Kawasaki Z1000 25kw?

Z1000FANATIC

Rookie
6 apr 2008
3
0
hallo mensen, ik ben nieuw hier.
Ik vroeg me af of er een kawasaki Z1000 verkrijgbaar is in 25 kw en hoe hij eruitziet. Zo niet kun je hem dan terugvoeren naar 25kw?
Alvast bedankt.
 
Een z1000 kan terug gevoert worden, echter rijdt dit voor geen meter meer. Het is ook niet op de legale manier te doen, dus je rijd onverzekerd rond. Voor dit antwoord en de plaatjes van hoe hij er uit ziet had je ook even de zoekfunctie kunnen gebruiken.
 
Een z1000 kan terug gevoert worden, echter rijdt dit voor geen meter meer. Het is ook niet op de legale manier te doen, dus je rijd onverzekerd rond. Voor dit antwoord en de plaatjes van hoe hij er uit ziet had je ook even de zoekfunctie kunnen gebruiken.

z1000 kan je niet afvoeren. De z750 wel :Y die heb ik zelf op 25 kw *D
Over 6 maanden ben ik er vanaf *D *D eindelijk 110 pk *O*
 
Laatst bewerkt:
Duitsland uitvoeren, 25kw kit erin, weer terug invoeren 25kw opkenteken.

ZOu het vooral doen op mijn advies rijdt heerlijk


:X
 
z1000 kan je niet afvoeren. De z750 wel :Y die heb ik zelf op 25 kw *D
Over 6 maanden ben ik er vanaf *D *D eindelijk 110 pk *O*


Alles is af te voeren, inclusief zx10r, r1 en cbr1000...... Als je er voor zorgt dat je gas nog maar voor 10 % open kan is ie 25 kw en heb je een uitdraai, dan rij je dus net zo illigaal als iemand met een 600tje op uitdraai
:W
 
Alles is af te voeren, inclusief zx10r, r1 en cbr1000...... Als je er voor zorgt dat je gas nog maar voor 10 % open kan is ie 25 kw en heb je een uitdraai, dan rij je dus net zo illigaal als iemand met een 600tje op uitdraai
:W
Ja, maar een Z750 kan legaal op 25kW, op kenteken dus. Een Z1000 uiteraard niet...
 
Hoveel is er al gezegt dat een 1000 niet op 25kw KAN, laat staan dat ze lekker rijden B|
 
nou, dank jullie wel, dan denk ik toch wel dat die Z1000 nog even 2 jaar kan wachten. Intussen misschien toch wel een yamaha r125 of een aprilia rs125 van bouwjaar 2006 en hoger :) *D
 
Haha... Hoe snel verander je van wensen? Eerst een 1 liter, nu een 125 cc? Meen je dit nou of wat?
 
jongen, wat is dit voor onzin??? eerst een 1000cc en nou denk je dat die brommertjes net zo goed zijn? neem gewoon de 750cc en klaar! jij zult toch geen verschil merken tussen 750cc en 1000cc, zeker niet in je 25kW periode. en daarna, ga mij niet vertelen dat 110pk niet genoeg is op een naked! volgens mij heb je helemaal geen verstand van motoren. als het om uiterlijk gaat, zijn ze allebei dezelfde.
 
Duitsland uitvoeren, 25kw kit erin, weer terug invoeren 25kw opkenteken.

ZOu het vooral doen op mijn advies rijdt heerlijk


:X
Ik heb er ook eentje op de Duitse manier begrenst, maar dat loopt niet lekker en da's nog een 400.

Een 1000cc begrenzen naar 25KW is gekkenwerk, loopt voor geen ruk meer. Vind het trouwens raar dat je in een motor geinteresseerd bent, maar wel een foto zoekt. Weet je niet hoe ie eruit ziet of zo? :?
 
ah mensen, hou toch op gvd. alsof ieereen meteen weet wat 25kW betekent, hoe dat werkt en welke motoren allemaal 25kW kunnen. ze zijn niet allemaal motor verslaafd en ze hebben er niet allemaal verstand van! hij stelt een vraag en dan komen meteen de gefrusteerden met hun domme opmerkingen (beter koop je een hayabusaof weet ik veel).

doe es normaal tegen die gebruikers, leg ze uit dat een 1000cc te veel vermogen heeft om 25kW te kunnen en klaar, probleem opgelost. hoe zielig ben je als je denkt dat je veel weet ivm iemand die helemaal niks weet van motoren?
 
ah mensen, hou toch op gvd. alsof ieereen meteen weet wat 25kW betekent, hoe dat werkt en welke motoren allemaal 25kW kunnen. ze zijn niet allemaal motor verslaafd en ze hebben er niet allemaal verstand van! hij stelt een vraag en dan komen meteen de gefrusteerden met hun domme opmerkingen (beter koop je een hayabusaof weet ik veel).

doe es normaal tegen die gebruikers, leg ze uit dat een 1000cc te veel vermogen heeft om 25kW te kunnen en klaar, probleem opgelost. hoe zielig ben je als je denkt dat je veel weet ivm iemand die helemaal niks weet van motoren?
_O-

jij eerder in ditzelfde topic:

jongen, wat is dit voor onzin??? eerst een 1000cc en nou denk je dat die brommertjes net zo goed zijn? neem gewoon de 750cc en klaar! jij zult toch geen verschil merken tussen 750cc en 1000cc, zeker niet in je 25kW periode. en daarna, ga mij niet vertelen dat 110pk niet genoeg is op een naked! volgens mij heb je helemaal geen verstand van motoren. als het om uiterlijk gaat, zijn ze allebei dezelfde.

The beginning of the end? *O*
 
ah mensen, hou toch op gvd. alsof ieereen meteen weet wat 25kW betekent, hoe dat werkt en welke motoren allemaal 25kW kunnen. ze zijn niet allemaal motor verslaafd en ze hebben er niet allemaal verstand van! hij stelt een vraag en dan komen meteen de gefrusteerden met hun domme opmerkingen (beter koop je een hayabusaof weet ik veel).

doe es normaal tegen die gebruikers, leg ze uit dat een 1000cc te veel vermogen heeft om 25kW te kunnen en klaar, probleem opgelost. hoe zielig ben je als je denkt dat je veel weet ivm iemand die helemaal niks weet van motoren?
Niet dat ik het erg vind om iemand te moeten uitleggen dat je 1000cc niet op 25 kw kan zetten. Maar er zijn al zoveel mensen eerder geweest met die vraag, ze zouden ook eerst even 25KW: veel gestelde vragen kunnen lezen. Verder kijken dan je neus lang is noemen ze dat.
Beetje overdreven deze reactie :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan