madvo69
MF veteraan
Hé Smams,
Een Dino blok?
Help me ff verder...
Een Dino blok?
Help me ff verder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je mag mij wel prive op de hoogte houden vindt Ik leuk omdat Ik jaren geleden daar veel plezier mee heb gehad .Dat is wel het plan
Een fiat dino uit 1968 met een 2 liter V6 blok ( exact hetzelfde als in een Ferrari dino).Hé Smams,
Een Dino blok?
Help me ff verder...
Was snel weg....Voor de snelle beslisser.
Zo origineel kom je ze zelden tegen.
≥ Kawasaki Z1000 a1 1977 Met Origineel Ned. Kent. - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Was 40 jaar van de zelfde eigenaar, stond in de verzameling, is weer lopend gemaakt, wel moet er een nieuwe accu in, en alles natuurlijk even nalopen. Zelfs onder het zadel de originele sleutelwww.marktplaats.nl
Tja de markt bepaald de prijs,is er 1 gek die het betaald dan volgen er meer,daarna is er weer iemand die denkt ik ga die gekken er nog meerIdd 'spotprijs' dat mensen t ervoor betalen we hebben elkaar mooi gek gemaakt met die prijzen.
Voor 6k koop je uiteraard een veel moderne motor die technisch in bijna alles beter uit de bus komt. Maar ja, dat is dan geen klassieker, waarbij je mee name betaalt voor iets speciaals, oud en emotie.Tja de markt bepaald de prijs,is er 1 gek die het betaald dan volgen er meer,daarna is er weer iemand die denkt ik ga die gekken er nog meer
voor vragen,en ja hoor er zijn nog meer gekken die dat er voor over hebben,en zo blijft het doorgaan totdat er een grens bereikt is en dan blijft de prijs
daar hangen of zakt weer wat,of blijft doorstijgen totdat alleen hele rijke gekken het nog kunnen betalen,maar dat gebeurd alleen met heel
zeldzame voertuigen.
Ouwe meuk is het,geen van die ouwe zooi kan op tegen een moderne motor,dat mensen zo dom zijn om daar flink voor te betalenVoor 6k koop je uiteraard een veel moderne motor die technisch in bijna alles beter uit de bus komt. Maar ja, dat is dan geen klassieker, waarbij je mee name betaalt voor iets speciaals, oud en emotie.
Dat was idd ook mijn grote makke toen ik weer een Z1000 had een p,/j terug , het rijd nu ook echt voor geen meter meer ,en als je daar tegen kunt is dat maar je bent nu gewend aan t betere spul.Ouwe meuk is het,geen van die ouwe zooi kan op tegen een moderne motor,dat mensen zo dom zijn om daar flink voor te betalen
moeten ze zelf weten,maar ik heb er nog op gereden toen ze nieuw waren en toen slingerde ze al door de bocht en remde voor
geen meter,dus ik zal er never nooit zulke achterlijke bedragen voor betalen.
Hoho ,ik was ook blij met de centen voor t ouwe ding maar t staat niet meer in verhoudingIk dus ook niet, heb gewone bedragen betaald voor mijn z650's. Maar men geeft het er voor, die 6k.(niet voor een z650).
En men is er blij mee, moeten ze zelf weten. Ieder zijn meug vind ik dan maar.
Ik weet t Coert ,maak elkaar maar gekJan, een knappe Z1 900 gaat tegenwoordig al richting het dubbele..
Waar dan om,om naar te staren?Je koop een klassieke Z zeker niet omdat ie zo enorm goed rijdt. Daar gaat het niet om
Ze zijn niet goed bij hun hoofd.20k al gezien hoor voor een z1
Daar heb ik t ook niet over Roger ,t gaat mij om de prijzen ,en daar doen we allemaal aan mee ,de gekte!!Je koop een klassieke Z zeker niet omdat ie zo enorm goed rijdt. Daar gaat het niet om
Totdat de laatste gek zijn mooie opgeknapte moet verkopen met flink verlies.Daar heb ik t ook niet over Roger ,t gaat mij om de prijzen ,en daar doen we allemaal aan mee ,de gekte!!
Ook. Persoonlijk natuurlijk, maar ik vind het prachtige machines. Mooie lijnen , alle techniek goed zichtbaar. En verder prachtig dat blok aan te trappen en tot leven te horen komen. Een blok met gevoel en karakter. Het rijden is klassiek, en ook dat vind ik ondanks alle beperkingen zeker zijn charme hebben. Niet het gemakkelijkste en het strakste te sturen zo'n Z, maar als heerlijk ontspannen nostalgisch genieten het doel is weet ik het wel.Waar dan om,om naar te staren?