optisch wat opgelapt. Er zijn echter nog wat puntjes waar je zelf kan bekijken of je dat vervangt of zo laat. Hier is de prijs ook naar:
- zijkapjes voor en achter zijn zwart "gesprayplast" wegens krassen. Dit is een verwijderbare folie. Ziet er netjes uit.
- Zijkap rechts achter zijn de oogjes van gebroken. Kapje zelf zit vast, echter aan de onderkant een spleetje omdat de snelsluiter dus niet kan pakken.
- Deuk in tank. Niet lek, en gewoon rijdbaar. Zie foto. Valt niet heel erg op, en mogelijk nog netjes uit te deuken en bij te werken indien je je er aan stoort.

Staat dus te koop omdat ik een woon-werk motor zoek. Eventueel te ruil tegen een nette moderne allroad fiets ala Honda NC700X of Kawasaki versys. Aan een potentiele koper zal ik natuurlijk het volledige verhaal van de schuiver doen, wil 100% eerlijk zijn bij verkoop van mijn motoren. Heb na de schuiver zelf ruim 1500km op de z1000 gereden, en rijd er niet minder om.

Vaste Prijs: 4500 4000 euro.

Foto's:
DSC02375.JPG

DSC02376.JPG
DSC02378.JPG
DSC02379.JPG
DSC02380.JPG
DSC02381.JPG
 
Laatst bewerkt:
- Nu met hogere ruit voor meer windbescherming, origineel krijg je er bij.
- Winter pricedrop naar 4000 euro omdat het nog geen storm loopt :P . Dit is een vaste prijs.
 
Die SW motech tanktas; zou je die los verkopen?
Ben op zoek naar een SW tanktas die op de ‘oude’ quicklock tankring past..
 
Die SW motech tanktas; zou je die los verkopen?
Ben op zoek naar een SW tanktas die op de ‘oude’ quicklock tankring past..
Als de nieuwe eigenaar er geen baat bij heeft laat ik het even weten. Deze zit wel op de evo tankring dus weet niet of dat de oude is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan