Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

dure spanningsregelaar. Maar daarmee zal het dan ongetwijfeld in ieder geval niet slechter van worden :)

vandaag gereden. Leek erop dat het slecht weer zou worden maar opeens kwam er toch een mooi kiekmomentje voorbij...!

full


Ga nog wel de carb eraf halen. Hij houdt in bij volgas. en met volgas bedoel ik vol-vol gas. gashendel tot aan de nok. Dus ik ga wat kleinere hoofdsproier proberen.
 
't Blijft toch een mooie machine in zwart/goud
 
Niet echt Z1000, maar wel gerelateerd.
Voor wie vanavond niets meer te poetsen of te sleutelen heeft en meer zin heeft in met een biertje op de bank.
Om 20:30 op RTL7 de film première van de GPz900R.
Voor die tijd een revolutionair model en tel vooral even mee hoeveel versnellingen ie heeft. ;)
 
Niet echt Z1000, maar wel gerelateerd.
Voor wie vanavond niets meer te poetsen of te sleutelen heeft en meer zin heeft in met een biertje op de bank.
Om 20:30 op RTL7 de film première van de GPz900R.
Voor die tijd een revolutionair model en tel vooral even mee hoeveel versnellingen ie heeft. ;)


heb jij een gele lamp in je sv?
 
Niet echt Z1000, maar wel gerelateerd.
Voor wie vanavond niets meer te poetsen of te sleutelen heeft en meer zin heeft in met een biertje op de bank.
Om 20:30 op RTL7 de film première van de GPz900R.
Voor die tijd een revolutionair model en tel vooral even mee hoeveel versnellingen ie heeft. ;)


Moet eens kijken of ik RTL7 ook on-line kan bekijken hier.
Versnellingen zouden er zes moeten zijn, ik was één van de eerste in NL met een GPZ900R :Y
 
Moet eens kijken of ik RTL7 ook on-line kan bekijken hier.
Versnellingen zouden er zes moeten zijn, ik was één van de eerste in NL met een GPZ900R :Y


fijne motor alleen een beetje laag , ik zat nogal in elkaar op t ding, later z n grote vriend (zx10) gehad, veul fijnere brommert :t
 
Niet echt Z1000, maar wel gerelateerd.
Voor wie vanavond niets meer te poetsen of te sleutelen heeft en meer zin heeft in met een biertje op de bank.
Om 20:30 op RTL7 de film première van de GPz900R.
Voor die tijd een revolutionair model en tel vooral even mee hoeveel versnellingen ie heeft. ;)

Tom kroes is een mietje en reed op een 750 omdat de 900 to much was.

Volgens de geruchten dan :+
 
Tom kroes is een mietje en reed op een 750 omdat de 900 to much was.
Volgens de geruchten dan :+
Ja, dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord.
Nee die van vanmorgen op de a50 had volgens mij geen flyscreen :N dus ik denk niet dat jij t was,ik zat in m n koekert
Ik zou het best geweest kunnen zijn. Ik heb tussen 11:30 en 11:45 het stukje A50 tussen knooppunt Waterberg en afrit Apeldoorn-Noord gereden met de SV en passagier. Zoveel zie je er nu ook niet meer, dus als het een gele was met twee personen erop heb je het fly screen waarschijnlijk gewoon over het hoofd gezien.
 
Ja, dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord.Ik zou het best geweest kunnen zijn. Ik heb tussen 11:30 en 11:45 het stukje A50 tussen knooppunt Waterberg en afrit Apeldoorn-Noord gereden met de SV en passagier. Zoveel zie je er nu ook niet meer, dus als het een gele was met twee personen erop heb je het fly screen waarschijnlijk gewoon over het hoofd gezien.


Dan was je t idd :W ik ging je net voorbij bij de afslag bij mendel,
loopt toch nog aardig zo n sv :t
 
Heeft Kawa dit jaar geen demodagen bij de dealers door het land?
Ik kan er niets over vinden, maar wil eigenlijk wel een rondje op de Z900RS.
Een demodag is daar ideaal voor.
Bij die in Apeldoorn ben ik alleen wezen kijken ( . . dom . . -O- )
 
Laatst bewerkt:
megamotortreffen is 20-21 mei ofzo, daar kan je op meerdere modellen rijden waaronder de Z900RS. Ik ga het proberen :)
of misschien iets heel anders... zie ik dan wel
 
Moet eens kijken of ik RTL7 ook on-line kan bekijken hier.
Versnellingen zouden er zes moeten zijn, ik was één van de eerste in NL met een GPZ900R :Y

Ik heb in 1992 een nieuwe gekocht (zwart/rood,mijn eerste nieuwe motorfiets) _O-
Ze kostten toendertijd 17000 gulden en kawasaki had net de prijs verlaagd naar 16000 piek.
Een jaar later (1993) koopt mijn maat ook een nieuwe voor 15000 gulden (weer prijsverlaging) :(
Hoe dan ook, ik heb hem 2 jaar gehad en bijna 30 000 km gereden....puik fietsje die gpz900 *O*
 
De Zee dat bij Noo bikker bedoel ik dus
Handig hè die spellingscorrectie. ;)
Ik denk dat je de Zed dag bij Nol Bikker bedoelt *O*
Geen idee, staat niet op de website, maar daar klopt wel meer niet.
Als je op de motoren klikt krijg je de modellen van 2015. :?
Als je weet wanneer die dag is horen we het wel.
't Zal de laatste zaterdag van mei wel weer worden.

Als je echt 'de Zee dat' bedoelt zit je waarschijnlijk in het verkeerde forum 8-)
 
Laatst bewerkt:
De Nol Bikker Kawa dag is op zaterdag 26 mei dit jaar :]
Ja, dat dacht ik al.
Staat het ook ergens 'officieel?'
Op die dag ga ik zelf de nieuwe SV650XA (aka SV650 Cafe Racer) ervaren in de Suzuki Experience, dus de Zed dag moet ik een keertje overslaan. ;(

En voor de reactie over de SV weer komen:
'ja, ik weet dat ik daar geen worst mee uit een sauzijzenbroodje trek.' ;)
Echter ook dat het veel beter rijdt dan een Z1000, de gepimpte specials daargelaten dan.

Er is ook geen Classic Zed-meet in Apeldoorn geweest dit jaar, dus met een beetje geluk weer zo'n Classic SuperBike Meeting zoals vorig jaar in Uithoorn.
 
Laatst bewerkt:
Tijdens de terugrit van de 'Modern Z Kawadag' in Apeldoorn waren we nog op nat wegdek terecht gekomen. Geen regen, maar toch wordt de fiets daar niet mooier op. Bas heeft zijn Z niet meer, dus had het er allicht al afgepoetst, maar ik was er nog niet aan toegekomen. Dus gisteren de Zed maar even gewassen droog gereden. Inmiddels is de Zed weer royaal voorzien van vliegjes, maar hij staat nu in de garage te wachten op het poetsbeurtje. Paar avondjes poetsen en hij is wat mij betreft weer om door een oogje te halen. Een mooi ogend M-stuur heb ik niet meer kunnen vinden , dus ik heb afgelopen voorjaar het normale lage buisstuur weer teruggezet. De knipperlichten stonden nog zowat tegen de lamporen aan ivm het M-stuur. Vandaag heb ik die korte stelen maar weer eens vervangen door ORIGINELE lange lampstelen. Die had ik nog niet, maar nu wel dus.
Nu voor de originele lange en achter een ingekorte versie van de originele steunen. De lange zijn daar net te lang icm. de 4-4 omdat de knipper dan net te ver buiten de uitlaten uitkomen.
 
zo'n verhaal vereist wel een voor- en nafoto hè :)

ik zet 26 mei even in de agenda. Probeer er weer bij te zijn. Niet echt superdruk maar wel gezellig. Beetje bekenden weer zien

CSB meeting heb ik nog niets over gelezen of gehoord. Binnenkort meer nieuws of heb ik misschien de aankondiging gemist?
 
Terug
Bovenaan Onderaan