Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Nou, daar heb ik vaak genoeg mee gereden.
Meer dan mij lief was. Geen bocht om te krijgen of ze moesten heel wijd zijn.
Heb een paar honderdduizend kilometer met Jappen gereden en nooit gestaan omdat ie het niet meer deed, behalve één keer een lekke band.
 
Moderne brommers missen de emotie en beleving grotendeels. Ook vaak eenheidsworst, en dan nog alle moderne vaak overbodige electronische poespas erop......dit doet mij persoonlijk dus geen ene reet.....:}
 
Moderne brommers missen de emotie en beleving grotendeels. Ook vaak eenheidsworst, en dan nog alle moderne vaak overbodige electronische poespas erop......dit doet mij persoonlijk dus geen ene reet.....:}
Tja alles gaat makkelijker en gaat niet stuk,lekt geen olie,als je dat emotieloos noemt dan begrijp ik je wel ;)
 
Ja reken dat eens om naar ouderwetse guldentjes,dan is die prijs ineens niet meer zo spot ;)

Bijna 18 jaar na dato nog omrekenen naar guldens? Denk je dat die terug komen? Ik heb het 2 jaar volgehouden en toen ingezien dat dat geen enkele zin heeft. Is waarschijnlijk ook nog beter voor je gezondheid als je dat loslaat ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: OMB
Bijna 18 jaar na dato nog omrekenen naar guldens? Denk je dat die terug komen? Ik heb het 2 jaar volgehouden en toen ingezien dat dat geen enkele zin heeft. Is waarschijnlijk ook nog beter voor je gezondheid als je dat loslaat ;)
Je weet maar nooit,eerst Engeland er uit,en als er 1 schaap over de dam is;)
 
Dan wordt de Euro gelijk gesteld aan de gulden, dus waar gaat dit nu over??

Verzamelspul is meer waard dan de oorspronkelijke prijs, én......
Je wil het hebben en je betaald er voor of je laat het zijn.....
Ieder zijn meug.
 
Zou ook graag mijn eerste bromfiets en motorfiets graag weer willen hebben maar met de huidige prijzen moet ik maar wachten tot de hype voorbij is.
Hoop dat ik oud genoeg word.....
 
En zo ben ik blij dat ik mijn motoren op het juiste moment gekocht heb, nu gaan ze voor gekkenhuis prijzen weg.
 
Even een heerlijk plaatje om te genieten van een echte oude fiets op kerstochtend :]
 

Bijlagen

  • Z1000-1.jpg
    Z1000-1.jpg
    181 KB · Weergaven: 20
Ik denk dat aussie-tiger dat weet ? en zelf dat foto uit Japan / Duitsland ? komt alleen die carbs kosten al 2,700 euro
 
Lijkt me trouwens verkeerde type carbs. Kijk maar naar de vlotterbakken. Gewoon Mikuni TMR's of RS was dan beter en goedkoper geweest.
 
Maar het staat zo lekker .ja niet waterpas . Die uitlaat wordt in Japan gemaakt bij Nitro Racing is een mix van MORIWAKI ( bochten ) & KERKER ( model demper )
 
Even een heerlijk plaatje om te genieten van een echte oude fiets op kerstochtend :]
Ik moet zeggen............ik vind t een leuk ding,denk alleen dat er een hoop centjes tegenaan gegooid zijn (en dan haak ik alweer af)..........de lijn tank,glooiend aflopend naar zadel en kontje vind ik bv.mooi (meteen foto opgeslagen voor later als spionage voorbeeld).................we gaan t meemaken.............hoop ik..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan